Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o numer Ezektora.


pstan

Rekomendowane odpowiedzi

wymiana prosta, sciagasz wezyki wyjmujesz stary i zakladasz wszystko na nowy

numer ezektora to 058133753B

tak wyglada

5044d1190042525_boost_loss_058133753b.jpg

<br /><br />

znajduje się na wezach idacych z kolektora ssacego zaraz za nim, widac go odrazu po podniesieniu maski za kolektorem ssacym blizej sciany grodziowej po lewej od zbiorniczka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzyma cisnienie ktore wspomaga pompe hamulcowa w czasie hamowania po gaszeniu silnika chyba, powinien puszczac powietrze tylko w jednym kierunku, gdzies byl rysunek jaki kierunek przeplywu jest jedyny sluszny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź zamówiony będzie na poniedziałek:hi:Ogólnie wymieniłem turbine w tym tygodniu i czyściłem odme a mimo to nadal dmucha mi z korka wlewu oleju ale wyczytałem że jak wymienię ezektor to auto znowu będzie swobodnie oddychać i turbo dłużej pożyje:decayed:

A możesz jeszcze podrzucić numer odpowietrznika skrzyni korbowej? Ciężko z dostępem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego dmucha ci z otworu wlewu oleju jak odkręcisz korek na odpalonym aucie?to z tego co wiem to zawsze będzie troche dmuchać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do dmuchania, u mnie tez dmucha, i wielu osobom, i jest to uwazane za calkiem normalne w 1.8t

a co do odpowietrznika to odpowiednio

06A103213F - pierwsze kolanko odmy od mocowania podstawy filtra oleju i samej odmy skrzyni korbowej (samo gniazdo raczej sie nei zuzywa i zwykle wystarczy je przeczyscic bo nie jest plastikowe)

06A103247 gumowy trojnik co się zwie obudową tego zaworka -> 035103245A zaworek zwrotny odmy, zaworek tez warto wymienic, za zaworkiem jest wlasnie wąż idący chyba do ezektora i warto go tez sprawdzić bo jak jest nieszczelny to może zasysać lewe powietrze

sama wymiana jest prosta, ale po zdemontowaniu kolektora ssacego, sam demontaz kolektora to kwestia zdjecia listwy z wtryskami, zdjecia rury z przepustnicy, odkrecenie lapy pod nim i zdjecie reszty wezy, sam kolektor przykrecony na nakretki 10mm do szpilek, nowa uszczelka pod niego tez sie przyda, kosztuje grosze w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na luzie przy odpalonym aucie dmucha jak położę nie zakręcony korek to drga. Pamiętam że jak go kupiłem to nie dmuchało i czytałem że powinno delikatnie zasysać. Ogólnie może jestem przewrażliwiony:decayed: A dziś jeszcze pojawił sie błąd 17545 (dość częsty w silnikach ALT) dotyczący biegu jałowego ale na razie po przejechaniu ponad 120km nie powrócił a sposobem na niego jest ten odpowietrznik przynajmniej w ALTekach a koszt około 30zł :D

---------- Post dopisany at 00:20 ---------- Poprzedni post napisany at 00:15 ----------

Zapożyczone z innego forum ale chyba nikt się nie obrazi jak wkleję ogólnie wiele razy w różnych tematach przewija się tam motyw z kartką:kox:

[TABLE=class: full, width: 10, align: center]

[TABLE=class: forumline, width: 100%]

[TD=class: row1, width: 100%, bgcolor: #EFEFEF][TABLE=width: 100%]

[TD=colspan: 2][TABLE=width: 90%, align: center]

dragon36 napisał/a:

[TD=class: quote, bgcolor: #FAFAFA][TABLE=width: 90%, align: center]

Badix napisał/a:

[TD=class: quote, bgcolor: #FAFAFA]Tu będe strzelał ale czy czasem nie jest obieg zamknięty w komorze silnika i jest to czymś normalnym jak dmucha po otwarciu korka ?

Tak sie sprawdzało w starych silnikach ale w nowej generacji jest tak samo ?

Może ktos obezbaby w temacie cos skrobnie.

[/TABLE]

Wlasnie dzis gadalem ze znajomym mechanikiem i doszlismy do wniosku ze skoro to uklad zamkniety i ma byc szczelny to jak sie odkreci wlew oleju nadcisnienie bedzie uchodzic wlasnie tam a nie odmami bo porostu korkiem jest najlatwiej i dlatego test z kartka papieru wydaje mi sie niezbyt wiarygodny[/TD]

[/TABLE]

ja na tez nie wiezyłem dopóki sam nie wymieniłem ezektora i nie udrożnilłem odm. znajomy tez mówił żeby z kartką próbować ja nie wiżłem dopóki sam sie nie przekonałem. ale to prawda.[/TD]

[TD=colspan: 2]_________________[/TD]

[/TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze rurkę idącą z pokrywy zaworów, czyli odme głowicy, w starych aebach tego nie było i może dlatego nam dmucha z korka bo nie ma skąd indziej

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...