Jump to content
IGNORED

[B5 AHU] [B5 AHU] Prośba o analizę Logów


Leman
 Share

Recommended Posts

Witam :hi:

Udało mi się wreszcie zrobić logi (oczywiście z pomoca kolegów z klubu-thx :th:)

Bardzo prosze o rzut oka na fotki -ocenę poszczególnych elementów: n75,egr,turbulum i ewentualne :kox:łopatologiczne wyjaśnienie

dzięki z góry :notworthy:

pozdro

:hi:

003

http://www.wrzuta.pl/obraz/2fQfSO6DHQ/

008

http://www.wrzuta.pl/obraz/iCBKsvYAM6/

010

http://www.wrzuta.pl/obraz/9gmFM0sJFn/

011

http://www.wrzuta.pl/obraz/pj1lllKrge/

Teraz już chyba ok

Witka

właśnie zrobiłem NOWE logi - głównie ze względu na to że spalanie w mieście od kilku dni mnie przeraża 7.0 - 9.5 :wallbash: :wallbash: :wallbash:

poprosze o rzut oka

statyczne Bassic Settings

000 BS

000bsdm2.th.jpgthpix.gif

003 BS

003statycznabs11pazxx5.th.jpgthpix.gif

004 BS

004statycznabs11pazru0.th.jpgthpix.gif

011 BS

011statycznebs11pazgb5.th.jpgthpix.gif

statyczne zwykłe

001

001ststycznezwyke11pazoj4.th.jpgthpix.gif

002

002ststycznezwyke11pazwf6.th.jpgthpix.gif

003

003statycznezwyke11pazfm0.th.jpgthpix.gif

004

004statycznezwyke11pazjr7.th.jpgthpix.gif

005

005statycznezwyke11pazmw2.th.jpgthpix.gif

007

007statycznezwyke11pazki8.th.jpgthpix.gif

008

008statycznezwyke11pazwq0.th.jpgthpix.gif

009

009statycznezwyke11paztd5.th.jpgthpix.gif

010

010ststycznezwyke11pazcl1.th.jpgthpix.gif

011

011ststycznezwyke11pazza4.th.jpgthpix.gif

012

012ststycznezwyke11pazoa7.th.jpgthpix.gif

013

013statycznezwyke11pazeq3.th.jpgthpix.gif

015

015statycznezwyke11pazrn5.th.jpgthpix.gif

016

016ststycznezwyke11pazcl9.th.jpgthpix.gif

:)

001

001dynamiczna11pazxa5.th.jpgthpix.gif

003

003dynamiczna11pazwh9.th.jpgthpix.gif

004

004dynamiczna11pazah1.th.jpgthpix.gif

008

008dynamiczne11pazsn8.th.jpgthpix.gif

010

010dynamiczne11pazmk7.th.jpgthpix.gif

011

011dynamiczne11pazjt0.th.jpgthpix.gif

poprosze o analizę

Link to comment
Share on other sites

Kolego, a nie zauważyłeś, że excel zamienił ci wartości na daty???????????? :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

zrobie to jeszcze raz w exelu

słusznie .... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

faktycznie :kwasny:

open office...zrobie to jeszcze raz w exelu

wystarczy że przy importowaniu danych zmienisz kolumne, które zmienia sie na data ze standardowej np. na angielską

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie z tego co dałeś jest :th: więc lać paliwko i jeździć :hi:

Wogóle to są jakieś problemy z autem??

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie z tego co dałeś jest :th: więc lać paliwko i jeździć :hi:

Wogóle to są jakieś problemy z autem??

Generalnie chciałem się dowiedzieć w jakiej kondycji jest i czy warto dalej w niego inwestować, czy moze uciekać czymprędzej :wink4:

problemów niema oprócz sprzęgła które na dniach się posypie... :confused4:

Link to comment
Share on other sites

nie jest zle ...

Link to comment
Share on other sites

nie jest zle ...

hmm...ok, a co możnaby tutaj poprawić????

przeczyścić przepływke i wymienic filtr powietrza??

jak dawno nie wymieniales [conajmniej 10kkm] to wymien ... przemycie bym sobie darowal ...

