Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak rozpoznać czy do wymiany>>??


sebolc

Rekomendowane odpowiedzi

jest o tym sporo nie mniej chcę się dowiedzieć?

a4 b6 1.9 130HP quattro

sprzęgło sie śliska na 4,5 biegu od 1800 obrotów jak dam w pedał na rozgrzanym silniku (nie zawsze, ale ostatnio jest to nasilone), natomiast innych objawów nie ma, czy musze wymieniać dwumas?? bo to już koszt ponad 2 tysie, duuuuuużo ;((

czy i jak mogę sie dowiedzieć czy ze sprzęgłem muszę wymienić dwumas, auto ma 300tysięcy, czy dopiero po wywaleniu skrzyni można to sprawdzić?

z góry dzięki za pomoc ewentualnie przekierowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas można sprawdzić przy odpalaniu i gaszeniu samochodu i próbie przyśpieszania z niskich obrotów na wysokim biegu. Co do sprzęgła to do wymiany na pewno skoro wciskając zwiększają się obroty a prędkość stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas można sprawdzić przy odpalaniu i gaszeniu samochodu i próbie przyśpieszania z niskich obrotów na wysokim biegu. Co do sprzęgła to do wymiany na pewno skoro wciskając zwiększają się obroty a prędkość stoi.

jeśli chodzi o przyspieszanie, to na 6tym biegu z 60km/h jedzie powoli a do przodu, nie ma jakichś szarpań trzasków, normalnie powoli przyspiesza, czyli mam nadzieje że "tylko" sprzęgło ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej wymienić wszystko za jednym razem, będziesz miał spokój i pewność i zaoszczędzona dodatkowa robota przy ewentualnej późniejszej awarii dwumasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej wymienić wszystko za jednym razem, będziesz miał spokój i pewność i zaoszczędzona dodatkowa robota przy ewentualnej późniejszej awarii dwumasa

podlacze sie do tematu a sytuacja taka ..?...

na zimnym silniku jak ruszam czasem przy puszczaniu sprzegla szarpie nim strasznie..i tylko z jedynki potem nic..test 5tego biegu i rozpedzania auta wypada idealnie nic sie nie slizga..niema dzwiekow itd..tyllko ta jedynka jak auto postoi na dworzu w nocy..i do rozgrzania sie sprzegla..to dwumas ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wymienić komplet (sprzęgło + dwumas) przy takim przebiegu na pewno jest już zmęczone, jedna robota, jeden koszt usługi i problem zgłowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przy pewnych przebiegach wpadają takie kosztowniejsze naprawy ale pomyśl że wymiana tego jest znowu "na lata" więc koszt wymiany w stosunku do czasu eksploatacji części nie jest taki duży :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam ze jak robic to wsio na raz,wiem koszt o tysiaka większy ale pomyśl tak,zakładasz sprzęgło kompletne wsio gra i po 30 tyś pada Ci dmunasa niestety koszt robocizny różnie od 250-400zł to jest połowa ceny dwumasa niestety:facepalm: Czasem lepiej dołożyć zwłaszcza jak furka zostaje u ciebie.Jak będziesz wymieniał dwumasa za nim znajduje się uszczelka na wale,niech ktoś ją sprawdzi czy nie puszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...