rysiek82 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Witam wszystkich,mam mały problem padł mi silniczek klapy od ciepłego powietrza na stonę lewą czyli kierowcy.Robiłem tak jak większośc tutaj ratując się czyszczeniem różnymi preparatami i innymi sposobami jednak nic nie pomogło......Ponieważ wpadło mi w ręce B6 anglik wymontowałem z niego wszystkie silniczki od sterowania nawiewami,zamontowałem sobie jeden od ciepłego powietrza taki sam różniący się tylko końcową literką numeru części i jest problem......Silniczek ustawił się po podpięciu w jednej skarajnej pozycji i nic nawet się nie poruszy błędy zostały wykasowane za pomocą vaga cały czas wyskakuje jeden błąd coś związane ze skrajnymi położeniami....Czy trzeba to jakoś specjalnie kalibrować nie mam zielonego pojęcia proszę o pomoc może ktos miał taki przypadek......
Stichy Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Roznica miedzy Europa 8E1 a Anglikiem 8E2 jest poczatek nr a koncowka nr oznacza od czego ten silniczek - czym steruje ,a tak nawiasem silniczki klap sa po drugiej stronie nagrzewnicy w Angolu Podmien sam potencjometr
rysiek82 Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 Tylko akurat ten silniczek od ciepłego powietrza z lewej strony w angolu też jest.....a potencjometr to ta niebiesko biała część w środku mam rozumiec?
fahur Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 a potencjometr to ta niebiesko biała część w środku mam rozumiec? Dokładnie tak - podmień tę część, a po wszystkim zrób nastawy podstawowe. O ile nowy potencjometr jest OK, będzie Ci działać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się