Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywa, szarpie autem jak by gasł silnik


karol2984

Rekomendowane odpowiedzi

ale strach trochę kogoś prosić bo jak by się zepsuła to trzeba będzie 2 nowe:)

jest jak zrobić cewkę z 2 od cieniasa ale fotki wygasły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jak zrobić cewkę z 2 od cieniasa ale fotki wygasły

Jak ktoś zainteresowany, to proszę pisać.

Chociaż jak pamiętam, to raczej więcej było głosów przeciwnych i wyśmiewających mój patent.

Tylko jak u mnie będzie przebicie, to wymieniam sobie element za 30zł(nowa cewka lub kabel), a oryginał to minimum 100zł za używkę niewiadomo czy sprawną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam nic przeciwko kreatywności, możesz odświeżyć fotki może to będzie ostatnia deska ratunku

A jakie miałeś objawy uszkodzonej cewki, widziałeś przebicia, ja na zimnym wogle jechać nie mogę a na ciepłym przerywa nie mówiąc o jeździe na gazie gdzie wogle jak by pedał gazu nie reagował

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 06:52 ----------

po psikłem po kablach i cewce wodą i na kablach też widać iskry tak samo jak miedzy kablem i rantem wejścia na świece w pokrywie zaworów, więc chyba kable też są winne, a może tylko one, jakie można kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może byćżadnych przebić.

Fotki będą dopiero zakilka dni.

Cała zabawa polega na podłączeniu cewek od CC do modułu, czyli dotegometalowego, co jest na górze.

Po bokach są po 2 wyjścia, które trzeba podłączyć do wejścia cewek.

Potem kable WN do świec i to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak są przebicia,to żadne czary z odłączaniem przepływki nie pomogą. Iskra wybiera krótszą drogę do masy i wypada zapłon.

Tylko wymiana może pomóc. Rady w stylu: odłącz przepływkę, sondę lub co innego jak są iskry z powodu przebicia są delikatniemówiąc nietrafione.

Przecież diagnoza już jest, jak na uszkodzony układ WN ma pomóc odłączanieinnych czujników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien modul wzmocnienia zaplonu moze to pomoze. W moim to bylo przyczyna szarpania silnika i braku mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno znajdowac sie nad przeplywomierzem ale sprawdzalem przed chwila w sklepie czy do twojego ADR jest jednostka sterujaca ukladem zaplonowym i nic takiego nie znalazlem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiś log da się zrobić? Gdzieś znalazłem że chyba blok 20 jest od zapłonu

---------- Post dopisany at 14:58 ---------- Poprzedni post napisany at 11:34 ----------

sprawdziłem blok z czujnikami stukowymi to jakoś dziwnie pokazuje

1-1080v

2-1520v

3-0,620v

4-1,040v

czy 2 albo 3 jest ok?

---------- Post dopisany 03-11-2012 at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2012 at 14:58 ----------

a jak sprawdzić iskrę na świecach, niby proste ale może coś trzeba wiedzieć?

---------- Post dopisany at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany at 14:31 ----------

iskra jest ale jak by słabsza na 1 i 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz może z blokiem 016?

---------- Post dopisany at 16:32 ---------- Poprzedni post napisany at 16:18 ----------

coś takiego znalazłem

LOG - Pomiar Dynamiczny Silnika

post nr. 19, niżej jest przetłumaczony

---------- Post dopisany at 16:43 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ----------

ale jak spryskam wodą to widać iskry, i jak sprawdzałem świece i chwyciłem za kable w rękawicy to czułem jak lekko kopie gdy rozrusznik obracał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam, wydaje mi się że u mnie blok 016 jest nie aktywny. Co do cewki WN znajomy ze sklepu motoryzacyjnego mówił że przez wszystkie lata jak pracuj jeszcze nie zdarzyło się by ktoś pytał o cewkę WN do AUDI, widoczni nie psują się często. Każdy przewód WN czy z przebiciem czy bez będzie Cię walił, możesz spróbować wysuszyć przewody, zabrać całość WN na noc na grzejnik. A ile przejechałeś km na świecach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem że sporo i już zamówiłem nowe ngk z katalogu 3 iskrowe, ale jak wykręcałem to każda miała jasne elektrody tylko na początku gwintu od strony elektrod była czarna, bosch też 3 iskrowe

---------- Post dopisany at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ----------

a jak popsikasz woda kable i cewkę to widzisz jakieś przebicia? bo już nie wiem czy tak ma być czy nie, a patrzyłem wartości mierzone to się mieszczą w granicach

---------- Post dopisany at 17:50 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ----------

016,0,uregulowanie zapukane (sygnał czujnik pomiarowy zapukać)

016,1,cylindry 1,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V)

016,2,cylindry 2,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V)

016,3,cylindry 3,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V)

016,4,cylindry 4,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V)

a u mnie jest na nagrzanym tak:

1,280v 1,360v 0,620v 0,800v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...