Link to comment
Share on other sites

właśnie przemyłem przepływkę(preparat do czyszczenia elektroniki), wymieniłem filtr powietrza...

niema żadnej poprawy...ani dynamika ani spalanie się nie poprawiło(7L miasto bez korków)

a przy okazjii 85-86 na climatroniku po 30 minutach jazdy to juz tragedia :mysli: czy jescze można na tym termostacie pojeździć ????

thx

Link to comment
Share on other sites

leman teraz nie odczujesz zadnej poprawy bo jest goraco na dworze...a autko jezdzi tak jak na 90koni przystalo :wink4:

Link to comment
Share on other sites

a przy okazjii 85-86 na climatroniku po 30 minutach jazdy to juz tragedia :mysli: czy jescze można na tym termostacie pojeździć ????

thx

może nie tragedia, bo słyszałem o takich co jeździli z temp nieprzekraczającą 80 :wallbash: ale jak wymienisz będziesz miał spokój - koszt zakupu około 100PLNów, może nawet trochę mniej, a wymienisz sam bez problemu :th:

Link to comment
Share on other sites

właśnie przemyłem przepływkę(preparat do czyszczenia elektroniki), wymieniłem filtr powietrza...

niema żadnej poprawy...ani dynamika ani spalanie się nie poprawiło(7L miasto bez korków)

a przy okazjii 85-86 na climatroniku po 30 minutach jazdy to juz tragedia :mysli: czy jescze można na tym termostacie pojeździć ????

thx

jeśli w aktualnych warunkach pogodowych zajmuje to 30 minut to raczej nie jest dobrze, u mnie to zajmuje z rana przy 20 C jakieś 5-10 min max

Link to comment
Share on other sites

jeśli w aktualnych warunkach pogodowych zajmuje to 30 minut to raczej nie jest dobrze, u mnie to zajmuje z rana przy 20 C jakieś 5-10 min max

sorki za brak precyzjii :kwasny:

-10 minut i jest 84, 15 minut-85, 20-25 minut i wskakuje 86 stopni , po 50 minutach ... :mysli: cholera nie sprawdzałem...

wymieniać czy zostawić???? :mysli:

pozdro

Link to comment
Share on other sites

jezeli masz kase i czas to wymien,po co jezdzic z czyms niesprawnym i czekac na to az calkowicie sie wysypie

Link to comment
Share on other sites

dodałem do 1 posta nowe logi

poprosze o rzut okiem :cool1::hi:

p.s. o termostacie wiem :chytry:[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2008, 14:47_________________________________________________bardzo prosze o rzut oka

właśnie zrobiłem logi - głównie ze względu na to że spalanie w mieście od kilku dni mnie przeraża 7.5 - 9.5

poprosze o analizę

Link to comment
Share on other sites

Wymień ten termostat, bo jak piszesz, że tak długo nagrzewa to trzeba wymienić. Ja kupiłem oryginał Wahlera czy jakoś tak się pisze i dosłownie po 4-5 minutach leci ciepłe powietrze przy temperaturze otoczenia +5C.

Wg niwych logów wynika:

- turbo OK

- korekcje do bani - wszystkie leją wiecej, żeby nadrobić do sterującego.

- przepływka słaba (wymień filtr powietrza, jeżeli nie wymieniałeś i wtedy sprawdź jeszcze raz)

- kąt wtrysku skorygowałbym bardziej w stronę 56-58

- dynamiczna zmiana kąta OK

Link to comment
Share on other sites

termostat wymieniłem właśnie na wahlera (pisałem że wiem o nim jeszcze przed wymianą) :wink4:

chyba nie obejrzałes dokładnie statycznych :>

czy te lejące wtryski moga byc przyczyną dużego spalania ??

da sie jeszce na nich pojeździć czy sa do wywalenia????

Link to comment
Share on other sites

czy te lejące wtryski moga byc przyczyną dużego spalania ??

da sie jeszce na nich pojeździć czy sa do wywalenia????

