Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1,6 PB silnik ADP-prośba o pomoc w analizie logów lub usunięciu usterki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Problem dotyczy A4-ki kolegi ojca (facet w podeszłym wieku). Silnik chodzi na wolnych równo. Jak się delikatnie doda gazu wchodzi na obroty i nie ma problemu. Ale jak się mocniej przyciśnie gazu silnik dławi się, strzela. Wymieniona została sonda, przepływka, listwa wtryskowa, przepustnica i Bóg jeden wie co jeszcze bo samochód przestał u mechaników ze 2 miesiące i w końcu kazali mu jechać do księdza żeby go odczarował :D. Podpiąłem go wczoraj pod VCDS-a i wszystko mu wykasowałem. Dzisiaj znowu podpiąłem i błędów żadnych. Silnik zachowuje się tak jakby dawkę miał nie taką jak trzeba sam nie wiem. Zrobiłem dzisiaj logi grupy 000 przy obrotach jałowych i po dodaniu gazu jak strzela. Zrobiłem też grupę 004 ale podczas tak na szybko bo jest niedziela i w dodatku jest zimno.

Jakby ktoś mógł pomóc w temacie to z góry dzięki.

Pozdrawiam

Coś VAGLOG nie dział więc wklejam z excela:

Grupa 000 na wolnych obrotach:

Sunday,09,December,2012,12:39:17

8D0 907 557 B,, 1.6L R4/2V MOTR HS D08,

,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00,166,025,086,207,001,123,120,242,009,149,,,,,,,,,,

,0.22,166,025,087,207,001,123,120,238,009,149,,,,,,,,,,

,0.45,166,024,086,207,001,123,120,234,009,149,,,,,,,,,,

,0.67,166,024,086,207,001,123,120,249,009,149,,,,,,,,,,

,0.90,166,024,087,207,001,123,120,253,009,149,,,,,,,,,,

,1.13,166,024,087,207,001,123,120,255,009,149,,,,,,,,,,

,1.36,166,024,086,207,001,123,120,241,009,149,,,,,,,,,,

,1.59,166,025,085,207,001,123,120,237,009,149,,,,,,,,,,

,1.81,166,025,086,206,001,123,120,252,009,149,,,,,,,,,,

,2.03,166,024,087,207,001,123,120,255,009,149,,,,,,,,,,

,2.26,166,024,086,207,001,123,120,255,009,149,,,,,,,,,,

,2.49,166,025,087,207,001,123,120,255,009,149,,,,,,,,,,

,2.72,166,025,087,207,001,123,120,255,009,149,,,,,,,,,,

,2.95,166,024,087,207,001,123,120,242,009,149,,,,,,,,,,

,3.17,166,024,087,207,001,123,120,238,009,149,,,,,,,,,,

,3.39,166,025,087,206,001,123,120,234,009,149,,,,,,,,,,

,3.62,166,025,087,207,001,123,120,249,009,149,,,,,,,,,,

,3.86,166,024,088,207,001,123,120,253,009,149,,,,,,,,,,

,4.09,166,024,087,206,001,123,120,255,009,149,,,,,,,,,,

Grupa 000 jak strzela:

Sunday,09,December,2012,12:39:59

8D0 907 557 B,, 1.6L R4/2V MOTR HS D08,

,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00,167,126,255,207,105,119,120,255,002,149,,,,,,,,,,

,0.24,167,135,255,207,115,119,120,255,003,149,,,,,,,,,,

,0.47,167,135,251,206,107,119,120,255,003,149,,,,,,,,,,

,0.70,167,109,242,207,081,119,120,255,003,149,,,,,,,,,,

,0.92,167,105,255,207,085,119,120,255,003,149,,,,,,,,,,

,1.16,167,121,255,207,101,119,120,255,003,149,,,,,,,,,,

,1.39,167,120,255,206,100,119,120,255,003,149,,,,,,,,,,

,1.62,167,123,255,207,103,119,120,255,003,149,,,,,,,,,,

,1.84,167,128,249,206,107,119,120,255,003,149,,,,,,,,,,

,2.08,167,136,225,207,111,119,120,255,003,149,,,,,,,,,,

,2.31,167,139,206,207,117,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,2.54,167,141,191,207,117,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,2.76,167,147,182,207,118,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,2.98,167,146,201,207,116,119,120,240,004,149,,,,,,,,,,

,3.21,167,148,198,207,115,119,120,247,004,149,,,,,,,,,,

,3.43,167,140,196,206,117,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,3.67,167,141,186,207,118,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,3.90,167,146,179,207,119,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,4.14,167,147,185,206,120,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,4.36,167,145,190,206,118,119,120,240,004,149,,,,,,,,,,

,4.59,166,146,179,207,118,119,120,250,004,149,,,,,,,,,,

,4.82,166,146,175,207,119,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,5.05,166,142,180,207,120,119,120,244,004,149,,,,,,,,,,

,5.28,166,145,173,207,122,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,5.50,166,144,186,207,122,119,120,235,004,149,,,,,,,,,,

