Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z]logi a prawidlowa praca turbiny


odzim

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam prosbe o rzucenie okiem na logi i mała podpowiedz , czy to normalne ze turbo dopiero normalnie ładuje od 2300, 2400 obrotów i czy w logu grupy 013 na drugi wtrysk do wymiany czy może tak byc.

0304011tw7.th.jpg

0308011ot3.th.jpg

011le8.th.jpg

stat013ha9.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko wygląda ok, ale nie logujemy grup razem tylko osobno,

PS. Masz jakieś problemy z autem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam ,tylko chciałem zapytac innych uzytkowników czy turbo nie powinno wczesniej troche pompowac zadane cisnienie przez kompa , a jak tak czy wszystko wporzo z moim autem ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko wygląda ok, ale nie logujemy grup razem tylko osobno,

Wytlumacz dlaczego?

Trubina faktycznie rozpedza sie troszke pozno,moze kat przypchany?

Przeplywka kuleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko wygląda ok, ale nie logujemy grup razem tylko osobno,

Wytlumacz dlaczego?

:szukaj: [bylo opisywane dlaczego]

Przeplywka kuleje.

skad taki wniosek .... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób pełne logi, to Spanky ci powie że wszystko OK :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LMM troszku slabnie ale zeby zaraz kulała.... dawek nie obcina.. chociaz jest na granicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytlumacz dlaczego?

pisalismy o tym setki razy, ale powiem Ci : dokładniejsze są pomiary i łatwiej wychwycić anomalie (na przykład OB zbyt duży)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze kat przypchany?

co tzn , lmm zobacze wyczyszcze bo jak filtr powietrza wymienialem to tragedia była , ale co moze byc przyczyna póznego ładowania turbiny w granicach normy,rozrzad niedawno zmieniany ,ma to cos wspólnego ,a moze regulacja sztangi choc mi osobiscie sie wydaje ze nic to nie da bo pózniej od 2300 juz dobrze ładuje , a moze zaworek juz nie wyrabia , dzis zrobie logi wszystkie potrzebne i kazdy z osobna i wieczorem wrzuce , to moze cos sie wyjasni dzieki za zainteresowanie tematem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis zrobie logi wszystkie potrzebne i kazdy z osobna i wieczorem wrzuce

:th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a o to i logi , sam widze ze kat wtrysku do poprawy choc dziwne bo pali od pół obrotu, no a dale to prosze o jakies sugestie za co sie wziasc zeby ładowała tak od 1800, 1900 a nie od 2400, dodam ze motorek nie bierze oleju i nie kopci no chyba ze bąka

000bsug3.th.jpg

oo3bsidynln7.th.jpg

004statidynli4.th.jpg

007statnx1.th.jpg

008dynol7.th.jpg

011dynma4.th.jpg

013statzq7.th.jpg[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2008, 15:50 _________________________________________________i jak rzuci ktos okiem na nowe logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat minimalnie niedomaga - temp. powinna dochodzic do 90*

statyczny kąt wtrysku - VAG pokazuje ZERO - to cos oznacza - bylo o tym na forum trzeba by poszukac

Turbo - faktycznie wolno sie rozpedza- wywalic kat lub - rozpiac tlumik przed katem i zalogowac 011 dyn

LMM - poprawny

korekcje - jak dla mnie w normie

Zrob jeszcze 010 dyn i 003 BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...