jihaad Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Zaczeło się od tego, że auto słabo grzało, ale po diagnostyce juz sam nie wiem za co się złapać. Napiszę kilka anomalii, które zauważyłem. Po zatrzymaniu gorącego silnika (90 stopni na desce) podłaczyłem VAGa po kilkunastu minutach, może pół godziny i takie odczyty: - wzrokowo na desce -> 90 stopni - VAG, silnik, bloki pomiarowe, grupa 003 -> 70 stopni - kanał 51 klimatronika -> 24 stopnie - czujnik temperatury zewnętrznej 18 stopni (a jest w rzeczywistości nie więcej jak 10) Czy te wszystkie czujniki maja jakiś wadliwie działajacy punkt wspólny? Może klimatronik?
grzegorzmen Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 na klimatroniku też powinno być 70 stopni. Czujniki nie mają aż tak wielkiej tolerancji. sprawdź jeszcze kanał 49 może masz nowszy klimatronik z wypukłymi przyciskami od temperatury?
jihaad Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 Tak, przyciski wypukle, auto z konca 96. Przed chwila wsiadlem do auta po krotkim postoju i wskaznik w desce 70 , VAG 65, klimatronik 24. Po krotkiej jezdzie wskaznik i VAG doszly do 90, a klimatronik dopiero po kolejnych km zaczal rosnac, a wraz z nim rozkrecal sie wentylator. Po zatrzymaniu auta znowu zaplon i na wskazniku oczywiscie 90, a na klimatroniku 33 i znowu tylko jedna kreska wentylatora w trybie AUTO. Na kanale 49 mam wartosc 125 caly czas chyba. Dodatkowo slabo grzeje, ale to chyba inny temat, może zapchana nagrzewnica, bo cieple zaczyna leciec przy wysokich obrotach. ---------- Post dopisany at 20:58 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ---------- A skąd klimatronik bierze informacje o temperaturze silnika (u mnie kanał 51)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się