Piotrb89 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Witam. Nie dawno kupiłem A4. Na jeździe testowej oczywiście wszystko pięknie działało, ale po krótkim czasie użytkowania pojazdu zapaliła się lampka ABS i na pół fisie ikonka hamulca (!) i trzy krótkie sygnały dźwiękowe. Sprzedawca powiedział, że na przodzie nie ma czujników ABS i zmostkował kabelki. No dobra, więc odkręciłem koła, kabelki sprawdziłem, zalutowałem, a problem jest dalej. Samochód hamuje bardzo dobrze, ale ABS nie działa, do tego ta migająca ikonka na fisie... Panowie, cóż to może być? Ilość płynu hamulcowego w normie. Niestety kabelka VAG nie posiadam.
grzegorzmen Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 jak były kable zmostkowane to też powinien się świecić ABS chyba że mówisz o kablach od klocków hamulcowych. Niestety musisz gdzieś podpiąć się pod vaga i wtedy coś się wyjaśni
Piotrb89 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 Moja wiedza z tego zakresu nie jest tak obszerna, by stwierdzić co to za czujniki. Nie mniej jednak wydaje mi się, że to czujniki zużycia okładzin hamulcowych. Znajduje się to blisko tarczy hamulca i żeby wyjąć, trzeba przekręcić. Na końcu były dwa skręcone kabelki. Dla pewności zalutowałem. No to bez vag'a się nie obejdzie.. A i tak potrzebny, bo kluczyk muszę zaprogramować. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 14:52 ---------- Teraz jestem pewien. Zmostkowane są kabelki od czujników zużycia klocków. Od ABSów są podpięte. Z migającą ikonką hamulców i ABS przejechałem jakieś 15km i teraz obroty zaczęły skakać, gaśnie...
Dev Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Kolego najpierw VAG tutaj nikt nie wóży ze szklanej kuli
Piotrb89 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 No tak, to jest oczywiste. W miarę możliwości sprawdzę vagiem i dam znać co się dzieje. Na chwilę obecną sprawdzę instalację ABS, może jednak coś nie łączy(Gdzieś czytałem, że może coś takiego się zdarzyć).
Piotrb89 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 Jak się nie ma narzędzi, to się kombinuje;p Zobaczyłem, że przy prawym kole jakby pęknięty przewód od czujników był. Odciąłem, zalutowałem, rurką termokurczliwą zaizolowałem. Pojechałem w kilka miejsc, dwa razy zapaliłem silnik i teraz wszystko zgasło. No pali się jedna nie miła kontrolka, ale to zmora każdego przy kończącym się paliwie. Temat (mam nadzieję) zamknięty. ---------- Post dopisany 15-12-2012 at 11:41 ---------- Poprzedni post napisany 09-10-2012 at 18:34 ---------- Dobra, temat można zamknąć/usunąć. Uszkodzony czujnik G45 prawy przód.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się