Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc bo krew mnie już zalewa.

Czy da się coś z tego wywnioskować?

Słyszałem już, że:

1. pompowtryski padają

2. turbina pada

3. napęd pompy oleju pada- wymieniałem w zeszłym roku pompę i napęd na kółka zębate

Nowe EGR, nowy przepływomierz, wymieniony olej i filtry

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne i dynamiczne

Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne

Grupy: 007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne

Grupy 018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne

BS

Grupa 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupa 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Ja widze jedynie ze sprezarka przeladowuje... reszta trzyma się kupy.

Opublikowano

Wielkie dzięki bo to raczej dobra wiadomość po tym co do tej pory słyszałem.

Problem w tym, że wykazuje objawy jakie są przy padających pompowtryskach:

- nieregularne trzepanie budą na wolnych obrotach - łagodne

- sporadycznie ma "zadławkę" przy schodzeiu z wysokich obrotów - jeżeli po prosty puszczę pedał gazu

Do tego pojawiła się jakaś dziwna "dziura" w mocy. Przy około 2200-2400 przy łagodnym przyspieszaniu da się wyczuć wyraźny "dopalacz". Do tych obrotów auto nie chce iść, przy tej granicy jakby dostawał extra doładowanie. Jeżeli dołożę do pieca od początku - nie ma tej zawiechy. Turbina włącza się przy niższych obrotach - jak wyczytałem.

Ma to sens?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...