Fr0styyy. 10 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Hi, Nie wiem, czy to są uwalone zegary, czy czujnik, czy termostat... Najczęściej jak jest zimno na dworze to rano przy odpalaniu wskazówka temperatury nawet nie drgnie (za słaby sygnał z G62?) i dopiero jak samochód się rozgrzeje do 90*C i ponownie włączę zapłon to wskazówka wędruje na 90*C. Dodam, że np. dzisiaj mając 75*C (VAG) wskazówka na blacie była już na 90*C... Poza tym między wskazaniami na VAGu w 01 engine i 17 instruments są odchyły temperatury kilku stopniowe i w mieście czasami do 100*C dojdzie temperatura, ale na zegarach oczywiście sztywno 90*C co by się nie działo Tutaj logi temperatury VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM edit: jeszcze na marginesie tak, dlaczego nie mogę się połączyć z RNS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Stawiam na czujnik G2/G62, ktoraś sekcja będze walnięta i stąd jego wariacje. Mi potrafil podczas jazdy juz na 90' spadac na 0 i znow wedrowac w gore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Dodam, że błędów nie ma Czujnik dzisiaj wysłany powinien być do mnie (brałem od Pikuś) więc zobaczę jak to będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 i jak, poprawiło się po wymianie czujnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Miałem podobne wahania wskazówki z 90C na 0C i spowrotem do góry, przy uszkodzonym czujniku. Po wymianie czujnika jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 a w takiej sytuacji? temperatura max dochodzi do 75 st. na postoju a w trasie spada do ~55stopni raczej termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoor 1 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 miałem to samo - termostat. a w takiej sytuacji?http://s7.postimage.org/c9l1otbc7/termostat.jpg temperatura max dochodzi do 75 st. na postoju a w trasie spada do ~55stopni raczej termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukip82 0 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Stawiam na czujnik G2/G62, ktoraś sekcja będze walnięta i stąd jego wariacje. Mi potrafil podczas jazdy juz na 90' spadac na 0 i znow wedrowac w gore szczesciaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 :mysli::mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się