Sliwka 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Witam, Kilka dni temu mechanik wymienił mi kompletny rozrząd (wałki+paski), olej + filtry. Po tym mój tata zawinął auto od mechanika i odstawił pod dom. Następnie wyjęliśmy aku w celu podładowania i sprawdzenia jego stanu (do wymiany). Wczoraj pojeździłem autem trochę więcej i zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu chłodzącego wolno startuje (ruszyła się po ok 30km jazdy), po czym zatrzymuje się na ok 60st. lub opada. Temp. na kanale 49 - różnie, albo pokazuje zgodnie ze wskazówką, tzn. 50-60st. lub -10 (??). Temp. na kanale 51 równo 90st. Macie jakieś pomysły co to może być? Termostat z pompą wymieniony <10tys. km temu na oryginał. Do tego nie podoba mi się, że stało się to akurat po wizycie u mechanika i grzebaniu z całym przodem samochodu. Wypięcie aku też mogło coś tu namieszać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daarek1969 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Może jakiś czujnik temperatury jest walnięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4widoV 1 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 no jesli to termostat walniety (kupiles ori termostat?) to na pewno odczujesz to na duzym spalaniu na tak niskich temperaturach. Ale raczej czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sliwka 0 Opublikowano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Pali jak smok.. termostat z pompą był zmieniany na ori (wiem od poprzedniego właściciela, raczej prawda, bo cała reszta o której mówił się zgadza). Ale pali dużo ze względu na to że cały czas jeździ na "ssaniu", bo płyn niedogrzany. ---------- Post dopisany 12-10-2012 at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany 09-10-2012 at 09:02 ---------- Dla potomnych: walnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego: ten sam czujnik (chyba G2) zapodaje wartość na ECU i na deske rozdzielczą, ale wskazania na klimatroniku temp. silnika (c51) to 90st (prawidłowa) i temp. płynu (c49) ok 60st (błędna) z TEGO SAMEGO CZUJNIKA. Po wymianie na nowy wszystko git! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Gdzie kupiłeś czujnik , jaki koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sliwka 0 Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Wszystko załatwiał warsztat. Koszt 70zł czujnik, 30zł płyn chłodniczy, 120zł robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się