mati717 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Powiedzcie co jej jest i co ją boli...od pewnego czasu słysze gwizdanie turbiny, takie metaliczne syczenie i swist jakby ktos pod maska siedział i gwizdał... Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% STAMP /min mg/R mg/R % ,0.02, 1491, 301.6, 256.5, 56.6, ,0.47, 1533, 962.8, 592.8, 4.8, ,0.94, 1575, 986.0, 758.1, 4.8, ,1.41, 1680, 986.0, 957.6, 4.8, ,1.88, 1827, 986.0, 1248.3, 4.8, ,2.34, 1974, 986.0, 1430.7, 4.8, ,2.81, 2142, 986.0, 1407.9, 4.8, ,3.29, 2331, 986.0, 1197.0, 4.8, ,3.75, 2520, 986.0, 1254.0, 4.8, ,4.21, 2688, 986.0, 1356.6, 4.8, ,4.68, 2856, 986.0, 1373.7, 4.8, ,5.15, 3003, 986.0, 1333.8, 4.8, ,5.62, 3150, 986.0, 1322.4, 4.8, ,6.09, 3297, 986.0, 1322.4, 4.8, ,6.55, 3444, 986.0, 1316.7, 4.8, ,7.01, 3570, 986.0, 1311.0, 4.8, ,7.50, 3696, 986.0, 1288.2, 4.8, ,7.95, 3822, 986.0, 1265.4, 4.8, ,8.44, 3948, 986.0, 1242.6, 4.8, ,8.92, 4053, 986.0, 1236.9, 4.8, ,9.38, 4179, 986.0, 1214.1, 4.8, ,9.85, 4284, 986.0, 1174.2, 4.8, Group A: '008 Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF TIME 2850-3150 65-70 47-51 47-60 STAMP /min mg/R mg/R mg/R ,0.04, 1512, 5.5, 48.3, 17.0, ,0.46, 1554, 70.0, 49.7, 24.2, ,0.93, 1596, 70.0, 50.5, 32.4, ,1.39, 1680, 70.0, 53.0, 49.4, ,1.87, 1785, 70.0, 56.0, 68.1, ,2.34, 1932, 70.0, 57.1, 70.0, ,2.81, 2121, 70.0, 59.3, 70.0, ,3.28, 2289, 70.0, 62.9, 70.0, ,3.77, 2457, 70.0, 62.9, 70.0, ,4.27, 2625, 70.0, 62.9, 70.0, ,4.75, 2814, 70.0, 63.4, 70.0, ,5.21, 2982, 70.0, 65.3, 70.0, ,5.68, 3129, 70.0, 65.1, 70.0, ,6.15, 3276, 70.0, 64.2, 70.0, ,6.62, 3402, 70.0, 63.7, 70.0, ,7.09, 3570, 70.0, 63.1, 70.0, ,7.56, 3675, 70.0, 62.3, 70.0, ,8.04, 3801, 70.0, 61.5, 70.0, ,8.52, 3927, 70.0, 60.9, 70.0, ,9.01, 4053, 70.0, 59.8, 70.0, ,9.49, 4158, 70.0, 58.5, 70.0, ,9.97, 4284, 69.5, 56.8, 70.0, ,10.44, 4389, 68.9, 54.6, 70.0, Group A: '010 MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% STAMP mg/str mbar % ,0.43, 587.1, 989.4, 1158.3, 56.1, ,0.90, 837.9, 989.4, 1415.7, 100.0, ,1.37, 1088.7, 989.4, 1825.2, 100.0, ,1.84, 1293.9, 989.4, 2304.9, 100.0, ,2.30, 1447.8, 989.4, 2679.3, 100.0, ,2.77, 1333.8, 989.4, 2655.9, 100.0, ,3.24, 1202.7, 989.4, 2363.4, 100.0, ,3.73, 1259.7, 989.4, 2398.5, 100.0,, ,4.18, 1328.1, 989.4, 2480.4, 100.0, ,4.66, 1333.8, 989.4, 2492.1, 100.0, ,5.13, 1305.3, 989.4, 2480.4, 100.0,, ,5.61, 1299.6, 989.4, 2480.4, 100.0, ,6.09, 1282.5, 989.4, 2492.1, 100.0, ,6.57, 1288.2, 989.4, 2515.5, 100.0, ,7.06, 1282.5, 989.4, 2503.8, 100.0, ,7.55, 1242.6, 989.4, 2503.8, 100.0, ,8.02, 1248.3, 989.4, 2492.1, 100.0, ,8.50, 1214.1, 989.4, 2480.4, 100.0, ,8.99, 1179.9, 989.4, 2445.3, 100.0, ,9.48, 1174.2, 989.4, 2410.2, 100.0, ,9.97, 1134.3, 989.4, 2363.4, 100.0, ,10.44, 1134.3, 989.4, 2328.3, 100.0, Group A: '011 Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% STAMP /min mbar % ,0.45, 1533, 1142.4, 1064.7, 32.3, ,0.92, 1596, 2213.4, 1158.3, 21.5, ,1.41, 1680, 2305.2, 1497.6, 23.1, ,1.90, 1785, 2397.0, 1953.9, 38.3, ,2.37, 1953, 2468.4, 2445.3, 56.2, ,2.85, 