,5.72,166,144,177,207,121,119,120,252,004,149,,,,,,,,,,

,5.94,166,142,181,207,122,119,120,241,004,149,,,,,,,,,,

,6.18,166,138,175,207,121,119,120,248,004,149,,,,,,,,,,

,6.41,166,143,163,207,121,119,120,255,005,149,,,,,,,,,,

,6.64,166,145,173,207,121,119,120,232,004,149,,,,,,,,,,

,6.88,166,144,169,206,123,119,120,253,004,149,,,,,,,,,,

,7.11,166,146,175,206,124,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,7.33,166,145,175,207,123,119,120,239,004,149,,,,,,,,,,

,7.56,166,144,167,207,123,119,120,248,004,149,,,,,,,,,,

,7.78,166,141,169,207,124,119,120,255,004,149,,,,,,,,,,

,8.02,167,102,162,206,007,119,120,255,005,149,,,,,,,,,,

,8.25,167,039,145,207,001,121,120,239,005,149,,,,,,,,,,

,8.49,167,022,133,208,001,117,120,232,006,149,,,,,,,,,,

I 004 podczas jazdy:

Sunday,09,December,2012,12:23:51

8D0 907 557 B,, 1.6L R4/2V MOTR HS D08,

,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Throttle Body Angle,Intake Air Mass,Intake Air Mass,Operating Mode,,,,,,,,,,

,TIME,,(idle),(load),,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP,°, g/s, g/s,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.01,78.6,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,0.26,80.3,-0.64,0.00,Enrich. ,,,,,,,,,,

,0.51,80.3,-0.64,0.00,Enrich. ,,,,,,,,,,

,0.77,81.2,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,1.03,81.2,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,1.29,81.2,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,1.54,81.6,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,1.79,81.6,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,2.06,81.6,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,2.31,81.6,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,2.57,81.6,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,2.84,81.6,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,3.10,82.0,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,3.35,82.0,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,3.60,82.0,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,3.85,82.0,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,4.10,82.5,-0.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,,

,4.37,61.6,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,4.63,4.3,-0.64,0.00,Idle,,,,,,,,,,

,4.90,15.6,-0.64,0.00,Overrun ,,,,,,,,,,

,5.16,43.0,-0.64,0.00,Enrich. ,,,,,,,,,,

,5.43,51.2,-0.64,0.00,Enrich. ,,,,,,,,,,

,5.69,59.0,-0.64,0.00,Enrich. ,,,,,,,,,,

,5.94,62.5,-0.64,0.00,Enrich. ,,,,,,,,,,

,6.19,63.4,-0.64,0.00,Enrich. ,,,,,,,,,,

,6.45,63.4,-0.64,0.00,Enrich. ,,,,,,,,,,

,6.70,63.4,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,6.96,63.8,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,7.22,63.8,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,7.50,64.2,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,7.75,64.2,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,8.02,64.2,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,8.26,64.2,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,8.52,64.7,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,8.79,64.7,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,9.05,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,9.30,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,9.55,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,9.80,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,10.05,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,10.30,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,10.56,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,10.81,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,11.07,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,11.33,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,11.59,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,11.83,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,12.08,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,12.34,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,12.59,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,12.84,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,13.09,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,13.34,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,13.61,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,13.87,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,14.14,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,14.40,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,14.65,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,14.90,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,15.17,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,15.43,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,15.70,65.1,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,15.96,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,16.21,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,16.46,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,16.73,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,17.00,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,17.25,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,17.51,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,17.78,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,18.03,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,18.29,66.0,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,18.55,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,18.82,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,19.08,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,19.35,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,19.62,65.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,19.87,63.8,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,20.12,62.9,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,20.38,62.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,20.64,56.9,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,20.91,34.3,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,21.17,20.4,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,21.43,15.6,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,21.69,13.5,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,21.95,12.2,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,22.21,10.4,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,22.46,7.8,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,22.71,5.6,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,22.98,5.6,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,23.24,5.2,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,23.49,5.2,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,23.74,5.2,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

,23.99,5.2,-0.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,,

Adaptacja przepustnicy zrobiłem i niby jest ADAPT OK.

Sory za zte logi ale VAGLOG nie działa.

Opublikowano

zrób logi dynamiczne z bloku 2 i 3 .bo te co zrobiłes nie pomoga w diagnozie . jakie błedy były zapisane ?

Opublikowano
zrób logi dynamiczne z bloku 2 i 3 .bo te co zrobiłes nie pomoga w diagnozie . jakie błedy były zapisane ?

Było do groma błędów bo wymieniali sondę, przepływke, przepustnicę i inne rzeczy. Wczoraj wykasowałem i nic nie było. Dzisiaj zrobiłem adaptację przepustnicy ale to nic nie dało. Dzisiaj podpiąłem vcds-a i tez nie było. Jutro zrobię logi w 2 i 3 grupie i zamieszczę. A możesz mi napisać jakie wartości powinienem mieć w tych grupach albo jakieś przykładowe logi tego silnika podesłać. Trochę szukałem na internecie ale nic nie znalazłem. Ogólnie samochód był robiony przez "magików" i teraz tak na prawdę nie wiadomo od czego zacząć.

Opublikowano

wskazania przepływki powiny byc ok .80-90 przy ok 6000 obr , a czas wtrysku nie powinein przekraczac 20 ms a naj lepiej jak by miał 15 ms .jak bedzie blok 20 aktywny to zrób tez logi dynamiczne . logi rób na 3 biegu od 1500-6500 obr .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...