Jay_Z Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Witam. Mam następujący problem. Odma wyrzuca mi dość sporo oleju. Dziś ją wypiąłem i jest cała zaolejona w środku. Mechanik który wymieniał olej był na tyle inteligentny, że wlał prawie litr za dużo. Na szczęście w porę się zorjentowałem. Zrobiłem tylko 100 km i upuściłem. Czy przez ten czas mogło mi wywalić uszczelnienia, czy raczej mało prawdopodobne?
Tobike Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Mogło nadwyrężyć uszczelnienia ale to wyjdzie albo już wyszło i widać gdzie olej uszedł, wyczyść dobrze silnik i obserwuj gdzie ulatuje. Jeżeli wali dużo oleju w odmę to zamontuj Oil Catch Tank, jeżeli po silniku no to zależy w jakich ilościach i uszczelnienia do zrobienia. Jak już z wyciekiem się uporasz to wyczyść dobrze dolot i intercooler.
danu44 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Mechanik który wymieniał olej był na tyle inteligentny, że wlał prawie litr za dużo. To ile wlał Ci ten "fachowiec"... prawie 5 litrow...? Od dawna klepiemy o tym na forum... Prosimy mechanika o wlanie tylko 3.5 litra i ani grama wiecej. A potem sami sobie sprawdzamy i uzupełniamy...
Fintosz Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Zaraz panowie, 3.5litra to ile na bagnecie pokaże? Bo nie dawno miałem wymiane i mi też z odmy (i z pod odmy),wywala olej. co to Oil Catch tank?
danu44 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Zaraz panowie, 3.5litra to ile na bagnecie pokaże? Bo nie dawno miałem wymiane i mi też z odmy (i z pod odmy),wywala olej. co to Oil Catch tank? 3.5 litra oleju to moze byc roznie na bagnecie (od wielu czynników zalezy) ale generalnie około połowy na bagnecie. Oczywiscie pole zakratkowane. Dolewasz nastepnie np. 200 lub 300 ml. i masz max. Jesli chodzi o Oil Catch Tank... to wpisz to sobie na google lub YT... I bedziesz wszystko wiedział. A tak to poglądowo wyglada... Oil Catch Tank Seat Leon 1M 1.9 TDI - YouTube
trepek Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Odma w tych silnikach nie jest udaną konstrukcją i po tylu latach po prostu zawodzi. Stąd pomysł zrobienia OCT aby mgiełka olejowa nie dostawała się do dolotu i nie była spalana przez silnik.
Fintosz Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Około 3/4 mam na bagnecie stale, ale co z tą odmo bo cieknie mi z pod niej, idzie tam uszczelki wymienić? czy może lepiej nową kupować?
tomx Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 odme kupujesz nowa to jest z plastiku i przy bloku jest oring wydatek okolo 100 zl w aso nowka rura ze znaczkiem mozesz kombinowac z oringami ale jezeli uda ci sie odkrecic w calosci mi sie jedno ucho oderwalo:naughty: skruszalo poprostu
Jay_Z Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 Ja w sumie w dolocie nie mam za dużo oleju, myślę że w granicach normy. Jednak jak miałem luźno nasuniętą odmę na kruciec od separatora na pokrywie to waliło sporo oleju tamtędy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się