kudalty66 Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 witam jak w temacie, w moim b5, hamulce są ok, jeździ się hamuja nie blokuja, ręczny też działa na drugi ząbek, odbija i nie trzyma, jak wyskoczy awaryjne hamowanie z abs-em wtedy ''trzyma prawe tylne koło, najlepiej potem zdjąć koło i wkręcić zacisk, podczas jazdy nie odbija. zaciski jakis czas temu rozbierałem, gumki zmienione, wszystko było tam ok,. pytanie czy to wina zacisku czy pompy abs??? dzieki za odpowiedzi ---------- Post dopisany 11-11-2012 at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany 07-11-2012 at 10:02 ---------- witam ponownie, niestety w temacie cisza, wymieniłem zacisk tarcze i klocki, po tym jak tarcza zrobiła się czerwona od zablokowanego zacisku, ciekawe czy teraz będzie ok, z jak narazie po jednym dniu, to koło co blokowało jest bardziej ciepłe, od drugiego, moze to kwestia odpowietrzenia, mam nadziezie że że przy hamowaniu z uzyciem ABSu nie bedzie blokowac jeżeli będzie to winna bedzie pompa absu????
Dev Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 jeszcze raz sprawdz jak pracuje tłoczek w zacisku
Arturoo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 z ciekawości zapytam... ,a jest opcja podmienić miejscami przewody na pompie LT->PT by wykluczyć pompę ???
kudalty66 Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Opublikowano 21 Listopada 2012 wymieniłem zaciski na drugie z innego auta, odpowietrzone, nowy płyn, nowe klocki ferodo i tarcze, przejechałem już 800km, narazie jest ok, nic sie nie grzeje, ładnie i równo hamuje, ręczny na 2-3 ząbek
Arturoo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 czyli jednak zaciski nie pompa no to git ,że posżło trochu taniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się