johnnythebest 4 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Panowie, kilka dni temu wymieniłem u siebie tarcze i klocki z tyłu. Po tym zabiegu podczas hamowania na suchej nawierzchni i przy małej prędkości czasami aktywuje mi się ABS a nie powinien. Czasami podczas jazdy zapala mi się kontrolka ABSu i po kilku km gaśnie. Co może być przyczyną? Wszystko poskładałem tak jak powinno być, czujniki ABSu przeczyscilem. Jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 moze pierscień ABS źle nabity... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 albo czujnik nie do końca włożony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 czujnika nie wyciagałem przy wymianie, chyba ze tak jak Wihajster piszesz, może pierścień źle nabiłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandamix 1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 miałem identyczny problem,kumpel naprawił mi to w pięć minut,odkręć koło i stuknij czujnik u mnie sam się wysunął nie chcący podczas znęcanie się z hamulcami tylnymi,szczelina powinna wynosić od 0,6 do 0,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 miałem identyczny problem,kumpel naprawił mi to w pięć minut,odkręć koło i stuknij czujnik u mnie sam się wysunął nie chcący podczas znęcanie się z hamulcami tylnymi,szczelina powinna wynosić od 0,6 do 0,8 tylko ze jak czyscilem czujnik szczotka druciana to czujnik byl sztywny i nie ruszal sie, w tygodniu zabiores ie za to i zobacze co i jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytosek12 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 witam. jestem nowy na forum i mam taki sam problem. wymieniłem tarcze i klocki z tyłu oraz pierścienie od abs-u. przeczyściłem takżę czujniki i nadal swiecą kontrolki abs i (!) co moze byc jeszcze nie tak??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 złe odległosci czujników od koronek dałeś stare czy nowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytosek12 0 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 założyłem nowe pierscienie. kontrolki włączają sie od 20 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Koledzy już napisali co trzeba zrobić by z Abs było Ok. trzeba ustawić poprawna przerwę pomiędzy czujnikiem a pierścieniem absu . Przerwę trzeba ustawić poprawnym nabiciem/osadzeniem na tarczy hamulcowej. Przerwa powinna wynosić ok 0,6 - 0,8 mm. Aby ułatwić sobie sprawę można w vagu sprawdzić który czujnik nie czyta prawidłowo prędkości. Cała filozofia odnośnie tego tematu, który można już zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Rozumiem, że przerwa od koronki do końca tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 od czujnika do koronki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 ale jak jak koronka jest na tarczy a czujnik przy "karoserii", a jak zaloze tarcze to wtedy jak to sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 wciskasz czujnik do oporu, po czym odsuwasz czujnik delikatnie do momentu aż nic nie będzie obcierało przy obracaniu tarczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 ale jak jak koronka jest na tarczy a czujnik przy "karoserii", a jak zaloze tarcze to wtedy jak to sprawdzic? szczelinomierzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się