Skocz do zawartości

daarek1969

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daarek1969

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia daarek1969

0

Reputacja

  1. Chodzą ciężko w całym zakresie ale ogranicznik jest ok to raczej sworznie je trzymają.Chodzi mi o to czy jest jakiś dobry preparat w spreyu że się popsika i się nasmarują.
  2. Witam mam problem z drzwiami od kierowcy ciężko się otwierają i zamykają.Psikałem na zawiasy wd40 i nasmarowałem je smarem ale niewiele się zmieniło.Czy ktoś ma pomysł co z tym fantem zrobić , zawiasów nie chciałbym wymieniać z góry dziękuję.
  3. daarek1969

    Odpadanie lakieru

    A ja w zimę nie myję furki
  4. Płyn do wspomagania czyli olej hydrauliczny powinien być zielony ja taki przynajmniej kupowałem w serwisie audi a kosztował 47 pln
  5. Jeśli płyn zmienia kolor to ja bym stawiał na magiel ,sam zrobiłem pompę a okazało się że to jednak maglownica a kolor płynu też się zmieniał 2 razy wymieniałem
  6. Wiadomo że w zimę spalanie będzie większe niż w lato nawet z klimą której używam zawsze ale tak ogólnie nie jest zle ,da się przeżyć miałem wcześniej vw vento na gaz i stwierdzam że diesel jest lepszy tak ogólnie pozdrawiam
  7. Kolego uzupełnij swój profil jakie masz autko
  8. W 15 min to silnik za specjalnie nie rozgrzeje ci się tym bardziej diesel musisz poczekać troszkę dłużej ,ewentualnie sprawdz termostat ---------- Post dopisany at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany at 16:07 ---------- A jeśli chodzi o zasłanianie chłodnicy to ja tego nie robię i auto i tak dosyć szybko się nagrzewa
  9. Dziś nad ranem -11 i pali za pierwszym razem , nawet świece długo się nie podgrzewają .Lepiej pali jak większy mróz niż cieplej
  10. No więc lepiej samemu tego nie robić tylko jechać do jakiegoś warsztatu ? a o co chodzi z tym blokiem ABS bo nie bardzo wiem .Czyli odpowietrzenie wszystkich kół nic nie da
  11. Witam wszystkich :hi:wymieniałem tłoczek hamulcowy (lewy tył) teraz pedał hamulca jak się go przytrzyma zaczyna wpadać.Po wymianie leciał płyn z zacisku okazało się że uszczelka się podwinęła jest założona nowa już nie leci ale pedał hamulca dalej wpada.Kolega mi to robił i twierdzi że pompa hamulcowa przepuszcza ale ja w to nie bardzo wierzę bo wcześniej było ok.Podejrzewam że układ jest zapowietrzony ( odpowietrzane było tylko to koło co był tłoczek wymieniany ) wg.mnie powinien odpowietrzyć wszystkie koła .Czy ktoś może coś mądrego odpisać z góry dziękuję
  12. Przy tak małym skręcie to raczej kierownica nie będzie wracać przynajmniej u mnie tak jest
  13. Witam u mnie po wymianie tłoczka + klocki (lewy tył)leci płyn a przed wymianą nie leciało niestety tłoczek stał i koło się grzało.Więc się zastanawiam czy leci od strony linki hamulca czy spod uszczelki w zacisku bo była wymieniana.Jadę zaraz do kolegi i będziemy wszystko rozbierać więc pózniej będę mądrzejszy :polew:dodam że ubywa mi dużo płynu i mam całe koło od środka mokre
  14. A sprawdzałeś płyn od wspomagania może zacznij od jego wymiany
  15. daarek1969

    Korek do zbiorniczka

    Możesz spróbować polać gorącą wodą oczywiście bobrze by było to jakoś zabezpieczyć od dołu coś musisz podstawić.Próbuj jakąś żabą albo czymś takim innego wyjścia nie masz prędzej czy pózniej musisz to odkręcić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...