Gość Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Sprawdzałem w tym programie obroty silnika, które u mnie wahają się dokładnie od 840obr/min-do 861obr/min. Czy to normalne zjawisko takiego wahania się tych obrotów. Następnie sprawdziłem grupę 004. Kąt synchronizacji wychodził 0.0 czasami pokazał +0.6 wyskakiwały też napisy "za późny" dosyć często, czasami "za wczesny". Wiem, że chodzi tu o zapłon. Czy to normalne w tym silniku?Przebieg 331kkm.
przemik Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Obroty nie powinny falowac... aczkolwiek u Ciebie nie jest to jakas ogromna odchyłka. Parametr kąta synchronizacji nie wskazuje na zapłon - ktory w tym silniku jest calkowicie pod kontrolą ECU. Zrob logi statyczne bo rozmowa jest troche bezprzedmiotowa.
Gość Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Przemik, nie zrobię logów bo to był nie mój komp, tylko kolegi. Ja póki co zamierzam dopiero kupić kabelek, tylko też nie wiem jaki, żeby pasował pod Vcds 10.4. Może byś mi doradził jaki kabel kupić? Co może być przyczyną falowania obrotów? P.S. Czy te spotkania we wtorki w Warszawie w Promenadzie są aktualne?
pakotomasz Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Jak spojrzysz na moje ostatnie logi to też mam takie sporadyczne wahania obrotów. Generalnie jest 882, a a czasami spada na 861. Kąt synchronizacji także waha się w granicach 0/-0,6/-1,1: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/logi-analizy-wyjazd-chorwacje-239813/ Jak na razie nic złego z samochodem podczas codziennej jazdy się nie dzieje, więc nie zaczynam panikować. Może jednak coś niepokojącego o czym jeszcze nie wiem zaczyna się dziać, więc chętnie poczytam co koledzy mają w tym temacie do powiedzenia.
volium1990 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Siema jakiś czas temu miałem tez sporą korekcje pierwszego wtrysku i z ciekawości zalałem na cały zbiornik płyn do czyszczenia pompo-wtryskiwaczy STP Logi przed zalaniem: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi po wyjeżdżeniu całego baku: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nie wiem czy to na pewno akurat STP poprawił ten wynik ale nic innego nie stosowałem więc raczej ten środek coś musi działać bo liczb z nieba nie wziąłem . Pozdrawiam.
pakotomasz Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 U mnie BIP na 4-tym cylindrze były grubo ponad 30, przegoniłem samochód podczas wyjazdu na Chorwację po autostradach i była widoczna poprawa. BIPy spadły w okolice 20, więc czasami dobrze troche sobie poszarżować Sporadczynie leje tez płyn do wtryskow diesla KleenFlo (czerwona butelka).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się