kamil031 1 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A co to za zawór ciśnienia oleju i gdzie on się znajduje? Czy chodzi ci o czujnik ciśnienia oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melo102 0 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Witam sorki. ten zawor to w 2.0 ALT jest ,zerknij :http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_246.pdf, steruje ciśnieniem oleju w wariatorze. odnosnie tego zaworu to w necie poszukaj inf. Zamiesc jak cos bedziesz wiedzial. Powiniem byc na wysokosci filtra oleju o ile jest w AVJ a powinien (zawor zwrotny oleju)czy jakos tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 w wariatorze znajduje się zawór zwrotny oleju ........zawór pada, olej ucieka, łańcuch się obluźnia, rano łańcuch terkoce.........łańcuch pada sporadycznie, wycierają się ślizgi łańcucha ale to grubo ponad 200tyś km.........to przypadłość silników turbo - benzynowych B6 które dobijają do 200tyś km przebiegu.........przerobiłem organoleptycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się