Arkadiush Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 ale tu cisza zero fot ze spotów nic
Michu B5 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Jak auta się rezają na 2015 sezon To cisza ;-)
fatboy Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 trza graty zamontować a pogoda nie sprzyja
Michu B5 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 trza graty zamontować a pogoda nie sprzyja No niestety
Strażak R1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Kumpel ma paska z tym 2.0 Tdi 2006 czy 2007 i musze powiedzieć ze to bardzo głośny silnik, nawet na jałowym chodzi jak kosiara. W środku wszystko słychać, deska drży a szyba przednia jest płaska jak deska. Twój ma ładny kolor. Im nowsze tym gorsze samochody robią Muszę przyznać, że w A6 C6, które sprzedaliśmy w zeszłym roku przed zakupem małyszki było to lepiej wyciszone, ale trzylitrowy diesel, kosił po kieszeni do tego stopnia, że trzeba było z Nią uciekać czasami i 700zł tygodniowo na stacji zostawało... Edytowane 11 Lutego 2015 przez Strażak R1
xsebo1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Silnik dobry na trasy, na miasto to faktycznie daje po kieszeni. Na temat C6 czytałem że pneumatyczne zawieszenie wytrzymuje 200tys a kosztuje 6-7 tyś i że ogólnie bardzo drogie auto w utrzymaniu
Strażak R1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Przyznaję eksploatacja, kosmos... Edytowane 11 Lutego 2015 przez Strażak R1
P1RAT Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Kumpel ma paska z tym 2.0 Tdi 2006 czy 2007 i musze powiedzieć ze to bardzo głośny silnik, nawet na jałowym chodzi jak kosiara. W środku wszystko słychać, deska drży a szyba przednia jest płaska jak deska. Twój ma ładny kolor. Im nowsze tym gorsze samochody robią Muszę przyznać, że w A6 C6, które sprzedaliśmy w zeszłym roku przed zakupem małyszki było to lepiej wyciszone, ale trzylitrowy diesel, kosił po kieszeni do tego stopnia, że trzeba było z Nią uciekać czasami i 700zł tygodniowo na stacji zostawało... Kolega chce kupić do a4 b5 silnik od b8 3.0 l i łudzi się,że spalanie w granicach 7-8l
erchi Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Kumpel ma paska z tym 2.0 Tdi 2006 czy 2007 i musze powiedzieć ze to bardzo głośny silnik, nawet na jałowym chodzi jak kosiara. W środku wszystko słychać, deska drży a szyba przednia jest płaska jak deska. Twój ma ładny kolor. Im nowsze tym gorsze samochody robią Muszę przyznać, że w A6 C6, które sprzedaliśmy w zeszłym roku przed zakupem małyszki było to lepiej wyciszone, ale trzylitrowy diesel, kosił po kieszeni do tego stopnia, że trzeba było z Nią uciekać czasami i 700zł tygodniowo na stacji zostawało... 2.0TDI na pompowtryskiwaczach a na CommonRail to dwa różne silniki, CR jest znacznie cichszy i nie kopci. Silnik dobry na trasy, na miasto to faktycznie daje po kieszeni. Na temat C6 czytałem że pneumatyczne zawieszenie wytrzymuje 200tys a kosztuje 6-7 tyś i że ogólnie bardzo drogie auto w utrzymaniu Przednie amory po 5000zł, tylne po 3500, pompa bodajże kolejne 5000zł..
xsebo1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Diesel na miasto to pomyłka, egr czy fab, błędy w komputerze, wysokie spalanie i wyższy koszt utrzymania. Benzyna z gazem zawsze mniej spali. W nowym wv juz kontrolka się zapala, trzeba obroty trzymać min 3000 dopóki nie zgaśnie
erchi Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Zależy jaki diesel. Siostra dojeżdża do pracy Fiestą 1.4TDCi ok. 2,5km po mieście + weekendowe wyjazdy. Pali to mało, problemów z silnikiem żadnych, oryginalny akumulator zaczął niedomagać dopiero w dziewiątą zimę. Nawet mazi nie ma pod korkiem oleju.
xsebo1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 To może podczas weekendu trochę wstawia żeby dopalił, normalnie na samym mieście jeżdżąc w dolnym zakresie obrotów by się zakorkował. Do tego usunięcie błędów nic nie daje. Często kumpla w warsztacie nawiedzają takie auta, najlepiej na autostradę i przegonić
erchi Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 ten mały diesel się stosunkowo wysoko kręci (okolice 3000obr przy 100km/h, dla porównania NewPolo 1.6TDI 75KM ma ok.1800obr).
P1RAT Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Tymczasem u mnie No torchę na takiego musisz popracować
Arkadiush Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 Tymczasem u mnie No torchę na takiego musisz popracować sam widok miazga
Sylwek A 4 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Piękne autko ale koszty utrzymania pewnie też duże.
fatboy Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Piękne autko ale koszty utrzymania pewnie też duże. Jak jest hajs na takie cudo to o koszty się nie ma co martwić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się