Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co z tym fantem zrobić


grzesiek883

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie posiadam A4 B5 z silnikiem 1,6 i chciałbym żeby doszło parę koni i NM.

Wiem powiecie że to nie opłacalne że lepiej zrobić SWAP na 1,8T.

Ale nie chcę tego robić, chcę żeby został ten silnik który mam, ale jednocześnie chciałbym coś więcej z niego wydusić proszę podpowiedzcie mi co można w tym temacie zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w domowej stajni mam golfa 4 z silnikiem 1,6 8V AKL (101KM). Uwierz mi że wycięcie katalizatora tak zmienia elastyczność w zakresie obrotów 1500 - 2500 że całą drogę do domu z warsztatu (tzn 15km) miałem uśmiech na ryju. Nie wiem jak silniki benzynowe 1,6 w B5 ale mam gdzieś artykuł w ulubionych w domu jak ktoś zmieniając pierdoły zrobił z tego silnika okolice 130 czy 135KM. Jak wrócę do domu i będę miał chwilę to podrzucę link..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadzisz worek pieniedzy i bedzie 135 KM:wink:

wyciecie kata dało moc? mysle ze raczej stary był zapchany i wróciłes do serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewielka różnica niby ale jak na ten silnik to na pewno na + tak jakbyś odetkał so ie drugą dziurkę w nosie w samym dolnym zakresie obrotów. na górzee nie da się tego poczuć. niewiem czy zawalony byl auto od nowosci mam i ma 215 tys nalatane..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ispee masz rację co do tego wycięcia kata, jak miałem a3 to też wyciąłem i było czuć fajną różnicę w dolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie posiadam A4 B5 z silnikiem 1,6 i chciałbym żeby doszło parę koni i NM.

Wiem powiecie że to nie opłacalne że lepiej zrobić SWAP na 1,8T.

Ale nie chcę tego robić, chcę żeby został ten silnik który mam, ale jednocześnie chciałbym coś więcej z niego wydusić proszę podpowiedzcie mi co można w tym temacie zrobić

sprzedaj grata i kup 1.8T

bedzie szybciej i dużo taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki ja wiem że to może nie jest zbyt opłacalny interes, ale auto jest w rodzinie od nowości i ma oryginalny przebieg 151 tys km jest w stanie idealnym dostałem je od rodziców i musi pozostać w rodzinie ale tez nie chce do końca jeździć całkowitą serią więc proszę powiedzcie co mogę zrobić

---------- Post dopisany at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ----------

1. Wycięcie kata jak najbardziej planowałem już wcześniej

2. Większe wtryski np z 1,8

3. Filtr powietrza K&N

4.Dolot k&N

5. obróbka głowicy - tu zupełnie nie wiem na czym się skupić

6. Inna mapa pod nowe wtryski i dolot

póki co moje plany są takie jak napisałem wyżej może jeszcze macie jakieś pomysły jeżeli tak to proszę o podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10kM i 15Nm wiecej moze bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

echh tak źle i tak niedobrze 10 KM zawsze coś, ale gdzie szukać reszty

w 1.6 nie wiele osiagniesz daj sobie spokoj nie laduj kasy jak chcesz zeby zostal w rodzinie do jezdz seria :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laduj kase osiagniesz 300ps lekkim fantem znam patent za 4tys :slina:

:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laduj kase osiagniesz 300ps lekkim fantem znam patent za 4tys :slina:

czekałem az sie odezwiesz:grin::grin::grin::grin::grin:

Napisałem juz worek pieniedzy wsadzisz a efekty beda marne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nawracajcie chłopaka. Niech grzebie i reza w końcu będzie jeden z dłubniętym 1,6 na forum i będziemy mieli od kogo się uczyć. Wałek z ostrzejszy, wkład do filtra k&n (tez mam u siebie), wywal kat i jedz na program. :) Jeżeli masz tak samo odmę zj**.. jak u mnie w akl to przy okazji zabawy wyczyść przepustnice...

///

haha wsadzaj i jedziesz ;)Tuning - Chip &quot/120&quot/ Volkswagen Polo III 1.6 GTI 125 KM - Polo III - Polo - BENZYNA, LPG - VOLKSWAGEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...