2121, 2488.8, 2761.2, 69.7, ,3.32, 2289, 2509.2, 2480.4, 59.4, ,3.83, 2478, 2509.2, 2375.1, 57.8, ,4.31, 2646, 2509.2, 2445.3, 61.8, ,4.79, 2835, 2509.2, 2503.8, 64.1, ,5.29, 2982, 2509.2, 2492.1, 64.1, ,5.76, 3129, 2509.2, 2480.4, 63.8, ,6.25, 3318, 2509.2, 2492.1, 64.5, ,6.72, 3444, 2509.2, 2503.8, 64.1, ,7.19, 3591, 2509.2, 2515.5, 65.3, ,7.67, 3696, 2499.0, 2503.8, 65.3, ,8.15, 3822, 2478.6, 2503.8, 66.1, ,8.62, 3969, 2468.4, 2503.8, 67.3, ,9.09, 4074, 2437.8, 2468.7, 68.5, ,9.57, 4200, 2407.2, 2421.9, 68.5, ,10.03, 4326, 2356.2, 2386.8, 69.7, ,10.49, 4410, 2325.6, 2351.7, 70.5, ,10.96, 4515, 2284.8, 2304.9, 70.1, ,11.43, 4578, 2274.6, 2269.8, 69.7, ,11.93, 4683, 2274.6, 2246.4, 67.7,
spanky Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 dojebane koksu i turbulum przeladowywuje .... kto pisal soft ?
przemik Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 niezle kwiatki..... kto robił ten "ciptjunink" ??
przemik Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Oznacza to, ze cisnienie faktyczne jest za wysokie w stosunku do cisnienia zapisanego w mapie. W skrajnych przypadkach moze sie to zakonczyc właczeniem trybu awaryjnego przez ECU. Dobrze by bylo podjechac do jakiegos profi tunera zeby rzucil okiem na mapy. Pozdr
marewel Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Oznacza to, ze cisnienie faktyczne jest za wysokie w stosunku do cisnienia zapisanego w mapie. Pozdr Napisz jeszcze gdzie bo ja widze raz: ,2.85, 2121, 2488.8, 2761.2, 69.7,
spanky Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 i tu ... [to juz dwa razy ] ,2.30, 1447.8, 989.4, 2679.3, 100.0, ,2.77, 1333.8, 989.4, 2655.9, 100.0, co by byla jasnosc ... takie wartosci nie sa zdrowe dla tej suszarki .... nawe jezeli potraktujemy to jako OB ...
przemik Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 i tu ... [to juz dwa razy ] i w calym zakresie wysokich obrotów..... 7.67, 3696, 2499.0, 2503.8, 65.3, ,8.15, 3822, 2478.6, 2503.8, 66.1, ,8.62, 3969, 2468.4, 2503.8, 67.3, ,9.09, 4074, 2437.8, 2468.7, 68.5, ,9.57, 4200, 2407.2, 2421.9, 68.5, ,10.03, 4326, 2356.2, 2386.8, 69.7, ,10.49, 4410, 2325.6, 2351.7, 70.5, ,10.96, 4515, 2284.8, 2304.9, 70.1,
Jarol Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 i tu ... [to juz dwa razy ] i w calym zakresie wysokich obrotów..... 7.67, 3696, 2499.0, 2503.8, 65.3, ,8.15, 3822, 2478.6, 2503.8, 66.1, ,8.62, 3969, 2468.4, 2503.8, 67.3, ,9.09, 4074, 2437.8, 2468.7, 68.5, ,9.57, 4200, 2407.2, 2421.9, 68.5, ,10.03, 4326, 2356.2, 2386.8, 69.7, ,10.49, 4410, 2325.6, 2351.7, 70.5, ,10.96, 4515, 2284.8, 2304.9, 70.1, Tu akurat wszystko wygląda dobrze, zawsze są jakieś minimalne odchylenia od zadanego ciśnienia.
marewel Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Tu akurat wszystko wygląda dobrze, zawsze są jakieś minimalne odchylenia od zadanego ciśnienia. Powiem więcej turbinka pompuje bardzo dobrze,odchylki sa w normie. Czy mozesz tak jezdzic,nie wiem zapytaj jakiegos tunera twoja suszarka pampuje jakies 1.5 bara moim zdaniem powinna wytrzymac.
