Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciągnięcie plastików zegara


witjacrf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W związku iż za zegarami a dokładniej za tym plastikiem który znajduje się przed zegarami mam trochę syfu (nie wiem jakim cudem tam się znalazł) chciałbym ten plastik wyciągnąc. Lecz nie chcę próbować metodą prób i błędów ponieważ nie chcę uszkodzić tego plastiku.

Jak poprawnie wyciągnąć ten plastik by dostać się do zegarów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wyciągnąć zegary, a następnie zdemontować tę "szybkę" i dopiero wyczyścić.

  • Wyłącz zapłon.
  • Ustaw kolumnę kierownicy w pozycji na sam dół i maksymalnie do siebie.
  • Zdejmij/wyciągnij listewkę ozdobną znajdującą się pomiędzy przyciskami "MODE" i "CHECK".
  • Wykręć 2 wkręty, które zasłaniała listwa ozdobna (torx).
  • Zdejmij lewą zaślepkę z boku deski rozdzielczej (tę zasłaniającą bezpieczniki).
  • Włóż rękę do środka i wypchnij zegary.
  • Odepnij wtyczki.
  • Odkręć z tyłu zegarów 4 wkręty (torx T10).
  • Podważ 4 zatrzaski (2 u dołu i 2 po bokach).
  • Wysuń zegary z obudowy.

Składasz w odwrotnej kolejności.

Nie włączaj zapłonu w czasie, gdy masz odłączone kable od licznika!!!

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie nie ja licznik zostawiam tak jak jest tylko ten plastik chcę zdjąć ;)

---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ----------

Bo po poprostu między tym plastikiem a zegarem mam syf że tak powiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyczyścisz "szybki" od środka bez wyciągnięcia całego licznika i rozebrania go.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiałem, że nie o szybkę tu chodzi tylko o

Zdejmij/wyciągnij listewkę ozdobną znajdującą się pomiędzy przyciskami "MODE" i "CHECK".
. Wyciągnij ją z wyczuciem - podejrzewam, że ciągniesz do góry (jak w B5) lub do siebie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe wlasnie chodzi mi o szybke o ten plastik co jest przed zegarami na calej szerokosci.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie możesz tego wyczyścisz nie ściągając tego plastika? Ja używam pędzelka i sprężonego (sprężarka+pistolet) powietrza to takich miejsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy jak skoro bród jest między tym plastikiem a zegarami... Więc niby jak tam ma jakiekolwiek spręzone powietrze się dostać?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałęm że chodzi Ci o inny plastik ten na zewnątrz. A Tobie chodzi ten za szybka co wypełnia przestrzeń miedzy tarcza a szyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam ten sam problem. kurz mi się tam zbiera ale narazie nie zastanawiałem sie nad tym jak to wyczyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bać się rozbierać poznawać samochód sam to miałem i czyściłem bo mnie irytował ten kurz :banan:

Jak kolego rozebrać ten plastik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bać się rozbierać poznawać samochód sam to miałem i czyściłem bo mnie irytował ten kurz :banan:

Mam tak samo, więc niedługo trzeba będzie wyciągnąć zegary :) Na dniach będę montował multifunkcję, więc może zrobię to za jednym razem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...