msuchecki90 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Witam czy po założeniu sprężyn ,MTS Technik 40/40mm , tył samochodu nie będzie stał niżej niż przód proszę o pomoc , zawieszenie a aucie obecnie 1BA amortyzatory chce zostawić fabryczne <br /><br />
Dev Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Będziesz miec kłopot z amortyzatorami 1BA i -40mm szybko je wytłuczesz
msuchecki90 Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 to co w takiej sytuacji ? kupic inne sprezyny czy jak ?
Dev Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 inne amory, które będą grac razem ze spręzynami np 1BV
Armi Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Będziesz mial cos takiego Na zdjeciu -40/40. Trzeba cos wrzucic do bagaznika albo tankowac do pelna:wink: Generalnie z wlasnego doswiadczenia odradzam takie obnizenie do seryjnych amortyzatorow. Jak kupilem auto to mialem taki zestaw i dopiero po montazu twardszych amortyzatorow, mozna bylo normalnie jezdzic. Ale sa osoby, ktore to sobie chwalą
patrosss Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 kolego jak bd kupowal amorki i sprezyny to juz dozuc troszke wiecej i gwint wez.
Armi Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 A idzcie z tym gwinem, przeciez to sie jezdzic nie da:kwasny: Na gwincie zaraz bedzie chcial skrecac,a jak kupi sprezyny+amortyzatory nawet od 1be i bedzie wjezdzal wszedzie tam gdzie do tej pory a samochod bedzie wygladal ladnie. Moim zdaniem taki zestaw to zloty srodek. W A3 mam lekkie obnizenie na utwardzonych amortyzatorach, jest nizsza mimo to jedzie jak czolg. Nie to co na gwincie:decayed: Jak chce miec auto a nie taczke to niech nie kupuje gwintu. Pisze to fan auta na glebie:naughty:
michal-oracz Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Kolego armistead i tu o gwincie sie mylisz jak kupi dobry gwint to nie bedzie jezdzil na taczkami a osobiscie mam gwint i nie narzekam ale co kto woli ale taczkami nie jerzdze
pawel_tl Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Też nie polecam -40 do seryjnych amorów. na wiekszych nierównościach skacze sie jak na trampolinie. Właśnie czekam na 1be od kolegi z forum:decayed:
Armi Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Kolego armistead i tu o gwincie sie mylisz jak kupi dobry gwint to nie bedzie jezdzil na taczkami a osobiscie mam gwint i nie narzekam ale co kto woli ale taczkami nie jerzdze Ja też nie narzekam ale nie ma co mydlic oczu, ze gwint jest taki super:wink: Nie oszukujmy sie, montujac gwint robisz z samochodu w mniejszym lub większym inwalidę. Chcesz miec auto, ktore dobrze jedzie, w miare wyglada obnizaj na twardszych amortyzatorach. Chcesz miec samochod, ktory prowadzi sie jak po szynach i nie przeszkadza Ci ze nie wszedzie wjedziesz, ze trzeba ciagle uwazac na dziury, koleiny itd kupuj gwint. Ktoś, kto nie lubi jazdy na glebie będzie się męczył. Kit to kompromis to imo zloty srodek. btw, Nie bez powodu rajdowki jezdza na kit-ach a nie na gwintach:wink:
msuchecki90 Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 potrzebuje auto do normalnej komunikacji na codzień żebym nie musiał się przejmować wiecznie ze nie podjadę pod krawężnik itp , nie stać mnie na gwint za 1300 pln a ten pewnie za 900 jest niczego warty , ja potrzebuje obniżyć te auto bo wygląda jak koza , tylko mam 1 pytanie na zimę mam felgi 15 cali nie będzie to w niczym kolidować? auto nie będzie wtedy zbyt nisko ??
pawel_tl Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 jak chcesz normalnie jezdzić i mieć troche niżej to kup 1be albo sprężyny -30 do seryjnych amorków
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 -30 i 17" to setup z którym wszedzie wjedziesz, jesteś z wawy to pewnie nadwislanke znasz i jej doły, na gwincie tam szybko nie poleci, ale na tym -30 zamkniesz licznik:grin: a nie przytrzesz (oczywiscie vmax tam to paranoja) a cenowo najtańszy gwint wcale nie jest zły tylko trzeba konserować go smarem by sie nie zapiekły pokrętła:wink: według mnie to jeden uj te gwinty niskobdżetowe:whistling: ---------- Post dopisany at 10:50 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- Tylko pamietaj jest róznica wagowa dla spręzyn miedzy sedanem a avantem gdybyś zdecydował sie na używke:whistling:
pawel_tl Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Tylko pamietaj jest róznica wagowa dla spręzyn miedzy sedanem a avantem gdybyś zdecydował sie na używke:whistling: Kowi a między sedanem 1.8 a 1.9tdi jest jakas różnica wagowa? bo kupiłem 1be z tdika
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 nie powinno być duzej róznicy:wink: gdybyś miał avanta a kupiłbys od sedana to po tygodniu byś wrócił do 1BA, jezdzić sie nie da:wink:
pawel_tl Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 ok dzieki:wink: a odwrotnie pewnie nie było by widać różnicy czyli 1be z avanta do sedana
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 było by:wink: tył będzie wyzej stał
pawel_tl Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 czyli 1be z avanta jest wyższy niż 1ba z sedana?
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 czyli 1be z avanta jest wyższy niż 1ba z sedana? Nie jest wyższy, tylko tył względem przodu będzie wyzej stał niż zakładała fabryka dla tego nadwozia z tym zawieszeniem, avant jest ciezszy o jakieś 100kg
pawel_tl Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 encyklopedyczne wyjaśnienie:naughty:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się