pAsasel Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Proszę o pomoc bo krew mnie już zalewa. Czy da się coś z tego wywnioskować? Słyszałem już, że: 1. pompowtryski padają 2. turbina pada 3. napęd pompy oleju pada- wymieniałem w zeszłym roku pompę i napęd na kółka zębate Nowe EGR, nowy przepływomierz, wymieniony olej i filtry Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne i dynamiczne Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne Grupy: 007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne Grupy 018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne BS Grupa 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Ja widze jedynie ze sprezarka przeladowuje... reszta trzyma się kupy.
pAsasel Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 Wielkie dzięki bo to raczej dobra wiadomość po tym co do tej pory słyszałem. Problem w tym, że wykazuje objawy jakie są przy padających pompowtryskach: - nieregularne trzepanie budą na wolnych obrotach - łagodne - sporadycznie ma "zadławkę" przy schodzeiu z wysokich obrotów - jeżeli po prosty puszczę pedał gazu Do tego pojawiła się jakaś dziwna "dziura" w mocy. Przy około 2200-2400 przy łagodnym przyspieszaniu da się wyczuć wyraźny "dopalacz". Do tych obrotów auto nie chce iść, przy tej granicy jakby dostawał extra doładowanie. Jeżeli dołożę do pieca od początku - nie ma tej zawiechy. Turbina włącza się przy niższych obrotach - jak wyczytałem. Ma to sens?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się