kaju Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 No więc mam pełny FIS, który pochodzi z A6 z bodajże 2003 roku no i mam odwrotne wskazanie paliwa. Zakupiłem pływak z A6, ale jest tam inna wtyczka. Ma ktoś może rozpiskę kabli, jak to ma tam być podłączone? Nie pamiętam jak kolory czy się zgadzają, no ale jest chyba też różnica w ilości kabli... Robił to ktoś u nas na forum, bądź orientuje się co i jak?
kuba84 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 kaju A4 AFB AKN po 99 pin 1 zielono żółty i 4 brąz (masa) na kostce w audi to zasilanie pompki w koszu grubsze przewody 1,5 pin 2 lilia czarny i 3 brąz (masa) czujnik poziomu paliwa, pin 2 idzie na licznik cienkie 0,5 a6 AFB AKN po 99 tak samo pin 1 zielono żółty i 4 brąz (masa) na kostce w audi to zasilanie pompki w koszu grubsze przewody 2,5 pin 2 lilia czarny i 3 brąz (masa) czujnik poziomu paliwa, pin 2 idzie na licznik cienkie 0,5 W pasztecie powinno być analogicznie
kaju Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 Kuba, łopatologicznie, bo z tego, co czytam, to tylko jest różnica w grubości przewodu zasilania pompki w koszu? Ja mam A4 2000 AKN, ale licznik mam z A6 z 2003 roku. Chyba, że chodzi Ci o przewody w kostce, tak? Przepinam przewody pod odpowiednie piny, zakładam pływak z A6 i bangla, tak? ---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ---------- BTW, będę u Ciebie na dniach, zdzwonimy się
kuba84 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 łopatologicznie to jest tak jak napisałeś. Chodzi tylko o przewody w kostce, licznik nie ma znaczenia. Wycinasz starą kostkę, dokładasz taką która będzie pasować do pływaka i łączysz kolorami kabelki
kaju Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 Kuba, mam taką wtyczkę teraz u siebie, a właściwie dwie wtyczki: A w nowym pływaku mam taką: Jak to ze sobą połączyć? Tak jak pisałem wcześniej - u siebie w A4 mam dwie wtyczki i 6 kabli, w nowym pływaku wtyczka na 4 piny. Co dalej?
kuba84 Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 pływak z 1.9 tdi ? bo na taki mi wygląda u 2.5 tdi - czarna kostka jest do czujnika G210, brązowa zasilanie i poziom paliwa
kaju Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 Prawdopodobnie jest to z 1,9. G210 to dobrze pamiętam czujnik braku paliwa? Podłączać kolorami kabli, a to G210 zaślepić? Czy co z tym zrobić?
kuba84 Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 hm... do 1.9 taki pływak jak kupiłeś będzie praktycznie p&p ale w 2. 5 tdi jest d*pa. Konstrukcja zbiornika 2.5 tdi jest zdecydowanie inna jak w 1.9 i tu jest problem. W 2.5 czujnik poziomu paliwa jest wciskany w kosz z paliwem, którego w 1.9 tdi nie ma. Jak nie rozbierałeś zbiornika 2.5 i 1.9 to nie chwycisz różnicy. Z tego co kojarzę to 2.5 tdi ma całkiem inny czujnik poziomu jak 1.9 być może będzie ratować wymiana samej elektroniki odpowiedzialnej za wskazanie ale wg mnie (niech mnie ktoś poprawi) tutaj będą Cie ratować wnętrza zbiornika z 2.5 tdi z Passata bądź A6. Poza tym G210 to bardzo ważny temat można go ewentualnie zastąpić (oszukać) odpowiednim rezystorem tak żeby ECU nie wywalał błędu ale wtedy musisz dać stałe zasilanie na pompkę paliwa w baku gdyż ona działa tylko wtedy kiedy G210 da info że kończy się paliwo w koszu. Także wg mnie wystarczy że zakupisz sam czujnik z A6 lub Passata ale koniecznie 2.5 tdi i wymienisz go w zbiorniku, jak wyjdzie rzeźba z tym co masz to nie wiem ... Kumasz ?
kaju Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 Kumam czacze Kuba, w takim razie sprzedaję ten czujnik, który mam od 1,9 a szukam od 2,5 DO ZAMKNIĘCIA.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się