Harpun Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 ja mam to samo mati od pewnego czasu (mowie o piszczeniu turbiny). Oczywiscie jak depniesz to turbine mozna delikatnie uslyszec, ale tu odglos jest kilkakrotnie mocniejszy (nie wiem jak to opisac). Na poczatku myslalem ze pasek mi sie slizga, ale to jest inny świst. Bylem jakies 2 tygodnie u znajomka na kompie (co prawda w innej sprawie - czujnik temp. silnika), pytalem o turbo - mowil ze parametry w normie. Dzisiaj wracalem z pracy i nagle przy ok. 120 km/h efekt jakby mu kompletnie odebralo mocy. Zgasilem/ zapalilem ponownie i jest ok, ale z tego co tu wyczytalem na forum problem powroci. Podejrzewam ze turbo przeladowuje i wlacza sie tryb serwisowy (na fis-ie nic mi sie nie zapalilo). Pewnie turbo zapchane ze tak piszczy, ale pewny nie jestem. Bede sledzic ten watek i dam znac co bylo z moim turbem jak ponownie podjade do kolesia.
spanky Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 wszystko pieknie ładnie ale pytanie....czy moge spokojnie jezdzic niunia na co dzień a co za tym idzie--> wyprzedzanie, przyspieszanie itd. nie chce sobie zniszczec suszarki... a może sie coś zapiekło w turbulum?? soft jest mocny .... [pewnie autko zapier.ala ] co do doladowania to moga to byc zaczatki zapiekania sie kierownic w turbulum ... narazie jezdzij i obserwuj co sie dzieje ... [albo masz poporstu wysoki OB] akceptowalny przez ECU [brak błedu po przekroczeniu maxboost]
lukaszr Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Spanky, ale wiesz, że taka wartość doładowania na dłuższą metę dla tej turbiny nie jest za zdrowa. Mimo wszystko podjechałbym do kogoś kto dobrze robi programy i to trochę skorygował.
spanky Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Spanky, ale wiesz, że taka wartość doładowania na dłuższą metę dla tej turbiny nie jest za zdrowa. Mimo wszystko podjechałbym do kogoś kto dobrze robi programy i to trochę skorygował. wiem Łukaszu [skrobnalem to kilka postow wyzej] a zainteresowany zrobi jak uwaza .. nic wiecej nie da sie tu wymyslec ...
marewel Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Spanky, ale wiesz, że taka wartość doładowania na dłuższą metę dla tej turbiny nie jest za zdrowa. Mimo wszystko podjechałbym do kogoś kto dobrze robi programy i to trochę skorygował. A po czym oceniasz ze ten program jest zle napisany? Po tym tuner podniósł ciśnienie o 0,3 bara?
spanky Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 A po czym oceniasz ze ten program jest zle napisany? Po tym tuner podniósł ciśnienie o 0,3 bara? jezeli juz to o ~0,160 bara ....
pre_pl Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 ,2.85, 2121, 2488.8, 2761.2, 69.7, no ja miałem w AWXie turbinę trochę mocniejsza, ale takiego OB nie miałem (max 2700 chyba było - może jakoś 2690) A po czym oceniasz ze ten program jest zle napisany? to, że ktoś pisze "d.ojebane na maxa" czy takie tam, nie oznacza że pisze "soft źle napisany" Może ktoś chciał d.ojebać, nadinterpretujesz czyli...
marewel Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 jezeli juz to o ~0,160 bara .... Masz mnie Ob to chwilowe przekroczenie cisnienia. Mysle ze doktor od softu jest Ci zbedny.Zrob jeszcze raz logi zobaczymy jak z tym OB,czasem moze sie okazac ze byl to jednorazowy wybryk turbawki. Moze konczy Ci sie turbina?
spanky Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 jezeli juz to o ~0,160 bara .... Masz mnie Mysle ze doktor od softu jest Ci zbedny.Zrob jeszcze raz logi zobaczymy jak z tym OB,czasem moze sie okazac ze byl to jednorazowy wybryk turbawki. zawsze warto podjechac do kogos i sprawdzic soft niewiadomego pochodzenia tym bardziej ze furmanka ma zostac na dluzej ... nie jednorazowy ... robil odzielnie 010 i 011 wiec to juz dwa razy ... i wydaje mi sie ze bedzie sie to powtarzac .... ale jak ma kolega czas to niech zrobi jeszcze raz logi .... Moze konczy Ci sie turbina? hmmm ... wlasnie to sugerowalem w swoim pierwszym poscie .... [brawo :oklaski:]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się