IroN_87 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Mając takie auto zgadzasz się na rurę z kibla pod maską i filtr tjuningowy? ja bym wolał 20KM mniej, a seryjną puchę i wygląd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 BMC nie jest filtrem tjuningowym a jeżeli tak uważasz to się grubo mylisz, twin air jest używany w autach wyścigowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Krótko i na temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Ja tez tak uważam tunig to zło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 W autach wyścigowych gdzie turbina ma przeżyć wyścig i moze się wysrac. Te filtry nie wyłapują syfu tak dobrze jak seryjne. Mogli sprawdzić co będzie na seryjnym, a później kombinować... Sent from my Lumia 820 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 to ile seryjnych filtrów by musiał mieć żeby miał taką wydajność jak to BMC ? dobra, nawet nie chce mi się gadać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Rozumiem, że macałeś ori filtr i wiesz jakiej jest wielkości i jaka ma,wydajność? To przepraszam za moje uwagi. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeniu 3 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ladnie musi teraz jechac:wink: jechałem kiedys 911 650 PS, i plecy mokre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeniu 3 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ladnie musi teraz jechac:wink:jechałem kiedys 911 650 PS, i plecy mokre to jeszcze nie jeździ pojeździ w sobotę, bo w piątek będzie robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ja i tak najbardziej czekam na filmy z kamera ktora pokazuje .... zegary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeniu 3 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ja i tak najbardziej czekam na filmy z kamera ktora pokazuje .... zegary Będzie, w piątek kończą w sobotę ma być sesja zdjęciowa, na auto doszły dystanse 15mm na stronę (żeby zimowe felgi lepiej leżały) do tego liczymy na suchy asfalt żeby pomierzyć auto RL'em i nagrać filmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ja piernicze to jeszcze 5 dni trzeba czekac !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 W autach wyścigowych gdzie turbina ma przeżyć wyścig i moze się wysrac. Te filtry nie wyłapują syfu tak dobrze jak seryjne. Mogli sprawdzić co będzie na seryjnym, a później kombinować...Sent from my Lumia 820 using Tapatalk A skąd wiesz czy nie sprawdzali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 niezle gratuluje i czekam na finalne osiagi po ostatnim strojeniu bo zapowiada sie zacnie skoro teraz jest: 0-100 3.4s 402m 11.4s 100-200 8.2s https://www.facebook.com/photo.php?v=665455243492909&set=vb.188773417827763&type=2&theater https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1620427_665454063493027_448884131_n.jpg https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1966733_665454080159692_566898911_n.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_xtr 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 To Vette pewnie by dostała baty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 a tak na serio, to jaki wynik przewidujesz ? 420 w stocku + full-dolot, turbo , strojenie = ??? Po sofcie było ok 520PS i 780 NM przy 31 stopniach na stronicu jeździł podobnie do fabrycznej RS6. Teraz nie mam pojęcia co będzie, marzy mi się 7 z przodu ale to się okaże To warto było włożyć tyle kasy co B7 za te 11% mocy więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeniu 3 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Poczekamy na strojenie a podobno nie da się zrobić 3,5 hie hie ---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- a tak na serio, to jaki wynik przewidujesz ? 420 w stocku + full-dolot, turbo , strojenie = ??? Po sofcie było ok 520PS i 780 NM przy 31 stopniach na stronicu jeździł podobnie do fabrycznej RS6. Teraz nie mam pojęcia co będzie, marzy mi się 7 z przodu ale to się okaże To warto było włożyć tyle kasy co B7 za te 11% mocy więcej? To jedzie na scietym booscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek 2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 zaczęło się czekamy na dalsze efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi