tmaxx88 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Witam, byłem dziś u mechanika i powiedział że mam zepsuty termostat, temperatura jest ok grzanie ok.Powiedział mi że przewód który idzie do termostatu powinien być gorący gdy puszcza obieg u mnie był można powiedzieć letni, po wymianie na nowy termostat to samo nic się nie zmieniło, czy to prawda że ta guma powinna być gorąca?Oraz jakie obroty powinien mieć AWX u mnie jest 9,5 ,pytam bo mechanik powiedział że przez to właśnie samochód chodzi cały czas na ssaniu i dlatego są takie obroty.Proszę o wypowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dod0 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Z ta guma to ci nie pomoge ale ja mam tez 9,5 obrotow, powiedz mi ile dawales za termostat? bo ostatnio zauważyłem ze coś ciężko mi się zagrzewa silnik....albo u mnie jest tez cos nie tak:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmaxx88 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 40 zł za oryginał niemiecki taki sam jaki był nie pamiętam jak się nazywał ale coś jak vachler chyba ---------- Post dopisany at 17:04 ---------- Poprzedni post napisany at 17:03 ---------- a powinno być 9,5 tyś czy mniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dod0 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 autko mam juz z 2 lata i zawsze mialem 9.5 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmaxx88 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 a co inni powiedzą na ten temat o którym pisałem??może zmienić mechanika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 jak ci temp trzymal to po jaki ...go wymieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmaxx88 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 powiedział mi że ten przewód który idzie do termostatu powinien być gorący i temperatura jest ale silnik jest niedogrzany w sensie tym że jest tylko górny obieg a dołu w ogóle nie grzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Bo tym przewodem wpływa schłodzona w chłodnicy ciecz do silnika więc zawsze będzie zimna lub letnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera 7 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 a co inni powiedzą na ten temat o którym pisałem??może zmienić mechanika? Sam sobie odpowiedziałeś.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmaxx88 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 a no właśnie tylko niepotrzebne koszty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się