Jeżeli teraz jeździsz to dalej będziesz na nich jeździł :naughty:

Wg moich doświadczeń korekcje na + powodują zwiększone zużycie paliwa.

A nie chcesz wsadzić końcówek od AFN? Mam jeszcze 6 nowych w pudełkach. :>

Link to comment
Share on other sites

czy te lejące wtryski moga byc przyczyną dużego spalania ??

da sie jeszce na nich pojeździć czy sa do wywalenia????

Jeżeli teraz jeździsz to dalej będziesz na nich jeździł :naughty:

Wg moich doświadczeń korekcje na + powodują zwiększone zużycie paliwa.

ok ale czy lejące wtryski moga podnieść spalanie z 6 -7.5 (max. maxów ) po mieście do 8 -9,5 ??

aha w trasie 120-140 km/h spalanie wynosi 5.4-5.7 litra

co jest przyczyną takiego dużego spalania w cyklu miejskim ??

Link to comment
Share on other sites

spójrz na to z innej strony - w trasie trzymasz obroty powyżej 2500 a w mieście więcej używasz silnika w niskich obrotach, ciągle przyspieszasz i hamujesz. Lejące wtryski mogą być tego powodem, ale to twoje auto, a ja staram się pomóc. Z twoich logów wynika przede wszystkim, że masz słabe korekcje i tyle mogę powiedzieć.

Oczywiście na stopień korekcji w bloku 013 mają również wpływ: nagar w komorze spalania, zużycie cylindrów, a nawet luzy w popychaczach hydraulicznych, bo wtedy występują różne stopnie napełnienia cylindrów.

Patrząc jednak na podobne wartości kierujemy się, że w tym wypadku wymiana końcówek poprawi korekcje. Co za tym idzie korekcje na + leją więcej paliwa, jak to jest w twoim przypadku.

Link to comment
Share on other sites

poprosze jeszcze o jakąś wypowiedź (nie to żebym nie wierzył koledze banshee :notworthy:) ...fachowca

jeśli nie będzie przesadne rozpasanie :gwizdanie: , może kolega Spanky ?? :good: pliss pliss

Link to comment
Share on other sites

zmien ten termostat na oryginalny po przez 30 minut to sie rozgrzewa stara babe ... :naughty:

po zmianie zobaczymy czy bedzie jakas poprawa w spalaniu ... poza tym robi sie chlodniej to i spalania bedzie wzrastac ... :wink4:

co do kokrekcji to nie jest tragicznie ... choc one moga byc odpowiedzialne za zwiekszone spalanie ...

moze zatankowales jakies dziadowskie paliwo ... ?

Link to comment
Share on other sites

nie wiem dlaczego nie widzicie że termostat jest nowy :mysli: nowy wahler 87-91 C (nagrzewa się ładnie, w 3-4 km mam 75C) - to co pisałem wcześniej odnosiło się do starych logów w postaci linków

nowe to obrazki :naughty:

możliwe że FIS pokazuje bzdury ??

ale swoją droga i tak zaobserwowałem że szybciej się fuel kończy...

Link to comment
Share on other sites

nie wiem dlaczego nie widzicie że termostat jest nowy :mysli: nowy wahler 87-91 C (nagrzewa się ładnie, w 3-4 km mam 75C) - to co pisałem wcześniej odnosiło się do starych logów w postaci linków

nowe to obrazki :naughty:

możliwe że FIS pokazuje bzdury ??

ale swoją droga i tak zaobserwowałem że szybciej się fuel kończy...

zrob normalny pomiar spalania .... [od tankowania do tankowania]

Link to comment
Share on other sites

nie leja tak bardzo bo pomiar byl robiony na cieplym silniku,a na zimnym na 1cyl byla korekcja rzedu +1,8mg jak dobrze pamietam

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź hamulce może któryś tłoczek sie zapiekł i blokuje. Sprawdź też ciśnienie w oponach i obadaj czy nie ma nieszczelności w układzie paliwowym i na pompie. Te żeczy mają duży wpływ na zużycie paliwa. :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...