Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problemy z hamulcami


slaw72

Rekomendowane odpowiedzi

To jest normalne , że po po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca spada wartość podciśnienia w układzie hamulcowym (serwie)tym samym pedał twardnieje.

Poza tym rozszczelniliście układ przy wymianie klocków?

Czy były odkręcane zaciski?- żeby się zapowietrzyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak był rozszczelniony układ odkręcone zaciski bądź czyszczone gumki w zaciskach to trzeba poprawnie odpowietrzyć tylne zaciski , a jak był dodatkowo opróżniony zbiorniczek płynu hamulcowego to trzeba również odpowietrzyć moduł ABS-u vagiem.- jeśli masz B6 bo jak B5 to koszmar.:facepalm:

Jaki masz model-rocznik auta.

zapytaj kolegi co dokładnie robił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, zapytaj co dokładnie robił.

Mógł nie wyczyścić zacisków, tylko je wkręcić tłoczki. teraz są zapieczone i nie cofają się.

Jeżeli problem występował wcześniej, przed wymiana klocków (a zaciski były czyszczone) masz uwalaną pompę hamulcową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, zapytaj co dokładnie robił.

Mógł nie wyczyścić zacisków, tylko je wkręcić tłoczki. teraz są zapieczone i nie cofają się.

Jeżeli problem występował wcześniej, przed wymiana klocków (a zaciski były czyszczone) masz uwalaną pompę hamulcową.

nierozbiegaj sie tak w rozważaniach ,przeczytaj najpierw dokładnie post

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

po wymianie tarcz i klockow (tyl) trzy krotnym odpowietrzaniu , dalej po kilku hamowaniach (pulsacyjnych ) pedal "twardieje".

prosze o porade co zrobilismy nie tak.

pozdrawiam.

Kolego, najpierw uzupełnij profil

bo nie wiadomo co pisac

jak masz ropniaka to pada vacuumpompa

po co hamujesz pulsacyjnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam ropke , 2002 rok , b6 , przed wymianą nic podobnego sie nie działo . jesli chodzi o to hamowanie pulsacyjne , to chodzi o to ze gdy zjezdzam to kilkakrotnie w krotkim czasie naciskam pedał i po takim hamowaniu naciskam hamulec mocno zeby sie całkiem zatrzymac i .... zonk pedał twardnieje ,a auto nie staje.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak troche jasniej , jak mozna. co to jest vacum? i ile ewentualnie kosztuje?

pozdrawiam

Pompa vacum wytwarza podciśnienie w układzie a także "podaje" paliwo do pompowtrysków a kosztuje np:POMPA VACUM 038145209A AWX AUDI A4 B6 1.9 TDI (2723412167) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest w benzynie ? Jeśli nacisnę pedał wolno to czuć tego asystenta hamowania. Odrazu lecę w przód. Ale jak jadę szybko i mi rowerzystka w ostatniej chwili machnęła ręką że zmienia pas i gwałtownie noga na hamulec to pedał twardy jak beton a ja myślałem że ją skrobać będę. Wężyk (o ile to ten który idzie przed zbiorniczkiem płynu przez ścianę grodziową do trójnika) jest cały. Co może być nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolego. A coś więcej możesz powiedzieć ? Jakim kolektorem ? Gdzie szukać tej nieszczelności ? Jak ją zlokalizować ? Auto ma chodzić i ktoś dusi hamulce a ja mam szukać gdzie syczy ? Serwo to jest to za zbiorniczkiem ? Jak to naprawić i jaki koszt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam prośbę.. wymieniałem przednie tarcze i klocki i zapowietrzał mi sie układ od tamtej pory, odpowietrzyłem wszystkie hamulce i wszystko do ok tygodnia było wporządku , gdzie znów pedał hamulca znów był miekkki i znow sie zapowietrzyło i kontrolka zasiwciła od klocków .;/ za drugim razem okazalo sie ze jest wyciek płynu z tylnej szczeki jak jest zaciągniety reczny;/ i tak sie zastanawiam czy wymieniac całą szczeke czy tylko uszczelke proszę o pomoc... Mam a4 b5 z 2000r 1.9tdi quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelnosc pomiedzy kolektorem a serwem
Kolego nieszczelności nie znalazłem ale za to ten gumowy wąż od trójnika do kolektora jest miękki i po odpaleniu auta robi się płaski - jakby coś zasysało powietrze i nie miało skąd. Czy to jest powodem ? Groźne to ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...