cowboy Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Panowie nie zmieniajcie tematu podpowiedzcie w moim temacie jak cos wiecie... skoro seryjne wtryski były 220/300 to silnik ALH jak wnisokuję skoro po założeniu nowych wtrysków kąt sie przyspieszyl to: - albo nie zostaly poprawnie wyregulowane (gdzie to robiłeś ? ) - albo seryjne miały nominalne cisnienia (czyli miały niski przebieg rzedu 30-40 tys km) - pompa jest w idealnym stanie i nawet tego nie odczula skoro po założeniu 216 jest (tylko) 115KM, to: - mogą byc nie wyregulowane cisnienia (np drugie cisnienie otwarcia za niskie, na co wskazuje kąt wtrysku) - moze byc lekko katalizator przypchany - hamownia bez korekcji DIN - silnik troszeczke niedomaga juz i trzeba podiagnozowac zwykle ALH + 216 daje około 125KM, czasem 120 czasem 130 czy mierzyłeś auto przed wymianą na hamowni ? pokaż wykres w ogóle...
Lukaszxxx Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 wiec tak wtryski kupilem na allegro, czy byly wymieniane, nie mam pojecia, byc moze, pompa hmm kto to wie.. kata nie mam.. wykres mam ale w domu wrzuce w nowym roku jak wroce do domu niestety nie mierzylem przed wymiana wtryskow.. a silnik w miare spoko, tzn logi itd, warto by pobadac cisnienie na baniakach, ale czuc ze jedzie spoko tylko to palenie kiepskie, byc moze juz jest lepiej bo temperatura jest wyzsza wiec pali spoko..
cowboy Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 miałem taki przypadek że kolega kupił na allegro i załozył, kąt wtrysku mu sie nie opóźnił wiec nabrał podejrzeń (bo wczesniej w poprzednim aucie miał 216 ode mnie i musiał korygowac kąt wtrysku) i podesłał mi na sprawdzenie i okazało się że koncówki prawdopodobnie załozone na pałe, bez regulacji 170/270 Bar pokazały po pomiarze, no ale to nie raczej przyczyna słabego palenia, no chyba że jakies chinskie kupiłeś i słabo rozyplają, jedno jest pewne, skoro wczesniej palil dobrze to trzeba szukac we wtryskach przyczyny
Lukaszxxx Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2012 Ale właśnie nie jestem w stanie stwierdzic czy wczesniej palil lepiej bo problemy zaczynaja sie przy -5 a na starych wtryskach bylo cieplo wiec tego nie wiem, no chyba ze zamienie na stare ale to troche bez sensu...
cowboy Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 sprawdź jeszcze czy czujnik temperatury płynu chłodniiczego dobrze Ci pokazuje ewentualnie odpenij wtyczke z tego czujnika i zobacz czy lepiej odpali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się