Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 C5 AVG] Srebrny klekot A6 C5 Avant 1.9 tdi AVG++


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chciałem pokazać swoja A6.

A6 C5 Avant 1.9 tdi AVG 2000 r

Auto u mnie od 2010 roku, sprowadzone z niemcowni przez znajomego handlarza - może nie idealne, ale dla mnie najważniejsze było, ze nie bite i nie rozklekotane.

Przebieg to magiczne 196 tkm (po sprawdzeniu na VAG`u wyszlo +30 tkm - wiec do zaakceptowania)

Z wypasu - standard A6 + czarna skóra

Po kupnie wycieczka do ASO "U Kudlatego" na duży przegląd ;-)

Rozrząd, filtry, olej, jakiś wahacz, przegub

no i naprawa pierdół we wnętrzu, typu ślizgi szyby, krańcówka zamka kierowcy i kosmetyka...

Stage 1

Nastepnie wizyta u Rogala - wyszło calkiem przyjemne 141 km i 315 nm

stage1b.th.jpg

na tym setupie przejezdzilem jakies 30 tkm.

w miedzyczasie wlecialy:

- sprezyny obnizajace 30 / 30 mm, potem zamiana przodu na -40

- nowe amortyzatory

- wachacze juz prawie wszystkie ;-) (wymieniane pojedynczy wtedy kiedy trzeba na Lemfordera)

- heble przod - swap na 312mm Ferodo

- heble tyl - nawiercane tarcze

- sprzeglo - zaczelo miec delikatne uslizgi nic dziwnego skoro jeszcze oryginal.

zalozylem jednomas od silnika 1z - ja kupilem od benzynowego audi 80 2.0.

kpl. sprzegla - 028 198 141 GX = 623 0829 00 = AUDI 80 1.9TDI czyli 1Z

sprzeglo robione wg. tematu - http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-zamiana-kola-dwumasowgo-kolo-jednomasowe-afn-1z-67213/index8.html

Stage 2

... przed wakacjami okazalo sie, ze ubywa plynu chlodniczego...

wizyta u Kudlatego, zdjecie czapki, no i okazalo sie, ze UPG delikatnie przepuszcza...

no wiec padla decyzja, ze idziemy grubo :-)

- kompletny remont glowicy i sprawdzenie kondycji dolu silnika (jest OK)

- wymiana turbo na BRD po regeneracji (Olek_wroc)

- wtryski 216 FB

- kat out

- FMIC - od 2.5 tdi

kupiona uzywka razem z rurami - udalo sie to zalozyc bez duzego kombinowania. Do tego trzeba bylo dokupic:

- lacznik kwasiak 7 cm srednica 57mm - do polaczenia orginalnego weza S (od turbo) do ucietego weza intercoolera - trzeba sie nameczyc zeby wcisnac, ale dalo rade

- lacznik kwasiak 7 cm srednica 57mm - rura wyjsciowa z intercoolera

- kolanko redukcja silikonowa 90st - 57mm - 51mm

- lacznik kwasiak 7 cm srednica 51mm - do polaczenia calosci z orginalnym (podcietym wezem dolotu).

Minus tego FMICa jest taki, ze niestety nie mieszcza sie orginalne halogeny (przeszkadzaja orginalne rury z 2.5). Halogeny bez zalu wylecialy z autka, a w "dziury po" wpadly okragle LEDy

20120816140809.th.jpg20120816140830.th.jpg20120816140817.th.jpg20120816140830.th.jpg20120914174127.th.jpg

na tym setupie jeździłem jakiś miesiąc, czekając w kolejce do Rogala

potem, tuz przed korekta wleciało jeszcze:

- kolektor AWX, flansza zamiast egr`a i rurka dolotu by EL-TEC

20120926171510.th.jpg

a po korekcie wyszlo 171 km i 360 nm - wiec wynik baardzo przyzwoity jak na ten setup.

stage2b.th.jpg

Mody Silnika

Stage 1:

- program u Rogala (141km, 315nm)

Stage 2:

