chopin 3 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 a nie macie jakiegoś speca który to ogarnie ? bo taki zabawy i próbowanie chyba nie wpływa korzystnie na motorek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulki 1 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-silnikow-avb-awx-avf-48348/ to jest schemad podcisnienia do awx sprawdz czy masz tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-silnikow-avb-awx-avf-48348/to jest schemad podcisnienia do awx sprawdz czy masz tak samo fulki a podrzuciłbyś do BKE ? z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulki 1 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 IFI :: Free services chopin tu masz etke klikasz na link naciskasz car prog a potem to już z góry model i tp silnik podcisnienie. pisz pw jak cos nie dasz rady 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 IFI :: Free serviceschopin tu masz etke klikasz na link naciskasz car prog a potem to już z góry model i tp silnik podcisnienie. pisz pw jak cos nie dasz rady kureczka wielkie dzięki fulki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulki 1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 IFI :: Free serviceschopin tu masz etke klikasz na link naciskasz car prog a potem to już z góry model i tp silnik podcisnienie. pisz pw jak cos nie dasz rady kureczka wielkie dzięki fulki nie ma za co:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 no jest jest za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zioba 0 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Odnawiam ten wątek. Dalej mi to auto się dławi i szarpie. W końcu porobiłem pierwszy raz w życiu logi i chciałbym abyście coś powiedzieli na ten temat. Trochę tam w tym wątku jest namieszane bo to z szwagrem robiliśmy i najpierw mieliśmy tylko dynamiczne a teraz zrobiłem statyczne i basic settings. Będę chciał jeszcze raz zrobić grupę 011 dynamicznie gdyż wyszło mi duże przeładowanie a potem spada i znów rośnie. Link do tego tematu co wstawiłem logi: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-sprawdzenie-logow-260263/ Ogólny opis z co się dzieję z moim autem jest w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 a nie zalałeś czasem bajurki na jakiejś wiejskiej stacji z mega dużą domieszką wody ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zioba 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Zawsze tankuje na shell v-pover a czasami verve na Orlenie.. Myśle ze nie powinno tam być aż tak złej jakości paliwa... Denerwuje mnie już troszeczke to auto.. Nie wiem co zrobić z tym przeladowaniem turbiny. Zastanawiam sie nad wymiana wezykow od podcisnienia i popatrzenia na te n18 - n75.. Tylko ostatnio nie mam czasu i dopiero w przyszłym tyg. Byłem u dwóch mechaników przed kupnem kabla i twierdzili ze jest ok.. A z logow wydaje mi sie ze nie.. Może to ktoś ogarnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się