Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Proszę o ocene wykresu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nosze się z zamiarek zakupu A4 B8. Znalazłem wersje B8 CAGC 120KM podkręconą do 170KM.

Co o tym myslicie? warto się w coś takiego pakowac czy omijac szerokim łukiem?

W załączeniu skan wykresu przesłany od sprzedającego

wykres.jpg

<br /><br />

Opublikowano
zapytaj kto robil softa

zapytałem, softa robił w serwisie boscha w Wadowicach bez wymiany żadnych elementów

Rozumiem, że to możliwe ale czy bezpieczne czy mocno przesadzone?

Auto jest z 2010, soft robiony w 2011, auto ma 60tyś przebiegu.

---------- Post dopisany 19-10-2012 at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany 18-10-2012 at 19:54 ----------

zajdzie się ktoś kto mógły ocenic?

Opublikowano

widzialem lepsze,ale ogolnie moze byc,osprzet nie jest wysilony zbytnio

Opublikowano

ocenianie czipa po wykresie to jak wybor miss wg biustonosza

Te wykresy nawiasem mowiac przeciez tez mozna "podmanipulowac" dla zadowoloenia klienta ale przyjmijmy na wiare ze zostaly zrobione uczciwie.

silnik ten 120konny to ten sam silnik w zasadzie co 143konna wersja (caga) a tego i to z zachowaniem gwarancji! (nawet na 5 lat bez limitu km jak klient dokupi gwarancje) "kreca" w seacie na 185koni (jakiegos gotowca wgrywaja poprzez kooperujacych z nimi czipmacherow)... wiec wszystko mozna powiedzec o tym ale nie to, ze jest to "maderfaker"

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

I o taką porade mi chodziło. Z początku jak jak sie dowiedziałem, że podkręcony ze 120 do 170 to sie złapałem za głowe z przerażenia i myslałem że to jakiś madedfaker właśnie. A tu się okazuje, że można.

Dzięki Przemek

Opublikowano

uklad wtryskowy jak i sam silnik poza turbina i pompa wody 120konnej wersji jest taki sam jak 170konnej wersji... moze roznica jest jakas jeszcze w intercoolerze czy cos takiego ale w zasadzie wkladajac T do CAHA do 120tki (czy 143konnej) masz graty jak wersji 170tki a te sie kreci na okolo 200

Auto ze 170tka moze miec w oryginale wieksze tarcze itp - ale z punktu widzenia silnika to te wszystkie wersje mocowe to (poza T) blizniaki

Opublikowano

Podobno inne są wtryskiwacze w wersji 170KM piezoelektryczne, ale chodziło mi właśnie o informacje czy seryjne 120KM da się bezpiecznie podkręcic do 170.

Dzięki

Opublikowano
Podobno inne są wtryskiwacze w wersji 170KM piezoelektryczne, ale chodziło mi właśnie o informacje czy seryjne 120KM da się bezpiecznie podkręcic do 170.

nie - wtryski sa te same

turbina w wersji 143ps (120tka ma taka sama) zostala tak dobrana by wzgednie bezpiecznie nadawala sie do butowania tego silnika przy tym zapotrzebowaniu na powietrze a to ladowanie zostalo tak dobrane by auto nie dymilo, grzalo sie itp... cziptuning to zlanie z gory na dol obliczen producenta i podniesienie limiterow - krotko: prawd, ze szlag trafi T przy butowaniu jest po czipie wieksze ale ze T majatku nie kosztuje i butuje sie przeciez nie co chwila wiec po co sie szczypac

Przemek

Opublikowano
I o taką porade mi chodziło. Z początku jak jak sie dowiedziałem, że podkręcony ze 120 do 170 to sie złapałem za głowe z przerażenia i myslałem że to jakiś madedfaker właśnie. A tu się okazuje, że można.

Dzięki Przemek

Wykresy z hamowni - Audi :wink:

Opublikowano

Dzieki za doinformowanie mnie. Kupiłem dziś auto, nad którym się zastanawiałem czyli A4 Avant 2010 seryjne 120KM. Na hamowni 130 podkręcone do 168.

Spawdziłem w trasie, bo po auto miałem ponad 400 Km i jestem zadowolony, mam nadzieję, że było warto:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...