bartosz85 0 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Ja w tamtym roku smarem grafitowym posmarowałem i na wiosne myślałem że mnie trafi z czyszczeniem tego dziadostwa , w tym roku dałem sobie spokoj , jak chłopaki wyzej pisali WD40 szczota i idzie w rekach 10 lat tego gwintu i tak każdy nie będzie miał to wg. mnie takei robienie szopki jak niektórych znam to mija się z celem (wydzieranie na zime zakładanie serii > to pytam sie po co ci gwint skoro i tak gleba i pozniej seria lepiej sprezyny z amorami i po temacie ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seikokilla 6 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 panowie powiedzcie jak sie jezdzi zima na gwincie? czy jest jakas duza odczuwalna roznica jak spadna temp. no i jak na sniegu sie zachowuje autko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Według mnie jest porównywalnie co do serii, mam obnizony na 63cm na 16" i jezdzi sie dobrze zobaczymy jak sie bedzie odkręcać w marcu:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djzak 2 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Mam pytanie do użytkowników zawieszenia gwintowanego zimą, wiele osób demontuje ten zawias na zime, ale są też tacy co poprostu podnoszą auto, tak wiec jakie macie sposoby na zabezpieczenie gwintu na zime by na wiosne dało sie bezproblemowo zjechać w dółJa kupiłem narazie smar miedziany w sprayu:whistling: ---------- Post dopisany at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ---------- http://img191.imageshack.us/img191/8650/64418585.jpghttp://img703.imageshack.us/img703/1413/43962124.jpg ---------- Post dopisany at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Doczytałem że nie zaleca sie miedzi stosowac na nakrętki alu, teraz niewiem jakie ja mam nakretki w supersporcie:facepalm: polecają smar grafitowy w takim wypadku... ja w golfie mialem gwint h&r prawie nowy..w kazdym razie byl idealnie srebrny..i na zime zastosowalem smar miedziany a na to folia taka lepsza twardsza i pozaklejalem to tasma silvertape..po zimie wyciagnelem go do lekiego oczyszczenia i dalej byl srebrny.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 jak na sniegu sie zachowuje autko. jak masz nisko-to uważaj na zmrożone bryły leżące na poboczu, albo odpadające z aut, ciężarówek, bo można połamać przedni zderzak, zasada jest jedna i niezmienna-gwint nisko jest na lato, bo w zimie, nawet jak wpadniesz w grubszy śnieg-to nie wyjedziesz, a przy okazji coś uszkodzisz-po to jest gwint-żeby to regulować-na zimę w górę i po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seikokilla 6 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Według mnie jest porównywalnie co do serii, mam obnizony na 63cm na 16" i jezdzi sie dobrzezobaczymy jak sie bedzie odkręcać w marcu:whistling: wyglada na to ze nie taki straszny gwint jak go maluja i mozna spokojnie smigac zima. dzieki jak na sniegu sie zachowuje autko. jak masz nisko-to uważaj na zmrożone bryły leżące na poboczu, albo odpadające z aut, ciężarówek, bo można połamać przedni zderzak, zasada jest jedna i niezmienna-gwint nisko jest na lato, bo w zimie, nawet jak wpadniesz w grubszy śnieg-to nie wyjedziesz, a przy okazji coś uszkodzisz-po to jest gwint-żeby to regulować-na zimę w górę i po kłopocie pytalem bo wydawalo mi sie ze moze bedzie gorsza trakcja na sniegu czy blocie posniegowym cos w rodzaju jazdy na piasku (tak jakos mi sie kojarzy, moze niezbyt dobry dobor slow) bo powierzchnia nierowna i ma to wplyw na amortyzacje, jakies plywanie autka czy cos. thx za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 nie ma pływania auta, jest sztywniejsze, kwestia opon jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 mam założony do B6 w sedanie nieprzesmarowany KW: i mam mętlik w główce bo są różne opinie... P-U-M-A smarował, OGr nie.. domjenick masz racje z tymi maszynami i co przesmarowane od zawsze lepiej odkręcało się.. tylko jak przesmaruje na przodzie to fajnie będzie czyścić się ze smaru z dołu gwintu, ale co z gwintem schowanym za sprężyną ? trzeba by opuszczać gwintem na maksa w dol, a później bawić się między zwojami sprężyny.. What do I do? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 no ja niebawem zdam relacje jak tam nowy gwint po pierwszej zimie kręcić sie chciał, smarowany był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 widzisz ja założyłem gwint niedawno i nie wiem czy mi się nie spie...li i nie wiem czy go przesmarować czy nie dopóki jest świeży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 widzisz ja założyłem gwint niedawno i nie wiem czy mi się nie spie...li i nie wiem czy go przesmarować czy nie dopóki jest świeży wal go na lewar i smaruj, puki jeszcze za dużo syfu tam nie ma, a jak będzie-to szczotą druciana powinna to usunąć i dopiero smar:wink: po zimie-jak się tam sól i błoto zbierze, to chyba przecinak, albo kątówka to usunie:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Bez przesady, przecież tam jest nierdzewka, a nakretki sa plastkowe to co się zapiecze? Ja cała zime jeździłem I spokojnie da się krecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Bez przesady, przecież tam jest nierdzewka, a nakretki sa plastkowe to co się zapiecze? Ja cała zime jeździłem I spokojnie da się krecic. o jakim gwincie z plastikowymi nakrętkami mówisz? bo ja miałem dwa-średniej klasy i były metalowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 dominik zobacz na to zdjęcie, które wrzuciłem powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 to wszystko zalezy od firmy, w KW mam tworzywo sztuczne, a na supersporcie alu jak dobrze pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 no ja mam KW, na przodzie nakrętka z tworzywa a z tyłu to nie wiem jaki to materiał jest...alu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 posmarowałbym- to nic nie kosztuje, a i na wiosnę będzie lepiej ja miałem w Audi "Racelanda" smarowany, bo mechanik w warsztacie, gdzie było zakładane-sam to zrobił i w lecie błotem upaćkany-to szczota druciana i poszło z odkręcaniem-metal i na przodzie i z tyłu, żadnych problemów, a w Touranie maiłem JOMa blue line'a i metal z przodu na jednym się zapiekł, ze musiałem sprężyna kręcić, żeby regulować-za to z tyłem nigdy żadnych problemów nie było z regulacją...nie wiem, ja bym posmarował ---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ---------- z tyłu to nie wiem jaki to materiał jest...alu ?ja w jednym miałem jakiś stop-ciężkie to nawet w ręce było, drugi gwint-to chyba właśnie alu, lub jakiś lekki stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 a jeśli chodzi o smar to który w końcu? miedziany w sprayu czy grafitowy? a może teflonowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 a jeśli chodzi o smar to który w końcu? miedziany w sprayu czy grafitowy? a może teflonowy? ja miałem miedziany, ale wydaje mi się, ze każdy może być i spełni zadanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 2 zimy mam za soba . za kazdym razem amor w imadło ..wd40 i jazda a dlatego, ze w Kw mam nakretki metalowe fioletowe i ciezko ida po gwincie na amorze......niczym nie smarowałem nigdy poniewaz bedzie sie syf kleił ...chociaz zastanawiam sie teraz nad ta miedza w sprayu ...wydaje mi sie , ze to najlepszy patent moze byc.... a nakretki plastikowe sa montowane do gwintów typu inox ...i tam jest plastik + malutka śrubka na imbus i nic sie nie zapieka , mozna regulowac na aucie ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się