Skocz do zawartości
IGNOROWANY

filtr wegla aktywnego a spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem ze spalaniem, mianowice moje auto bo a4 b7 1.8T q, jezdzac po miescie bardzo spokojnie pali mi 16L/100km, wkoncu zaczeło mnie to denerwować i oddałem auto do mechanika, stwierdzil ze uszkodzony jest zbiornik z weglem aktywnym, dostaje lewe powietrze, w wyniku czego jest zly przeplyw i dawkowanie paliwa, ( napewno bylo cos z odpowietrzeniem zbiornika paliwa bo mi tez taki blad wyskakiwal), powiedzcie mi czy nieszczelność tego układu moze faktycznie wplywać na spalanie ? dodam ze wiecej bledów co do elektryki/ sterowania silnikiem nie ma

Opublikowano

Oczywiście , że ma wpływ na spalanie , jak jest nieszczelny silnik zasysa więcej powietrza i zubaża mieszankę , sonda to wyłapuje i dolewa paliwa. Na próbę możesz przewód od tego filtra zaślepić i pojeździć , zobaczysz czy spalanie się zmniejszy.

Opublikowano

hmm jutro jade kupic nowy :) i tak jest uszkodzony i tak wiec trzeba wymienic, a powiedz mi jest to mozliwe zeby roznica byla az ok 4 litrów ?

Opublikowano

Jest , a zawór magnetyczny jest sprawny ?, da się go Vagiem uruchomić i spr.

Opublikowano

tak zawór sprawny, podłączony byl vakoumetr czy jakos tak sie to pisze i gdzies jest dziura w obudowie :)

Opublikowano

Do czego podpięty był wakuometr do filtra ,czy zaworu ,bo jak do filtra bezpośrednio to zmień mechanika:grin:

A zajrzał chociaż w korekty ?

Opublikowano

hmmm, nie wiem do czego podpinal bo rozmawialem tylko przez tel, mowil ze podcisnienie powinno byc chyba ok 0,5 bar, skoro podpinal to mysle ze wie gdzie, ponoc sprawdzal to na kompie

Opublikowano

Czy czułeś zapach benzyny w okolicach prawego nadkola ?

Opublikowano

wlasnie wogole nic, nawet w garazu jak stal przez cala noc, rano nic nie bylo czuc

Opublikowano

Prawdopodobnie uwalony jest zawór magnetyczny i jest cały czas otwarty , względnie instalacja gdzieś nie łączy.Jeszcze nie spotkałem się z rozszczelnionym filtrem , chyba że auto po wypadku i zostawiono uszkodzony (wątpie) . Niech pan mechanik podłączy vag i uruchomi zawór , powinien cykać , i niech sprawdzi korekty długoterminowe jak są mocno na plus to są nieszczelności w dolocie .

Filtr jest połączony przewodami z bakiem i zrobić tam podciśnienie to chyba musiałby okurzacz podłączyć:grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...