Paszczak Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Witam, mam problem z autem, pewnie już czytaliście na forum problem z odpalaniem, borykam sie już kilka miesięcy. Problem jest taki ze jak postoi auto np 7 godzin to pozniej gdy chcę zapalić silnik to odpala i od razu gaśnie. Później problem by go zapalić trzeba go kręcić długo aż w końcu po trudach zapali. Kilku już mechaników patrzyło i nic Ostatni dziś sprawdził wszystko od czujników po pompy, dodam ze w baku nowa oringi na pompkach wymienione a vacuum podobno sprawan. Ropa się nie cofa założony zawór zwrotny itp. Mechanik rozkłada ręcę bo mowi ze wszystko jak w książce serwisowej a nie działa tak jak powinno i powiedział ze kiedyś spotkał sie ze imobilazjer był padnięty i dawał takie objawy. Czy to jest możliwe i czy vagiem coś mogę sprawdzić albo jest jakiś inny sposób możę "domowy" Ręcę już mi opadają i myślę juz poważnie o sprzedaniu go ;( chociaż nie chcę tego ;/
kkam Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Jak już odpalisz i zgasisz to normalnie idzie odpalić? Wyłącz imo i zobacz czy będą takie problemy. Czy jak nie chce zapalić to swieci Ci się kontrolka od imo?
Paszczak Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Jak odpali i zgaszę i to poźniej pali normalnie. Zadna kontrolka sie nie pali i zadne błędy nie wyrzuca ;/ A jak wyłączyć imo ??
kkam Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 musisz mieć kabelek, instrukcji na forum nie będę zamieszczać. Podjedz do kogoś kto naprawia liczniki itp, to ci wyłączy. Jak kontrolka sie nie zapala to znaczy że to nie imo, tymbardziej, ze jak juz odpalisz to potem jest dobrze. Wygląda na zapowietrzanie się. Jakie masz korekcje w grupie 13? Jaki kąt synchronizacji?
Paszczak Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 kąt synchronizacji 0 w grupie 13 wszystko ok. Sprawdzone jest chyba wszystko i nie ma nigdzie problemu ;/ ---------- Post dopisany at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany at 20:13 ---------- Też myślałem ze sie zapowietrza ale sprawdzone wszystko i raczej nie . ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- Vacuum pompy nie da sie sprawidzć na 100 procent a nowa to 1000 zl i jak sie okaże ze to nie jej wina to mnie szlak strzeli !!!
kkam Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 A czy po pierwszym odpaleniu leci biały dym? Może któryś wtrysk leje?
Paszczak Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Zero dymu, był wcześniej ale po wymiane oringow na pompkach juz nie ma pompki pokazuje 0.25 w skali -3 +3 wiec super. Mechanik mowil ze jak rano jak odpali i zgasl to pozniej przekrecil kluczyk 10 razy przod tyl i ze odpalił bez dlugiego krecenia wiec moze jednak pompa Ide do pracy na nocke wiec bede rano pozdro
kkam Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 podmień czarne wężyki przy filtrze paliwa, na przezroczyste i zobacz czy po nocy będzie w przewodach paliwo. Jeżeli po kilkunastokrotnym przekręceniu paliwa odpala lepiej, to znaczy że ma problem z paliwem.
Paszczak Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 dobry pomył ---------- Post dopisany 07-11-2012 at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany 30-10-2012 at 20:27 ---------- Ja to widzę tak, ze paliwo jest na rozruch pomiedzy pompą tandemową a wtryskami, pompa w baku jest nowa, czyli sie gdzies zapowietrza pomiedzy pompa tandemowa pompa w baku, pompa w baku tylko moze podpompować paliwo jak silnik jest wylaczony i jak przekrecam kluczyk kilka razy tylko ta pompa dziala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się