Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sterowanie centralnego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, bardzo :?: potrzebuje pomocy, kupiłem sterownik i nie wiem jak go podłączyć.

z pompki wychodzą dwie kostki w jednej z nich jest trochę kabelków, który z nich odpowiada za zamykanie a który za otwieranie :?:

bardzo proszę koledzy o pomoc.

moja niunia chec mieć taki bajerek na pilota.

Chopie nie ten dział :twisted: EDIT: by bratpit

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo sterowanie w A4 jest na jednym kabelku. Żeby zamek działał, to musimy podać mu "+" ażeby się zamki otworzyły, albo "-" dla zamknięcia zamka. To jest zamek pneumatyczny...

Opublikowano

witam! tak samo probowalem zrobic kiedys w passacie b3 tez sterownaie pneumatyczne, i powiem ze przy pompce nie masz co szukac! szukaj przy zamkach, sa kolo nich czujniki odpowiadajace za otwarcie centralnego po przekreceniu kluczyka w zamku, i tam ida 3 kable masa, otwarcie i zamkniecie! to jedyna droga, aby nie rozbierac tapicerki od drzwi, szukaj we wiazce wchodzacej do dzwi, wkoj sie miernikiem w kazdy kabel i przekrecaj kluczykiem wowczas bedziesz wiedzial ktore to kable! potem to juz latwe! Pozdrawiam i powodzenia! Jocker01

Opublikowano

bardzo dziękuje za zainteresowanie moim tematem.

Każda sugestia to krok do przodu.

Miłośnicy OOOO dlatego potrzebuje opis przewodów przy pompce bo kabelki, które są przy pompce idą z drzwi kierowcy i pasażera itd... , nie lubie rozbierać plastików w takiej bryce dlatego pompka.

Prosto by było rozebrać bok z przodu przy nogach kierowcy i odszukać te kabelki ale tam też będe potrzebował zasilanie 12V i chcę to podpiąć pod kierunkowskazy, z tyłu auta to wszystko mam.

Bardzo proszę jak ktoś posiada takie informację o opisie kabelków przy pompce to bardzo dziękuje i będe wdzięczny.

Opublikowano

wszystkie przwody masz pod plastykiem nad nogami kierowcy, sterowanie zamkiem i kierunki, zasialnie też, nie pamietam kolorów wtyczek, ale troche poszukasz i znajdziesz, popatrz na schematy i bedziesz miał przeowdów a potem to juz tylko prubówka w reke i do dzieła.

Opublikowano

Po lewej stronie pedału sprzęgła masz fioletową wtyczkę prawy dolny róg dwa skrajne kable na jednym masz zamknij na drugim otwórz sterowanie masa .Sprawdz przez kontrolke żebyś czego nie skopał jeden koniec do masy drugi do kabelków .

Opublikowano

dziękuje bardzo za informację, jak to podlącze to zrobie dokładny opis w dziale warsztat -

zrób to sam.

jednak jak ktoś będzie miał opis kabelków pompki to będe wdzięczny.

Opublikowano

witam wstawiałem sobie sterowanie pilotem i musiałem jeden kabel wychodzący z drzwi przeciąć i do jednego końca dolutować kabelek na zamknij a do drugiego na otwieranie i działa. W tej chwili nie pamiętam jaki to kabelek. Ale najdalej w niedzielę (27.11.06) podam tą infirmacię.

Jak kupowałem sterownik na pilota dostałem najpierw taki schemat

236e97bb016d4000.jpg

ale nie działał i dostałem poprawkę do schematu

aa2064cf26125c3e.jpg

Mam nadzieję że coś pomogłem.

Opublikowano

ja raczej nie zdąże podłączyć tego do niedzieli także ta informacja bardzo się mi również bardzo przyda.

dzięki.

[ Dodano: 07-12-2006, 13:18 ]

drodzy koledzy sprawa jest bardzo prosta.

Podłączenie nie sprawia większych kłopotów.

Miejsce jest wyśmienite przy pompce, dlaczego ? mamy tam zasilanie +12V i -12V ( na jednej kostce, są tam tylko dwa przewody, trudno nie znaleść a i biegunowość dla "adama słodowego. zrób to sam" nie sprawia wększych problemów, próbnik jednym końcem do masy drugim do zacisku - jeśli świeci to mamy "+", a drugi to "-") - tak mamy zasilanie potrzebne do podłączenia sterownika.

druga kostaka przy pompce:

1. szukamy przewodu żółto/niebieskiego,

2. przecinamy go jakiś 10cm od pompki

3. izolujemy to co wychodzi do instalacji

4. do tego co pozostało a wychodzi z kostki przy pompce podłączamy sterowanie ( tu czytelnik musi wykazać rozeznanie, gdyż musi wiedzieć jakie ma sterowanie, tzn. jaki potencjał wychodzi ze sterownika plus czy minus - jak to sprawdzić ? instrukcja lub patrz powyżej zabawa z próbnikiem) do zamykania centralnego powietrznego w tych brykach potrzebujemy podac ze sterownika raz plus a raz minus, na ten sam przewód żółto/niebieski. jak to podłączyć ? schemat za chwilę.

[ Dodano: 07-12-2006, 14:10 ]

proszę obiecany schemat. Sterownik posiada wyjście "+" i "-" gdy zamykamy na pilocie i otwieramy:

f124cfc666e675b9m.jpg

[ Dodano: 07-12-2006, 14:14 ]

Jeśli ktoś kupi sterownik, który podaje dwa minusy to potrzeba dołożyć jeszce przekaznik,

koszt jakieś 1,5zł w elektroniku i trzy kabelki do podłączenia.

pozdrawiam i życzę powodzenia.

[ Dodano: 07-12-2006, 14:19 ]

jeszcze jedno.

może ktoś się zastanawiać czy można połączyć dwa kabelki ze sterowania ?

oczywiśćie bo one nigdy nie mają w tej samej chwili napiecia.

pojawia się ono dopiero po przyciśnieńciu przycisku na pilocie.

no to chyba wszystko... :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...