unikato Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Witam wszystkich, Przyszła kolej na rozwiązanie problemu z walniętą uszczelką pod głowicą. Jednak po zdjęciu głowicy ukazał się moim oczom taki oto widok. WP_000142.jpg | unikatowiec | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl WP_000143.jpg | unikatowiec | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl WP_000145.jpg | unikatowiec | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Pytanie które narzuca mi się wprost na moją mózgownicę to: czy tak to powinno wyglądać? Na chłopski rozum ujmując, raczej nie ma możliwości żeby zawory stykały się z powierzchnią tłoka, a co za tym idzie, nagar powinien być widoczny na całej powierzchni zaworu? (fota nr 3 z zaznaczonymi miejscami). poza tym wszystkie cztery zawory są otwarte w sytuacji kiedy nie ma nad nimi wałka ktory by je trzymał... wydaje się również, że opierają się krawędzią o blok głowicy (co wskazuje, że raczej są wygięte w ten sam sposób - do poziomu) czekam na odp. za które z góry dzięki. Pozdrawiam Jaro
spawacz1 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 pytanie jak długo masz auto, jazda z taką głowicą oznacza duże spalanie, nie wiem czy dobrze myślę ale to wygląda jakby ktoś robił rozrząd i z deka go przestawił? druga opcja wymieniał napinacz lub łańcuch w głowicy i przestawił wałek o ząbek może dwa, nie pamiętam który wałek jest napędzany z paska wdech czy wydech ale jeśliby łańcuch napędzał wydech to by nawet pasowało?niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę generalnie głowica do remontu
Dev Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 wystarczy ze ktos kto zdejmował wałki a przed powrotnym ich montażem nie wycisnał oleju ze szklanek to w zupełności wystarczy aby narobic bałaganu w głowicy musisz ja w całosci rozebrac, wymienic uszczelniecze zawory i prawdopodobnie prowadnice
unikato Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 Czyli tak jak myslalem, bedzie to wiecej kosztowac niz wydawac sie moglo na poczatku. Dla sprostowania glowica widoczna na zdjeciach jest zdobyczna, a moja walnieta tak ze trzeba ndbudowywac wiec lepiej kupic i dotrzec nowe zawory. Dzieki za odpowiedzi Panowie. Czapka z głowy:wink: Ale mam wkur.. bo wiadomo, ze chce sie w miare oszczednie postapic... no nic. Dzieki. A orientujecie się może po ile nowe zawory lataja? Widzieliscie gdzieś moze jakis tutor jak sie zdejmuje zawory domokwym sposobem? ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- pytanie jak długo masz auto, jazda z taką głowicą oznacza duże spalanie, nie wiem czy dobrze myślę ale to wygląda jakby ktoś robił rozrząd i z deka go przestawił? druga opcja wymieniał napinacz lub łańcuch w głowicy i przestawił wałek o ząbek może dwa, nie pamiętam który wałek jest napędzany z paska wdech czy wydech ale jeśliby łańcuch napędzał wydech to by nawet pasowało?niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę generalnie głowica do remontu Auto kupilem niedawno, ale na tej glowicy nie jezdzilem bo to glowica z innego auta. Pod moją mam walniętą uszczelkę i to z powodu poprowadzonego rowiertu do kolektora ktory zrobil poprzedni wlasciciel. Dlatego wlasnie druga glowica zamiast uzywania starej, ktora musialbym dac do nadbudowy, co jest nieoplacalne zbytnio. Nadzieja tylko ze glowica ze zdjec przy okazji zaworów nie ulegla zadnym deformacjom.
Dev Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Widzieliscie gdzieś moze jakis tutor jak sie zdejmuje zawory domokwym sposobem? musisz miec dzwigienke do naciskania na spręzyne i tyle
unikato Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 czyli jakis klucz fajkowy w zupelnosci wystarczy? a jak z możliwością transferu zaworów dolotowych z mojej głowicy? podejdzie?
Dev Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 nie tak do konca musisz najpierw urzadzienie przymocowac do głowicy a nastepnie nacisnąc na zawór i wyciagnac spinki
pioteros Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 zobacz na youtube jak wymieniaja uszczelniacze a przy tym wciskaja sprezyny zaworow zeby zdjac pierscienie trzymajace
unikato Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 wiem o co chodzi Dzieki śliczne. Auto kupilem za śmieszne pieniądze i wiedziałem ze bedzie zabawa przy nim, ale plan jest taki żeby auto doprowadzic do stanu w jakim było okolo 10 lat temu dlatego zrobie jak sie nalezy zrobic. Sam niestety wszystkich rozumow nie zjadłem to i zagladam z pytaniami na forum Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się