andzia883 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 czesc, wczoraj moj maz uderzyl prawym przednim kolem w kraweznik i wygial felge, felga juz wymieniona ale auto sciaga na prawo. bylam na stacji diagnostycznej i gosc powiedzial ze to chyba drazek kierowniczy ?? co wy na to ??
marcin78 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Andzia883 mąż musiał coś jeszcze skrzywić np drążek (możliwe), trzeba wymienić i ustawić zbieżność.
andzia883 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 ale kierwoniczy ?? bo ja sie nie znam
marcin78 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 ale kierwoniczy ?? bo ja sie nie znam Tak, drązek kierowniczy i ustawić zbieżność kół.
andzia883 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 dzieki za odp tylko ze predkosc max teraz to 20 ;/ i ciezko do mechanika dojechac bedzie
grzegorzmen Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 czesc, wczoraj moj maz uderzyl prawym przednim kolem w kraweznik i wygial felge, felga juz wymieniona ale auto sciaga na prawo. bylam na stacji diagnostycznej i gosc powiedzial ze to chyba drazek kierowniczy ?? co wy na to ?? równie dobrze może być ugięty któryś z wahaczy , trzeba zobaczyć i posprawdzać i wymienić wadliwy element , przy ugiętym drążku kierowniczym i złej zbieżności auto chodziło by po całej drodze a nie tylko ciągnęło w prawo
prezes-a Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Nie koniecznie musi to być drążek. Warto sprawdzić wahacze.
andzia883 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 sciaga niby tylko w prawo ale kierownica trzeba sie nakrecic w obie zeby jechac prosto i kierwonica jest tez przestawiona
grzegorzmen Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 sciaga niby tylko w prawo ale kierownica trzeba sie nakrecic w obie zeby jechac prosto i kierwonica jest tez przestawiona Ugięcie wahacza jest najczęstsze i wtedy oprócz geometrii zbieżność się też zmienia.
prezes-a Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Co to za diagnosta, który mówi, że to CHYBA drązek? Musi zobaczyć, czy tylko zbieżność się spaprała, czy inne kąty też.
andzia883 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 pojechalam do najblizszego jaki jest bo nast 20 km dalej
prezes-a Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Diagnosta widzi wszystkie kąty z geometrii kół. Jeżeli reszta kątów (pochylenia, wyprzedzenia etc.) mieszczą się w normie i tylko zbieżność ma dużą odchyłkę to na pewno chodzi o drążek kierowniczy. Jeżeli wspomniane wcześniej przeze mnie kąty odbiegają od norm to trzeba poszukać w zawieszeniu (skrzywione wahacze). Diagnosta nie powinien mieć takiego problemu.
andzia883 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 tu mial taki problem auto malo do kanalu mu nie wpadlo jak wjechal na walki az 3 przyszlo gosci i kazdy mowil ze nic nie widzi chyba bede musiala jechac 20 km dalej do sprwdzonego diagnosty tylko nie wiem czy moge jechac????
grzegorzmen Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 tu mial taki problem auto malo do kanalu mu nie wpadlo jak wjechal na walki az 3 przyszlo gosci i kazdy mowil ze nic nie widzi chyba bede musiala jechac 20 km dalej do sprwdzonego diagnosty tylko nie wiem czy moge jechac???? A co to za diagnosta co niema przyrządów do sprawdzenia zbieżności i geometrii zawieszenia.? Musisz sie przemęczyć i podjechać do kogoś kompetentnego a nie pseudo-fachofca.
andzia883 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 a moge jechac autem w takim stanie tyle km???? czy laweta pozostaje?
marcin78 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 tu mial taki problem auto malo do kanalu mu nie wpadlo jak wjechal na walki az 3 przyszlo gosci i kazdy mowil ze nic nie widzi chyba bede musiala jechac 20 km dalej do sprwdzonego diagnosty tylko nie wiem czy moge jechac???? Ryzyko jest. Jeśli się zdecydujesz jechać, radził bym zostawić już auto u tego mechanika co by od razu je nareperował.
andzia883 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 jutro zamawiam lawete i niech wiezie do mechanika
prezes-a Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Laweta to chyba najbardziej rozsądne wyjście. Napisz później co było nie tak.
andzia883 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2012 ok powiem ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:25 ---------- niby drazek nie jest wygiety;/ ale jutro mechanik mnie i tak czeka ---------- Post dopisany 19-12-2012 at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany 14-12-2012 at 19:18 ---------- tak wiec juz wiem co bylo zrobione drazek do wymiany wahacz i jeszcze cos sie przestawilo ale nie pamietam co zwrotnica czy jakos tak juz wiem maglownica
grzegorzmen Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 ok powiem ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:25 ---------- niby drazek nie jest wygiety;/ ale jutro mechanik mnie i tak czeka ---------- Post dopisany 19-12-2012 at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany 14-12-2012 at 19:18 ---------- tak wiec juz wiem co bylo zrobione drazek do wymiany wahacz i jeszcze cos sie przestawilo ale nie pamietam co zwrotnica czy jakos tak juz wiem maglownica Jak się mogła maglownica przestawić ? To że kierownica się przekręciła , to jest wina , drążka - zbieżności , wahacz zgoda - dlatego autem nie dało się jechać więcej jak 20km/h, Ale maglownica no chyba że wyrwało ja z mocowaniami. przecież nie przeskoczyła na zębach:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się