darupl 0 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Witam Wszystkich. Jestem zmuszony do przekładki silnika 1.6 ADP (prawdopodobnie pęknięta tuleja) i w zwiazku z tym mam zapytanie do Szanownego Forum , czy ktoś może mial stycznosc czy tez sposobnosc z przekładka tego wlasnie motoru z tym że na inny motor 1.6 AFP (montowany w Seacie ). Ewentualna mozliwośc zamiany wynika z tego, że mam możliwośc okazyjnego (cena) kupienia tego wlasnie silnika z seata. Dodam że chodzi mi oczywiscie o goły silnik tzw. słupek. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mialo331 0 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Na moje to moga sie roznica np lapami a je przekrecisz ze swojego silnik , osprzet przekrec ze swojego winien spasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian8181 0 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 koledzy moze ktos robil remont kapitalny silnika 1,6 adp i czy to sie oplaca i ile kosztuje?czy moze lepsza przekladka silnika na inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcioo18 1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 ja może będę rozkręcał swoj 1.8 chyba ze ktoś się po niego zgłosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swir88 0 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 musi byc silnik montowany wzdluznie czyli od seata nie podejdzie .... za 555zł masz goly slupek na allegro 156tys przebiegu. nie oplaca sie remontowac takiego silnika ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darupl 0 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Zmieniam nieco wątek , gdyż pojawiło sie swiatełko w tunelu . Mianowicie myślę ze przyczyna pojawiania sie ciśnienia w ukł. chłodzenia moze byc nieprawidłowo wpięty parownik w ukł. Gdyż wpięty jest w tą krótka łączke (wężyk ) od przepustnicy .... Byłbym wdzieczny za sugestie w tym temacie ...... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik9634 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 ja miałem wpięty tak parownik i jedyna różnica jaka byla to tylko to ze moze minimalnie dłużej nagrzewa s ie parownik jak podpięty do nagrzewnicy ale zeby to jakies problemy inne stwarzało to nie ma u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyper 1 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 ja robiłem przekładke 1.6 , szukaj takiego samego modelu adp, po co sobie robić problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Kolega w seacie cordobie zajechal silnik 1.6.Niby mechanik xDD, wymienił pierscionki ale potem silnikowi zaczał skądś przybywac olej w silniku,zaczał pluc z rury jakąs czarną mazią.Mniejsza z tym.Potem włożył w niego silnik 1.4,wszystko spasowało tylko z mocowaniem cos pokombinował,ale wtyczki,złaczki kable ecu wszystko spasiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się