rawablus Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 witam wszystkich. dzisiaj po godzinnym postoju pod marketem zauważyłem plame oleju pod autem. plama dosc pokazna mysle ze około seta sie wylała. Bagnet suchy. Dopiero po wlaniu litra było minimum na bagnecie. Wsadziłem łape pod kolektor dolotowy , złapałem za filter i podstawe no i cała ręka w oleju. Jutro jade rozbierac ale niewiem na co sie szykowac. Filtr w razie czego mam gdyby był trefny,ale chciałbym sie jeszcze dowiedziec co może byc przyczyną wycieku z tej okolicy. Jakies uszczelki pod podstawą albo chłodniczką ????? Jeszcze tam nie zagladałem i niewiem jak to tam wygląda i skąd może sie lać.
ja74687 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Jest specjalny oring pod chłodniczką oleju i z niego ci się leje bo tam jest jednak jakieś cisnienie koszt origa to około 20 zł i radził bym odrazu wymienić olej i filtr bo i tak bedziesz musiał filtr sciągać i tak A chłodniczka jest na jednej śrubie jak odkręcisz filtr to tam jest na środku nakrędka odkręcasz i już masz całą chłodniczkę oleju chyba klucz 27 będzie potrzebny i moja rada nie wkładaj starego filtra
rawablus Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 a z której strony najlepiej do tego podejsc , od góry po sciągnięciu kolektora czy raczej od dołu ??
rni28gk Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 witam.Kolego jezeli do tej czynnosci to od dolu bez problemu zrobisz ta naprawe bez zbednego rozbierania ale nieraz potrafi sie poluzowac sama nakretka co trzyma chlodniczke wiec moze wystarczy ja dokrecic po sciagnieciu filtra
rawablus Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 ok.dzieki panowie . jutro sie zabieram. czasem już łapy opadają bo co chwile coś ) a pogoda jeszcze nie zachęca do robótek plenerowych. masakra. ---------- Post dopisany at 17:23 ---------- Poprzedni post napisany at 17:13 ---------- a jeszcze mam pytanko. wiem ze idą tam do chłodniczki przewody od płynu chłodzącego. można sie za to zabrać bez spuszczania płynu ??
vokotibi Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 sprawdz sobie jesscze czujnik oleju, bo moze splywac
rawablus Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 jak już wsadze łapki to sprawdze czy wszycho jest ok.
ja74687 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 odegnij delikatnie i powinno się udać, a tam w tą chłodnicę nie idzie czasami olej ?? Bo dziwne by było jak by płyn chłodniczy chłodził olej bo przy pęknięciu to w silniku mus się robi. Jak na moje oko to chodzi tu nie płyn chłodniczy tylko olej.
blejk83 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 tak jak pisze vokotibi przyjrzyj sie jeszcze czujnikowi oleju znajduje sie nad filtrem, one tez lubia "puścić"
rawablus Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2012 no i w piz.u cała robota. oring wymieniony , zajechałem pod dom i to samo. myślałem że mnie rozd.pi ( jutro znowu do garażu. Teraz zerkam na czujnik a jakby co mam też uszczelke podstawy. Tak jak koledzy mówili , teraz zaczne od czujnika bo ta gumowa osłonka czujnika była pełna oleju. Narka. ---------- Post dopisany 08-12-2012 at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany 06-12-2012 at 19:01 ---------- czujnik wymieniony. po problemie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się