Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Uszczelka pod głowicą a płaszczyzna bloku silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z silnikiem 1,9Tdi, 90 koni 97r a mianowicie wymieniałem miesiąc temu uszczelkę pod głowicą, z powodu spalin w ukłdzie chłodniczym a co za tym idzie braku ogrzewania. Po dwóch tygodniach pojawiły się te same problemy, samochód jet mi potrzebny więc dopiero dziś byłem u mechanika z reklamacją. Stwierdził on że problemem jest brak płaszczyzny bloku silnika. Czy jest to możliwe? Dodam że problemem są tylko spaliny, bark jest oleju w płynie i płynu w oleju.

Opublikowano

Głowica była planowana? Śruby dokręcone jak producent mówi? Zwykle blok się nie krzywi.

Opublikowano

moze byc gladz bloku ale i glowicy,

Mechanik zanim zalozy glowice powinien dac ja nie tylko do sprawdzenie i ew. do splanowania, ale rowniez powinien dokonac pomiarow plaszczyzny bloku...

Tlumaczac sie w ten sposob tylko sie pograza...

Opublikowano

jesli uszczelke wywalilo to juz powinien byc znak dla mechanika ze cos sie dzieje np. pekla glowica(golym okiem ciezko zobaczyc) wypalona glowica itp ale przed zalozeniem nowej uszczelki zawsze oddawalem do planowania glowice i doklkadnie zmierzony i wyczyszczony blok. i podstawa jest jak juz kolega wspomnial prawidlowe dociaganie srub ktore ukladaja glowice

Opublikowano

wiem że głowica była planowana i sprawdzana na szczelność o bloku nic nie mówił.

Co do płaszczyzny bloku, stwierdził ze żeby to strawidzic trzeba wyciągnąć cały blok a co za tym idzie pojawią się ogromne koszta.

Opublikowano

Tlumaczac sie w ten sposob tylko sie pograza...

Otwórz wiec warsztat i każdemu rób płaszczyznę bloku zobaczymy ile chętnych znajdziesz.

Najpierw robi się planowanie głowicy i uszczelkę później ewentualnie blok bo to są całkiem inne koszta.

Opublikowano

Czytaj ze zrozumieniem. Musashi pisze o sprawdzeniu plaskosci bloku, a nie jego planowaniu. :whistling:

Opublikowano

Jak wywaliło uszczelkę po raz 2 to znaczy ze jednak płaszczyzna,takich przypadków jest 1 na 50.

Ja przy okazji robienia paru rzeczy w silniku miałem robioną płaszczyznę bo niby była krzywa a na uszczelce było zrobione ponad 50tys i nic się nie działo.

Opublikowano

Sprawdzenie płaszczyzny bloku to czas krótszy, niż wypalenie fajki. Nie przesadzaj z ilością chętnych. Przykładasz przymiar, mierzysz szczeliniomierzem i voila, robota wykonana. Ewentualnie kawałek szyby:decayed:

Opublikowano

Tlumaczac sie w ten sposob tylko sie pograza...

Otwórz wiec warsztat i każdemu rób płaszczyznę bloku zobaczymy ile chętnych znajdziesz.

Najpierw robi się planowanie głowicy i uszczelkę później ewentualnie blok bo to są całkiem inne koszta.

a skad, wiesz ze nie prowadze? :cool1:

nie sadzisz, ze kolega zapewne wolalby zaplacic wtedy troche wiecej niz teraz drugi raz to samo?

poza tym, co za problem sprawdzic powierzchnie bloku?Przeczytaj post poniżej i ucz się :decayed:

---------- Post dopisany at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:09 ----------

Sprawdzenie płaszczyzny bloku to czas krótszy, niż wypalenie fajki. Nie przesadzaj z ilością chętnych. Przykładasz przymiar, mierzysz szczeliniomierzem i voila, robota wykonana. Ewentualnie kawałek szyby:decayed:

:oklasky:

Opublikowano

Dokładnie... spr powierzchni bloku to zasrany obowiązek mechanika przy zabiegu - zdjęcia w jakimś celu głowicy...a co klient zrobi to juz jego brocha...jesli karze składać motorownie to podpisuje papier ze nie będzie roszczył zażaleń i z bani...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...