imbusek Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Witam czy jest możliwe aby przez ta pompę powietrza wtórnego silnik na ssaniu chodził nierówno i telepało całym samochodem ?? Dzieje się tylko to na ssaniu.
imbusek Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 Sprawdź przepływkę jest sprawdzona i wyczyszczona. w jaki sposob można odłączyć ta pompę ?
predki74 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Jak ją odłączysz to będziesz miał błąd silnika a ona działa tylko pół minuty tłoczy powietrze to kata na sondę , najlepiej podłączyć nag i sprawdzić błędy a adaptacje zrobiłeś przepływki
imbusek Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 Nawet nie wiedziałem że się robi adaptacje przepływki nawet nie wiem jak to się robi. Na pewno robiłem adaptacje przepustnicy po czyszczeniu adaptacje zrobiłeś przepływki
motor144 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 a adaptacje zrobiłeś przepływki No właśnie baaardzo ciekawe jak się to robi
predki74 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Sorki heheh przepustnicy , a tak to sprawdź szczelność układu wtórnego powietrza od pompy do zaworu kombinowanego może coś nie szczelne ?
Bromchit Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Ja miałem problem z nie równymi obrotami, jak miałem pęknięte plastikowe kolanko od odmy. Silnik zaczynał pracować nie równo, właśnie w momencie, gdy strartowała pompa powietrza wtórnego.
imbusek Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 No właśnie kolego tak 5 sekund po włączeniu silnika zaczynają się nierówne obroty. A powiedz mi jaka to jest dokładnie rura od tej odmy >?? może jakieś zdjęcie masz ?? Ja miałem problem z nie równymi obrotami, jak miałem pęknięte plastikowe kolanko od odmy. Silnik zaczynał pracować nie równo, właśnie w momencie, gdy strartowała pompa powietrza wtórnego.
predki74 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Trójnik z tyłu silnika co idzie od pokrywy zaworów to pierwsza rzecz co może być a druga to po prawej stronie pod kolektorem ssącym kolo podstawy filtrem tam jest druga cześć co się uszkadza
imbusek Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 Ale to chyba najlepiej zdiagnozować z kanału co ??
predki74 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 jaki masz symbol silnika
imbusek Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 ARG ostatnio miałem wyciągnięta przepustnic to nic nie wiedziałem aby jakiś wąż był pęknięty :/
predki74 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 NOWA ODMA Audi A4 B4 A6 C4 C5 Quattro 1.8T 2.5TDI (2739753479) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. coś takiego. Szukam jeszcze to ci zaraz wkleję
imbusek Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 a z tego zdjęcia da się zobaczyć tą odmę ?? View image: dsc02715x NOWA ODMA Audi A4 B4 A6 C4 C5 Quattro 1.8T 2.5TDI (2739753479) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. coś takiego. Szukam jeszcze to ci zaraz wkleję
Bromchit Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 a z tego zdjęcia da się zobaczyć tą odmę ?? View image: dsc02715x NOWA ODMA Audi A4 B4 A6 C4 C5 Quattro 1.8T 2.5TDI (2739753479) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. coś takiego. Szukam jeszcze to ci zaraz wkleję No u mnie właśnie pękło kolanko z boku silnika, w tym miejscu co pokazują strzałki na zdjęciu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się