banshee Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 czy te lejące wtryski moga byc przyczyną dużego spalania ?? da sie jeszce na nich pojeździć czy sa do wywalenia???? Jeżeli teraz jeździsz to dalej będziesz na nich jeździł Wg moich doświadczeń korekcje na + powodują zwiększone zużycie paliwa. A nie chcesz wsadzić końcówek od AFN? Mam jeszcze 6 nowych w pudełkach. :>
Leman Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 czy te lejące wtryski moga byc przyczyną dużego spalania ?? da sie jeszce na nich pojeździć czy sa do wywalenia???? Jeżeli teraz jeździsz to dalej będziesz na nich jeździł Wg moich doświadczeń korekcje na + powodują zwiększone zużycie paliwa. ok ale czy lejące wtryski moga podnieść spalanie z 6 -7.5 (max. maxów ) po mieście do 8 -9,5 ?? aha w trasie 120-140 km/h spalanie wynosi 5.4-5.7 litra co jest przyczyną takiego dużego spalania w cyklu miejskim ??
banshee Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 spójrz na to z innej strony - w trasie trzymasz obroty powyżej 2500 a w mieście więcej używasz silnika w niskich obrotach, ciągle przyspieszasz i hamujesz. Lejące wtryski mogą być tego powodem, ale to twoje auto, a ja staram się pomóc. Z twoich logów wynika przede wszystkim, że masz słabe korekcje i tyle mogę powiedzieć. Oczywiście na stopień korekcji w bloku 013 mają również wpływ: nagar w komorze spalania, zużycie cylindrów, a nawet luzy w popychaczach hydraulicznych, bo wtedy występują różne stopnie napełnienia cylindrów. Patrząc jednak na podobne wartości kierujemy się, że w tym wypadku wymiana końcówek poprawi korekcje. Co za tym idzie korekcje na + leją więcej paliwa, jak to jest w twoim przypadku.
Leman Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 poprosze jeszcze o jakąś wypowiedź (nie to żebym nie wierzył koledze banshee ) ...fachowca jeśli nie będzie przesadne rozpasanie :gwizdanie: , może kolega Spanky ?? pliss pliss
spanky Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 zmien ten termostat na oryginalny po przez 30 minut to sie rozgrzewa stara babe ... po zmianie zobaczymy czy bedzie jakas poprawa w spalaniu ... poza tym robi sie chlodniej to i spalania bedzie wzrastac ... co do kokrekcji to nie jest tragicznie ... choc one moga byc odpowiedzialne za zwiekszone spalanie ... moze zatankowales jakies dziadowskie paliwo ... ?
Leman Opublikowano 14 Października 2008 Autor Opublikowano 14 Października 2008 nie wiem dlaczego nie widzicie że termostat jest nowy nowy wahler 87-91 C (nagrzewa się ładnie, w 3-4 km mam 75C) - to co pisałem wcześniej odnosiło się do starych logów w postaci linków nowe to obrazki możliwe że FIS pokazuje bzdury ?? ale swoją droga i tak zaobserwowałem że szybciej się fuel kończy...
spanky Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 nie wiem dlaczego nie widzicie że termostat jest nowy nowy wahler 87-91 C (nagrzewa się ładnie, w 3-4 km mam 75C) - to co pisałem wcześniej odnosiło się do starych logów w postaci linków nowe to obrazki możliwe że FIS pokazuje bzdury ?? ale swoją droga i tak zaobserwowałem że szybciej się fuel kończy... zrob normalny pomiar spalania .... [od tankowania do tankowania]
Piotrek98igo Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 nie leja tak bardzo bo pomiar byl robiony na cieplym silniku,a na zimnym na 1cyl byla korekcja rzedu +1,8mg jak dobrze pamietam
medman Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 Sprawdź hamulce może któryś tłoczek sie zapiekł i blokuje. Sprawdź też ciśnienie w oponach i obadaj czy nie ma nieszczelności w układzie paliwowym i na pompie. Te żeczy mają duży wpływ na zużycie paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się