ja74687 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 To wspomnij mu żeby sprawdził szczelność wtrysków i reduktora, bo gaz może się dostawać do kolektora ssącego i dlatego jest problem z odpalaniem
grzesu3 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 To wspomnij mu żeby sprawdził szczelność wtrysków i reduktora, bo gaz może się dostawać do kolektora ssącego i dlatego jest problem z odpalaniem Otóż to, przechodziłem przez to ostatnio. Wymiana listwy, redaktora bo był za słaby i kalibracja rozwiązało problem
ja74687 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zależy jakie ci części zaproponuje i co wogóle jest nieszczelne jeżeli wogóle jest podkreślam na 100 % ci nie napisałem że to wina lpg. Koszt reduktora do 1,8 to ok 280 zł taki naprawdę dobry już, a wtryski np VALTEK 3om kosztuje ok 130 zł I nie wiem ile za wymianę Najpierw niech ci sprawdzi wszystko i powie co i jak
grzesu3 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Jak to naprawdę wina LPG jak kolega wyżej mówi , to idzie to zrobić samemu. Reduktor np. arc 01, lub KME silver. Listwa np Reg. Mi krzyknęli za robotę 300zł. Siedziałem ponad tydzień na forum LPG i z pomocą kolegów zrobiłem to sam. Trzeba by kupić jeszcze kabelek do LPG, cena 30zł. Ja bym zaczął np. od regeneracji listwy. Cena takiego zestawu to coś 50zł. Potem autokalibracji i zbieranie map benzyny i gazu.
bartek1605 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 zrób najpierw porządek na benie zakręć zwór od gazu, odepnij na 30 minut aku i pojeździj tak z 2 dni
ello44 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2012 Dzisiaj jednak skończyło się na wymianie czujnika temperatury. Na szczęście dają 2 letnią gwarancję na niego więc zwrócą mi kasę za stary. Nowy sprawdziłem dokładniej i wydaję cię być oryginalny. Tłoczenia z Audi i VW, numer seryjny, napis że wyprodukowano w Luksemburgu itd. Stary pokazywał -35 stopni, nowy przed odpaleniem pokazał zero a potem grzał się ładnie więc na razie spokój. Teraz pojeżdżę trochę na benzynie jakieś 50-100 km i do gazownika do regulacji. Dam znać czy wymiana czujnika była jedynym problemem. Dziękuję za dotychczasową pomoc.
Amigo88 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Witam Podepne się troche pod temat. mam 1,8 adr beznyna gaz. czy silnik ciepły czy zimny odpala za 3-4 obrotem wału, niby to zaden problem ale przyjdzie -20 to aku moze nie wytrzymac- zreszta wstyd jak Audi nie odpala od kopa. Co radzicie najpierw wymienic czy sprawdzic?? oczywiscie odpalam na Pb inczaczej sie nie da.mysle o wymianie swiec. dziekuje z góry za pomoc.
ello44 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Małe sprawozdanie po przejechaniu ok 200 km na benzynie (niestety to nie ja jeździłem ale mój brat i tata). Brat przejechał jakieś 50 km. Auto odpala bez problemu. W drodze do pracy nic się nie działo. Postał 8 godzin i w drodze powrotnej po wyprzedzeniu auta temp. wzrosła tak do 105-115 stopni i zapaliła się informacja o wyższej temperaturze na komputerze (plus sygnał dźwiękowy). Potem brat zwolnił nieco i po jakiejś minucie-dwóch temperatura spadła do 90. Tata przejechał ok 150 km. Auto nie ma problemu z odpalaniem. Po jakimś czasie jazdy temperatura wzrosła do około 105-110 stopni (brak sygnalizacji na komputerze) tak się utrzymywała jakieś 10 km a potem spadła do 90 i już tak się utrzymywała do końca. Teraz mam zamiar jechać do jakiegoś elektryka żeby sprawdził co jest nie tak z tą temperaturą. A jakie jest wasze zdanie? Co można wykluczyć i na czym powinienem się skupić. Pozdrawiam, Krzysiek ---------- Post dopisany 02-01-2013 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 15:09 ---------- Ostatecznie elektryk powiedział że wszystko jest ok. Czujnik wymieniłem i teraz nie ma problemów z zapalaniem. Najwidoczniej zepsuty jest wskaźnik temperatury w aucie ale na komputerze wszystko jest ok.
motor144 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Ostatecznie elektryk powiedział że wszystko jest ok. Na 100% nie wszystko jest O.K. W tym silniku masz na zegarach mieć po nagrzaniu = 90st.C i nic inaczej bez względu na warunki zewnętrzne i sposób jazdy ( no może minimalne wahania w pobliżu 90st.C ( te widać dokładnie na VAG-u jak byś wpiął w czasie jazdy). Przyczyną 105-115 stopni lub 105-110 może być:1.zapowietrzony układ chłodzenia 2.padające wisco 3.coś nie tak z pompą ukł. chłodzenia 4.zacinający się termostat Jeśli termostat nie był wymieniany (albo nie wiadomo kiedy) to w pierwszej kolejności warto go wymienić (tylko oryginał ASO) i razem z nim odpowiedni płyn (prawidłowo powinieneś mieć różowy i taki sam trzeba zalać to znaczy G12plus).
ello44 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 Dzięki za podpowiedzi. Z racji tego ze jestem laikiem może ktoś napisze jak sprawdzić i ewentualni wykluczyć podane przyczyny problemu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się