- Turbo BRD

- wtryski 216 FB

- kolektor AWX i dolot z kwasiaka

- map sensor od AWX

- dolot do turbo od AWX

- kat out

- FMIC od a6 2.5 TDI

- program by Rogalotti

Plany

jak będzie trzeba robić pompę to wlatuje 11 i wtryski 260 :-)

Mody (outside)

- obnizone zawieszenie (40 / 30)

- heble 312 mm

- felgi lato 17' s-line - pomalowane na czarny mat - by Kudlaty :-)

- felgi zima 16' ory - pomalowane na czarno

- Grill pomalowany w czarny mat

Plany

- blenda tylnej rejestracji w czarny mat

- może dokładki w kolor

Mody (inside)

- montaż BOSE (glosniki i sub), głośniki zasilane z radyjka Alpine, SUB ze wzmacniacza BOSE.

- ringi na zegary

Plany

- kubełki z grzaniem doopy

- może kiera S-line, lub ze sterowaniem radia

Fotki

20120708204004.th.jpg20120708203857.th.jpg20120708204050.th.jpg20120708204028.th.jpg20120708203915.th.jpg20120708204143.th.jpg

Pozdr.

Jacek

Opublikowano

ładnie ładnie, ciekawe jak teraz bedzie wyglądać miedzy nami na drodze różnica tych kilkunastu koni i 20 niutków, masy samochodów podobne,.:JC_fan:

Opublikowano

ładne kreseczki :thumbup1: u mnie w AFN'ie po samym programie bardzo podobne wartości wyszły, teraz mam wrzucone te same graty, z tą różnicą że ja mam t.AWX, a tu widze BRD robi dobrą robote (ponad 10km i 20Nm więcej niż u mnie) Fajnie fajnie :thumbup1: powodzenia w dalszych modach!

Opublikowano

jak jednomas sie sprawuje? :wink: niezly wynik na 10tce, szkoda ze tak trudno o zdrowa pompke 11stke :kwasny: brakuje tylko wiekszego kola na lato :wink: bezawaryjnosci!!

Opublikowano

Dzięki.

odnośnie BRD - wszystko zależy jaka się trafi, ja na swoja nie narzekam :-)

jednomas robi robotę. Mały minus to jednak trzeba się przyzwyczaić do ruszania i zmiany na 2-jkę - delikatnie można wyczuc że nie ma takiej gładkości jak przy dwumasie, ale jest to do zaakceptowania.

Większa felga - zobaczymy...

Opublikowano

uelastyczniony motorek fajnie :kox::slina:

Dzięki.

odnośnie BRD - wszystko zależy jaka się trafi, ja na swoja nie narzekam :-)

jednomas robi robotę. Mały minus to jednak trzeba się przyzwyczaić do ruszania i zmiany na 2-jkę - delikatnie można wyczuc że nie ma takiej gładkości jak przy dwumasie, ale jest to do zaakceptowania.

Większa felga - zobaczymy...

musowo :wink: bo to będzie wyglądać jak B5 na 15" :decayed:

i (osobiście -priwat zdanie :wink:) nie malowałbym w czerń bo to dodatkowo zmniejsza optycznie kółeczka :whistling::wink:

a tak to ten avancior ładny samochód , ma bagażnik i miejsce dla pasażerów na tylnej kanapie

Opublikowano

Niezłe mody:wink: bezpieczny soft dla AVG takie 170km:wink: dobrze że zmieniłes map sensor na AWX, ja u siebie nie zmieniłem i mnie ograniczyło:thumbdown: Ile A6 z tym silnikiem waży?

Opublikowano

niestety A6 troche waży - w papierach jest 1600kg... więc to 170 km to takie minimum do sprawnego wyprzedzania.

Arturoo - na żywo te czarne felgi wyglądają OK, ale racja 18" wyglądało by odpowiednio - może znajdzie się ktoś chętny na wymianę na jakies 18 ori audi ;-)

Opublikowano

siema, kiedy bedziesz w Radomiu, trzeba tą rolke wreszcie sprawdzić, hehe:banan:

wszystko dobrze z autem skoro nie dzwonisz????

Opublikowano

kolejna wymiana oleju, auto bez zarzutu, setup jak najbardziej dobrany dla silnika,

kiedy rolke robimy??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...