Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Mając takie auto zgadzasz się na rurę z kibla pod maską i filtr tjuningowy? ja bym wolał 20KM mniej, a seryjną puchę i wygląd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

BMC nie jest filtrem tjuningowym a jeżeli tak uważasz to się grubo mylisz, twin air jest używany w autach wyścigowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W autach wyścigowych gdzie turbina ma przeżyć wyścig i moze się wysrac. Te filtry nie wyłapują syfu tak dobrze jak seryjne. Mogli sprawdzić co będzie na seryjnym, a później kombinować...

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ile seryjnych filtrów by musiał mieć żeby miał taką wydajność jak to BMC ? dobra, nawet nie chce mi się gadać ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że macałeś ori filtr i wiesz jakiej jest wielkości i jaka ma,wydajność? To przepraszam za moje uwagi.

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladnie musi teraz jechac:wink:

jechałem kiedys 911 650 PS, i plecy mokre

to jeszcze nie jeździ :grin: pojeździ w sobotę, bo w piątek będzie robione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja i tak najbardziej czekam na filmy z kamera ktora pokazuje .... zegary ;)

Będzie, w piątek kończą w sobotę ma być sesja zdjęciowa, na auto doszły dystanse 15mm na stronę (żeby zimowe felgi lepiej leżały) do tego liczymy na suchy asfalt żeby pomierzyć auto RL'em i nagrać filmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja piernicze to jeszcze 5 dni trzeba czekac !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W autach wyścigowych gdzie turbina ma przeżyć wyścig i moze się wysrac. Te filtry nie wyłapują syfu tak dobrze jak seryjne. Mogli sprawdzić co będzie na seryjnym, a później kombinować...

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

A skąd wiesz czy nie sprawdzali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na serio, to jaki wynik przewidujesz ? 420 w stocku + full-dolot, turbo , strojenie = ???

Po sofcie było ok 520PS i 780 NM przy 31 stopniach na stronicu jeździł podobnie do fabrycznej RS6. Teraz nie mam pojęcia co będzie, marzy mi się 7 z przodu ale to się okaże

To warto było włożyć tyle kasy co B7 za te 11% mocy więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy na strojenie :decayed: a podobno nie da się zrobić 3,5 hie hie

---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

a tak na serio, to jaki wynik przewidujesz ? 420 w stocku + full-dolot, turbo , strojenie = ???

Po sofcie było ok 520PS i 780 NM przy 31 stopniach na stronicu jeździł podobnie do fabrycznej RS6. Teraz nie mam pojęcia co będzie, marzy mi się 7 z przodu ale to się okaże

To warto było włożyć tyle kasy co B7 za te 11% mocy więcej?

To jedzie na scietym booscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...