Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co może byś powodem wycia podczas jazdy przy małych prędkościach słyszę tylko głosne wycie z przodu jakby od str opon. Przy wyższych ustępuje. Podjeżdżam pod górkę objaw nie ma jak z górki to już są. Dodam,że wszystkie objawy zaczęły się po założeniu felg 18'. Drugi problem to zaraz po zapaleniu auto gaśnie a nie raz utrzymuje się na obrotach normalnie. Kumpel mechanik powiedział,że prawdopodobnie czujnik położenia wału.. Prawdopodobne ?

---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Ślicznota po kąpieli ;)

http://s27.postimg.org/6c2nrtku7/10351609_665278550220509_7070621150988922857_n.jpghttp://s8.postimg.org/mfg8sebvl/10425041_665278416887189_7895185078076261677_n.jpghttp://s30.postimg.org/s8otpmknh/10464301_665278343553863_279013044408958308_n.jpg

---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ----------

:whistling::whistling::whistling::whistling:

Zacznijmy od wycia jak masz inne opony z tyłu to wrzuc je na przod jak to nie pomoze to moga byc pierwsze objawy łozysk co mi sie wydaje mało prawdopodobne ew.w skrzyni a co ganiecia auta to jak ci immo nie miga to moze byc czujnik połorzenia wału ale do pewnosci zapnij VAG-A zobaczysz co pokarze:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To mówicie że okolice komputera tak ale czy osłony na nogi trzeba zdjąć? i plastiki odkrecic tak? Jutro dostanę kable więc czeka mnie trochę pracy: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może byś powodem wycia podczas jazdy przy małych prędkościach słyszę tylko głosne wycie z przodu jakby od str opon. Przy wyższych ustępuje. Podjeżdżam pod górkę objaw nie ma jak z górki to już są. Dodam,że wszystkie objawy zaczęły się po założeniu felg 18'. Drugi problem to zaraz po zapaleniu auto gaśnie a nie raz utrzymuje się na obrotach normalnie. Kumpel mechanik powiedział,że prawdopodobnie czujnik położenia wału.. Prawdopodobne ?

---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Ślicznota po kąpieli ;)

http://s27.postimg.org/6c2nrtku7/10351609_665278550220509_7070621150988922857_n.jpghttp://s8.postimg.org/mfg8sebvl/10425041_665278416887189_7895185078076261677_n.jpghttp://s30.postimg.org/s8otpmknh/10464301_665278343553863_279013044408958308_n.jpg

---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ----------

:whistling::whistling::whistling::whistling:

ładnie się prezentuje na tych felach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może byś powodem wycia podczas jazdy przy małych prędkościach słyszę tylko głosne wycie z przodu jakby od str opon. Przy wyższych ustępuje. Podjeżdżam pod górkę objaw nie ma jak z górki to już są. Dodam,że wszystkie objawy zaczęły się po założeniu felg 18'. Drugi problem to zaraz po zapaleniu auto gaśnie a nie raz utrzymuje się na obrotach normalnie. Kumpel mechanik powiedział,że prawdopodobnie czujnik położenia wału.. Prawdopodobne ?

---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Ślicznota po kąpieli ;)

http://s27.postimg.org/6c2nrtku7/10351609_665278550220509_7070621150988922857_n.jpghttp://s8.postimg.org/mfg8sebvl/10425041_665278416887189_7895185078076261677_n.jpghttp://s30.postimg.org/s8otpmknh/10464301_665278343553863_279013044408958308_n.jpg

---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ----------

:whistling::whistling::whistling::whistling:

ładnie się prezentuje na tych felach

Ładna seria :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysu3utu.jpg Ją dziś dostałem kurierem kable i dziś po pracy biorę się za podlaczanie wszystkie wskazówki dotyczące podłączenia lub uwagi mile widziane :Dzytesequ.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img.tapatalk.com/d/14/06/27/mysu3utu.jpg Ją dziś dostałem kurierem kable i dziś po pracy biorę się za podlaczanie wszystkie wskazówki dotyczące podłączenia lub uwagi mile widziane :Dhttp://img.tapatalk.com/d/14/06/27/zytesequ.jpg

:hi: Troche bidne te kabelki ja cincze ciaglem srodkiem kolo galki od biegów bo dosc grubawy mam i pod wykladzina z tyłu a plus tak jak darek pisał wczesniej:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może byś powodem wycia podczas jazdy przy małych prędkościach słyszę tylko głosne wycie z przodu jakby od str opon. Przy wyższych ustępuje. Podjeżdżam pod górkę objaw nie ma jak z górki to już są. Dodam,że wszystkie objawy zaczęły się po założeniu felg 18'. Drugi problem to zaraz po zapaleniu auto gaśnie a nie raz utrzymuje się na obrotach normalnie. Kumpel mechanik powiedział,że prawdopodobnie czujnik położenia wału.. Prawdopodobne ?

---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Ślicznota po kąpieli ;)

http://s27.postimg.org/6c2nrtku7/10351609_665278550220509_7070621150988922857_n.jpghttp://s8.postimg.org/mfg8sebvl/10425041_665278416887189_7895185078076261677_n.jpghttp://s30.postimg.org/s8otpmknh/10464301_665278343553863_279013044408958308_n.jpg

---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ----------

:whistling::whistling::whistling::whistling:

ładnie się prezentuje na tych felach

Ładna seria :naughty:

Spokojnie powoli będzie przód ogarniany tylko teraz zajmę się tymi oponami i czujnikiem i szukam lamp.. Przy okazji szykuje się rozrząd i olej.. A co do wycia Darek może i masz rację na przodzie opony są mega wyząbkowane i na rancie wytarte.. Więc być może to jest przyczyną tego wszystkiego a efekt mega wkurzający jak wyje ... Ale ustępuje.. łożyska to nie są na 100 % bo potwierdził mi to kumpel mechanik który ze mną jechał. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo to jak pisałem łożyska sa cały czas i by nie ustępowały :)

A te kable to takie lekko biedne nie wrzucaj tam nic powyżej 300rms.

Tapnięte z iphona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie będzie wzmacniacz caliber i skrzynia też tej firmy wzmacniacz ma 700 wat myślę że wystarczą skrzynia ma chyba 600 szału nie robi ale może z czasem coś się kupi jutro dam fotki plus zrobiłem tak jak darek pisał tam nawet był taki cycek.:) i tam go delikatnie odciołem go i jest ok myślę że będę zadowolony :) ale za kable dałem 27 zł to też super efektu się nie spodziewam pytanie moje teraz bezpiecznik dałem do bagażnika dobrze czy złe rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym 600w i 700w to bym uważał bo ja mam i sobie cos ok 225w RMS i myśle ze lepiej zagra :)

Tapnięte z iphona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darku jak tam temat gwintu:wink:

a temat gwintu narazie chyba utknął bo przyjechał do mnie gnój..

a sprzedawca nie chce problemu rozwiązać.

Przód niby ok, ale patrze lekko podgięte mocowanie dolne amortyzatora :shock3:

Patrze dalej a tam... ojebana nakrętka po gwincie i aluminium zostało w gwincie ale to nic bo ktoś heftnął po gwincie spawarką by nakrętka nie spadała w dół ... :shock3:

Amortyzatory są teraz u dobrego tokarza, poprawi gwint na nowy, dorobi nakrętki a sprężyny do piaskowania i do malowania proszkowego.

Jakoś to ogarnę ale gościa bym dojechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jebania się z przełącznikami i chyba coś z klimatronikiem bo inaczej chyba sterowany po + czy coś ale głowy uciąć nie dam.

A i regulacja świateł musi wlecieć obok kierownicy. Jak w lifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jebania się z przełącznikami i chyba coś z klimatronikiem bo inaczej chyba sterowany po + czy coś ale głowy uciąć nie dam.

A i regulacja świateł musi wlecieć obok kierownicy. Jak w lifcie.

Aha ok ok dzia za info prezes ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jeszcze ile km robisz na tym. Ja Bliską w Kleczewie i Orlen w Kazimierzu sprawdzałem wiele razy jak jeszcze pracowałem na miejscu i ciągle pokonywałem tą samą trasę. Sprawdziłem to więc dokładnie. Efekt taki że ta Bliska oszukuje. Nigdy i nigdzie nie weszło mi do zbiornika tyle LPG co tam a robiłem na tym znacznie mniej km. Sprawdzał to też mój kumpel - efekt ten sam. Dla tego omijam tą stację szerokim łukiem. Tankowałem już na wielu stacjach - głównie to Orlen i BP, ale zdarzały się i jakieś Shele itp. Nigdy nie zdarzyło mi się aby weszło mi więcej niż 39l z haczykiem. Tyle mniej więcej powinno wchodzić do mojego zbiornika - oprócz tej Bliskiej, gdzie 41l to była norma a kiedyś doszło do 43l.

na 43-44litrach tak około 430-460 km robię i na tym gazie.. Bp omijam bo raz mi jak jechałem do Buko przejechałem o 50 km mniej :facepalm:

Darku jak tam temat gwintu:wink:

a temat gwintu narazie chyba utknął bo przyjechał do mnie gnój..

a sprzedawca nie chce problemu rozwiązać.

Przód niby ok, ale patrze lekko podgięte mocowanie dolne amortyzatora :shock3:

Patrze dalej a tam... ojebana nakrętka po gwincie i aluminium zostało w gwincie ale to nic bo ktoś heftnął po gwincie spawarką by nakrętka nie spadała w dół ... :shock3:

Amortyzatory są teraz u dobrego tokarza, poprawi gwint na nowy, dorobi nakrętki a sprężyny do piaskowania i do malowania proszkowego.

Jakoś to ogarnę ale gościa bym dojechał.

Spoko ja bym gosciowi nie odpuscil szkoda a mniej wiecej na kiedy dasz radę ogarnąć :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...