bania 1 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Miałem nie miłą niespodziankę ... pasek rozrządu postanowił przeskoczyć sobie parę ząbków zabrałem się za demontaż głowy ale widzę że bit którym odkręcałem głowice w 1.8 ADR nie pasuje ? Wiec czego mam szukać po sklepach ?Pytanie jeszcze czy wszystkie głowice od 2.4 pasują do mojego silnika ?AGA ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 z tego co wiem to głowice w 2,4 są takie same różnice w mocy biorą się ze zmian w osprzęcie ale czy dokładnie będzie pasowac proponowałbym poczytać na forum a6, tam gdzieś widziałem taki temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 motoAllegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Miałem nie miłą niespodziankę ... pasek rozrządu postanowił przeskoczyć sobie parę ząbków zabrałem się za demontaż głowy ale widzę że bit którym odkręcałem głowice w 1.8 ADR nie pasuje ? Wiec czego mam szukać po sklepach ?Pytanie jeszcze czy wszystkie głowice od 2.4 pasują do mojego silnika ?AGA ? daj foto jak możesz były TX-y i XZN-y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 A po jakiś numerach nie da rady rozpoznać bo kupuje przez allegro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 daj foto to Ci powiem jaki to rozmiar nie ma sensu kupować, zawsze można pożyczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Na foto nie za bardzo widać ;/ bo śruba jest głęboko w otworze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 dawaj, zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Napiszcie mi jeszcze jak najprościej rozpoznać głowice prawa lewa żeby handlarz się nie pierdyknoł Klucz jaki potrzeba to TORX długi T50 kupiłem sobie cały zestaw .Zaworki dostały lekkiego shota i sie nie domykają . Nie chce zakładać drugiego tematu mam silnik z dość dużym przebiegiem i sie zastanawiam czy go ratować - remontować czy brać jakiś goły słupek cenowo to wygląda podobnie . Kto zna wymiary Cylindrów i normy zużyć tłoki u mnie dość mocno latają w tulei podejrzewam zapieczone pierścienie chętnie bym sobie to pomierzył tylko trzeba mieć dane ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 na lewej głowicy jest oznaczenie modelu silnika na na prawej brak tego oznaczenia; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Lewa siedząc w aucie czy twarzą do silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się