rafal9119 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Witam nabyłem sie swiateł do jazdy dziennej i chce je podłaczyc juz wszystko siedzi na aucie i jest czesciowo podłaczone tylko nie wiem skad +puscic. chciał bym aby paliły sie ledy i swiatła z tyłu. pomoze ktos ogarnac to. Bo na poczatku myslalem zeby zrobic tak. podlaczyc je pod postojowki zeby same nie startowały po przekreceniu kluczyka i tak było by najlepiej tylko poczekam az ktos sie wypowie.
mati9591 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 z tego co sie orientuje to jak swieca ledy to nie moga swiecic postojowe.
Magicbattle Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 w swietle prawa jesli masz swiatla do jazdy dziennej nie moga sie palic swiatla z tylu (pozycje)jesli nie jest to fabryczne. tak wiec oryginalnie mozesz podlaczyc sie pod swiatla pozycyjne ale to jest nie zgodne z prawem
rafal9119 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 aha tyle to i ja wiem. ale chce podlaczyc zeby było ok . a nie ciagnac kable az do stacyjki. myslalem o altku ale jest tam takie tragiczne dojscie ze szok ---------- Post dopisany at 07:24 ---------- Poprzedni post napisany at 07:18 ---------- a teraz pytanie do uzytkownikow swiatel dziennych. gdzie macie wpiety + i czy ktos mogl by mi wrzuucic zdjecie .
devon00 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 ja mam wpiety do aku poniewaz za swiatla dalem nie malo w zestawie byl taki sprytny zestaw ze wystarczylo wpiac sie w bezpiecznik chyba nr 26 o ile dobrze pamietam i wszystko smiga jak trzeba...tylko ja za swoje dzienne dalem 588zl jeden kabelek do + akumulatora drugi w bezpieczniki i nie trzeba bylo robic rzezby
Caporeira Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 A można jeździć z DRLem i światłami mijania ? Widziałem że ludzie tak jeżdżą, ale czy prawo tego nie zabrania ?
rafal9119 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 ja za swoje dalem prawie 250 zł. ale nic takiego nie mialem. kurde i dalej nie wiem co tu by zrobic a elektryk chce 6 dych
Magicbattle Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 pokaz wogole jakie zes kupil. na allegro czy cos. powinien byc wlacznik automatyczny do tego z instrukcja i wogole. masa to masa do aku albo blachy plus po zaplonie i podlaczenie sie pod postojowke. po przekreceniu kluczyka na zaplon swiatla sie włanczają.a gdy w momencie wlaczenia postojowek swiadla dzienne gasna. przeciez to takie proste po co kombinowac. jesli chcesz zeby sie zapalaly automatycznie to plus dajesz na altka gdzie pojawia sie po odpaleniu samochodu. miernik w lape i sprawdzasz bodajrze 2 3 kable.
rafal9119 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 mam z automatem. i wlasnie to ja wiem tylko chce ominac ciagniecia kabli do stacyjki . juz wszystko mam podlaczone tylko zastanawia mnie + pod co mozna go wpiac w b5. oprocz stacyjki
Magicbattle Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 miernik w lape i patrz gdzie po zaplonie albo w altka sie wepnij odrazu tylko daj bezpiecznik 15 i git
kris2p Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Są automaty króre same wykrywają wzrost napięcia czyli ładowanie i wtedy podłączasz taki automat bezpośrednio na klemy akumlatora. Podłącz kabelki do klem aku i zobacz czy twój automat tak działa.
zbojna Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Daj wiecej danych, jakie to sa swiatelka, ile kabelkow od nich wychodzi jezeli sa z automatem to sa zazwyczaj 3 : - masa - sterujacy: + pod pozycje (wylaczaja sie po wlaczeniu pozycji) - oraz + po stacyjce, jak nie chcesz ciagnac kabli podepnij sie pod kostke altka Pozdr
rafal9119 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 tak jak ZBOJNA napisalk sa 3 kabelki. wszystko juz podlaczone oprocz +.a np jak bym sie wpial pod bezpiecznik pompy paliwa. bo pod radio to i tak juz duzo jest . ---------- Post dopisany at 07:14 ---------- Poprzedni post napisany at 07:11 ---------- pierwsza mysl to pod altka ale w ADR nie da rady nawet tam reki wsadzic tak ciasno. ---------- Post dopisany at 07:20 ---------- Poprzedni post napisany at 07:14 ---------- panowie wyczytalem gdzies w necie ze to jest cytat"znajdz sobie na schemacie jaki kolwiek punkt oznaczony klemme 15 (to jest +12 po zaplonie). " to prawda.?? bezpiecznik 15 starruje zaraz po przekreceniu kluczyka???
mloody_s-line Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 kolego probówka i sprawdzaj ja miałem podłączone pod radio. Ale już zrezygnowałem z dziennych:)
rafal9119 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 swiatla ograniete . mozna zamknac temat
mloody_s-line Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 to jak to podłączyłes ostatecznie? Pod co się podpieles
jano04 Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 wszystko pięknie tylko nie wiem po co kaleczycie tym czymś wasze AUDI .Chcecie poprawiać fabryke czy chcecie żeby wasze audi wyglądały jak choinka w Boże Narodzenie.Oczywiście to Wasza osobista sprawa i tych których uraziłem tą wypowiedzią przepraszam.
rafal9119 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 podlaczylem pod jakis tam przekaznik . miernikeim sprawdzilem ze jest prad po przekreceniu stacyjki i działa.
mloody_s-line Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 w moim przypadku to na początku też Lee bo ładnie to wygląda i trza kupić Ale po kilku miesiącach to wywalilem i auto zaraz ładniej wygląda:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się