nicko999 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Ostatnio kuzynowi audi a3 mocno falowało,wykręcił przeczyścił przepustnice jakąś ponoć blaszke ze ciężko chodziła i obroty wgl nie falują.I tu mam pytanie jak w a4 b5 gdzie ta blaszka bedzie?i czy po takim zabiegu trzeba adaptowac? jak sie ni ezaadaptuje to co sie stanie?
Amigo88 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 tak po wyjeciu trzeba adotopawac. najlepiej autoadaptacja....przekrecasz zaplon na minute albo dwie czekasz potem robisz to samo i dopiero odpolasz. jak nie pomoze to musisz pod kompa( u mnie niestety autoadaptacja nie pomogła) dopiero kompem to zrobiłem) jak nie zaadoptuesz to u mnie nie było wolnych obrotów...
garay9 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Witam ja wczoraj czyscilem Przepustnice, mi akurat udalo sie adapotwac
Magicbattle Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 blaszke masz w przepustnicy to jest klapka ktora sie uchyla i zamyka. masz jak po lewej stronie zbiorniczka wyrownawczego kiepski dostep ale da sie wyciagnac i ladnie wyczyscic zwroc odrazu uwage czy masz odme cala jesli bedzie zaa olejona to pewnie jest peknieta albo moco nagarem zawalona i dlatego powoduje falowanie obrotow. po wszystkim najlepiej zrobic adaptacje przepustnicy vagiem
garay9 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Ja mialem strasznie zawalona olejem zostawilem ja na noc benzynie rano, wstalem ladnie wyciscilem zrobilem adapcje smiga jak nowa.
nicko999 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 ale to jak w zwykłej benzynie 95 zamoczyć przepustnice? aha i kolego jaki w vagu jest kod na adaptacje dla a4 b5?
garay9 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Ja zwyklej zamoczylem kiedys 80b4 cale turbo + weze mylem benzynom nic sie nie dzialo:)
nicko999 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 kolego takie pytania: Czy po odkręceniu zbiornika z płynem chłodniczym,zdjęciu przepływomierza razem z tą rurą od przepustnicy to juz dostep jest łatwy? przepustnice trzymają 4 śrubki tak?czy są jakieś kable które trudno odpiąc? i najwazniejsze: po wyjęciu nie którzy mówią by jakieś elektorniki tam nie myć bo bd lipa itp czyli jak wyjme przepustnice to musze go rozkrecać na czesci pierwsze o ile sie da czy nie trzeba? i trzecie pytanie co to ta odma jak to poznam? gdzie to bedzie?
RobertWS Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Całej przepustnicy nie myj, wymyj w środku z nagaru bo na pewno jest, najlepiej pędzelkiem, sprawdź czy ładnie się domyka. Jest specjalny płyn ale można też benzyną ekstrakcyjną. Odma to rura gumowa odpowietrząjąca pokrywę zaworów i skrzynie korbową i jest ona połączona z przepustnica.
nicko999 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 czyli jeśli zdejme przepsutnice to tam gdzie ta ruła na nią nachodzi to tam mam przeczyścić? a tam gdzie jakąs blaszka? musze coś w niej rozkrecac?
blejk83 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Jak wyjmiesz przepustnice to zauwazysz tą "blaszke"-klape i to ja umyj z nagaru i sciany przepustnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się