Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi contra Passat


wariat19804

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie do kolegow obeznanych w temacie nabylem audi a4 b7 pierwsze audi w zyciu do tej pory jezdzilem passatami i moj ostatni passat b5 fl z silnikiem avf po wyzycie na chamowni pokazalo ze ma 147 KM . passat kombi 6 biegow kola 16 cali . audi 1.8t kod sil bfb niby 163 konie quatro sedan kola 16 cali . i moje pytanie czy te benzyny sa takie slabe bo ten passat to byl wariat . a te audi to puki nie przekroczy 3500 obrotow to nie jedzie pozniej to juz jest dobrze . i mam pytanie czy to jest normalne czy trzeba cos szukac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W/G mnie 147 km w Dieslu będzie lepiej odczuwalne a jeżeli 163 km w benzynie na pewno podczas startu przyśpieszanie. W dieslu nadrabiasz momentem, a więc nie dziw się że Ci rwał jak głupi. Masz podobną wagę aut, w Pasku miałeś 310 N,(AVF) a Audi 1,8T 163/225 N. spora różnica, diesel idzie od dołu, benza złapie 3tyś orb. i też jedzie. No chyba że coś się dzieje z autem. Sprawdź podłącz Vag-a i może masz jakiś błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie do kolegow obeznanych w temacie nabylem audi a4 b7 pierwsze audi w zyciu do tej pory jezdzilem passatami i moj ostatni passat b5 fl z silnikiem avf po wyzycie na chamowni pokazalo ze ma 147 KM . passat kombi 6 biegow kola 16 cali . audi 1.8t kod sil bfb niby 163 konie quatro sedan kola 16 cali . i moje pytanie czy te benzyny sa takie slabe bo ten passat to byl wariat . a te audi to puki nie przekroczy 3500 obrotow to nie jedzie pozniej to juz jest dobrze . i mam pytanie czy to jest normalne czy trzeba cos szukac .

Napisz bardziej szczegółowa w jaki sposób określasz że auto za słabo jedzie? Jakie przyspieszenie? Spróbuj sam obliczyć ile masz od zera do 100 np, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to dopisać i uciekło gdzieś mi, że by kolega zrobił start i zobaczył jaki jest sprint 0-100 km/h dodam że jeszcze to jest automat czy manualna skrzynia ( w stosunku do tego jak jeździłeś w pasku)?? Nie wiem jak to było składane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec (B5 AJM 116KM) też uważa moje 1.8T za muła, mimo że za świateł zbiera ode mnie po kilka długości. Taka charakterystyka diesel vs. benzyna, każdy lubi co innego. 1.8T potrzebuje conajmniej tak jak pisałeś 3,5tyś żeby był naprawdę fajny "ciąg", a w dieslu masz to już przy niecałych 2000 obr. inna sprawa że w dieslu zabawa się szybko kończy a benzyna dalej ochoczo kręci do 6k :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam passat manualna skrzynia 6 i audi tez 6 jest tak ze, ze swiatel jak ruszam to musze mu dac gazu bo zgasnie nie ma sil np. taka sytucja dojezdzam do swiatel zapala sie zielone chcem z dwójki jechac dalej bez zatrzymywania a ona nie da rady , wciskam gaz o tu nic zbiera sie i zbiera wreszcie jak dojdzie do okolo 3500 obrotow to wtedy idzie jak glupia do konca obrotomierza dodam ze pali dobrze nic nie szarpie nie przerywa wszystkie filtry nowe . paliwo super plus . i przebieg 121 tys . a moze byc tak ze jakis dziadzunia jezdzil i ja zamulił czy cos . bledow zero .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj może jakiś filmik poglądowy, bo nie wiadomo czy spodziewasz się buta już przy obrotach bliskich biegu jałowego jak w dieslu czy może z autem faktycznie jest coś nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie ma co szukać dziury w całym. Założę się że wszystko jest ok a kolega poprostu musi się do benzyny przyzwyczaić. Ktoś tu już napisał że benzyna się nie zbierze tak jak diesel od 2000rpm tylko własnie koło 3500rpm. Ja bym się po prostu pogodził z tym co jest. Ja robiłem z jednym kolega z forum logi w 1.8T i faktycznie do 3500 jeszcze w Quatro to to nie jedzie, ale później jest burza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym, u mnie 2800 i czuć jak wgniata w siedzenie

Jak zmieniam biegi przy 4000 to patrząc na pasażerów to śmiesznie wygląda

4tys obr wszyscy oparci i głowy na zagłówkach, potem sprzęgło a wszyscy się kłaniają:grin: i znów 4000 i postawa bez garbienia:polew:

Jeździłem też diesel-em i tu ładnie ciągnie od dołu ale nie ma tej "burzy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BFB w quattro i w serii jedzie słabo:whistling: a jak ma wydymaną Dv-kę lub coś podobnego to jeszcze gorzej :grin:

Jak kupowałem swoje 1.8T quattro i jak się nim pierwszy raz przejechałem po przesiadce z b5 AFN po wirusie to nie było na mojej mordzie banana. Po doprowadzniu wszystkiego do ładu już było OK ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BFB w quattro i w serii jedzie słabo:whistling: a jak ma wydymaną Dv-kę lub coś podobnego to jeszcze gorzej :grin:

Jak kupowałem swoje 1.8T quattro i jak się nim pierwszy raz przejechałem po przesiadce z b5 AFN po wirusie to nie było na mojej mordzie banana. Po doprowadzniu wszystkiego do ładu już było OK ...

U mnie po zakupie własnie musiałem wymienić DV, teraz idzie ok - jest po wirusie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz mieć jakąś sporą dziurę w układzie dolotowo-podciśnieiowym. Zrób test na szczelność układu no i oczywiście Logi.

Bfb powinien ciągnąć od 2800obr a te 3500 to na pewno coś nie tak.

U kumpla tak właśnie 1.8t zaczynał dobrze ciągnąć od 3500obr. I znaleźliśmy u niego 2 spore dziury. Po ich usunięciu od razu inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...