wjot1 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Panowie, od jakiegoś czasu miałem sporadycznie problemy z odpaleniem rano - tzn. odpalał, ale musiałem mu dodać troche gazu bo miał niskie obroty. W czasie jazdy wszystko było ok. Dzisiaj byłem na wymianie klocków,tarcz itd. Wieczorem zauważyłem, że stojąc na "luzie" jak dodam mu tak do 2k obrotów (więcej, lub mniej - obojetnie), to wskazówka zamiast opaść do około 900, opada do 500 i dopiero po chhwili wraca do 900. Trafiłem gdzieś na tym forum na podobny temat, ale za cholere go teraz nie widzę. Czy jest to wina przepustnicy, przepływomierza, czy może czegoś innego?
waskivw Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Wyczyść i zrób adaptacje przepustnicy.
wjot1 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 Jakiś mał poradnik? link? Jestem lewy w tych tematach, a dzisiaj wyłożyłem 1500 na inne rzeczy, chciałbym to zrobić samemu. Gdzie tego ustrojstwa szukać w ogóle? Dzięki za jakąkolwiek pomoc. ---------- Post dopisany at 23:26 ---------- Poprzedni post napisany at 23:19 ---------- Ok znalazłem coś takiego Audi 80 Klub Polska :: [Audi Cabrio/A4 ADR 1,8 20v] Czyszczenie przepustnicy Może ktoś wie jakie klucze/narzędzia będą mi potrzebne?
motor144 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 bo temat znany i lubiany. Nawet jak zabieg nie pomoże to nie zaszkodzi i warto go zrobić: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-adr-czyszczenie-przepustnicy-10918/ http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-adr-czyszczenie-przepustnicy-85831/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się